Anonyym97 Skrevet 5. september 2021 #1 Del Skrevet 5. september 2021 Jeg angrer på at jeg tok vaksina og vet ikke om jeg tørr/skal ta dose nr 2. Da blir det isåfall en annen type enn forrige og det syns jeg er skummelt MÅ man ta dose nr 2? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 5. september 2021 #2 Del Skrevet 5. september 2021 Anonyym97 skrev (1 minutt siden): Jeg angrer på at jeg tok vaksina og vet ikke om jeg tørr/skal ta dose nr 2. Da blir det isåfall en annen type enn forrige og det syns jeg er skummelt MÅ man ta dose nr 2? Vaksinen er frivillig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khadira Skrevet 5. september 2021 #3 Del Skrevet 5. september 2021 Man må kun ta dose 2 dersom man vil være fullvaksinert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nnilm Skrevet 5. september 2021 #4 Del Skrevet 5. september 2021 Nei selvsagt MÅ man ikke det, den er frivillig, men koronapasset ditt er da ugyldig 15 uker etter 1.dose. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 5. september 2021 #5 Del Skrevet 5. september 2021 Du må ingenting, men da er du jo ikke fullvaksinert og poenget er gjerne litt borte med dose 1? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvepp Skrevet 5. september 2021 #6 Del Skrevet 5. september 2021 Strange Doll skrev (2 timer siden): Du må ingenting, men da er du jo ikke fullvaksinert og poenget er gjerne litt borte med dose 1? Hun regnet vel med å få samme som nr 2. Når ikke det skjer så må hun få lov å bli skeptisk å eventuelt droppe dose nr 2. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmetreet Skrevet 6. september 2021 #7 Del Skrevet 6. september 2021 Man trenger ikke det. Du er fortsatt beskyttet med 1 dose, men vil være mer beskyttet med 2 doser. Men valget er ditt. Er det noe spesielt som gjør at du ikke vil ta dose 2? Fikk du mye bivirkninger av den første? Jeg forstår godt at du er usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
infectedsopp Skrevet 6. september 2021 #8 Del Skrevet 6. september 2021 Du må ikke det nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg