Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som tenker at dersom en fyr har hatt sex med ei venninne av meg så er han på en måte "oppbrukt"? Jeg kommer fra et lite sted der de fleste vet hvem de fleste er. På sånne små steder er det jo ikke så veeldig mange å velge mellom, så da blir det jo slik at folk "går på omgang". :ler:

Bakdelen med dette er jo at det ofte blir slik at man blir bettatt/forelsket i en som har hatt seg med ei venninne av deg. Selv om jeg vet at det feks. hendte i fylla for lenge siden og at det ikke var følelser involvert blir det liksom litt for ekkelt å tenke på, og jeg stryker den fyren fra lista over fremtidige aktuelle kjæresteemner/sexpartnere. :ler: Er det flere enn meg som tenker slik eller er det helt greit å ha sex med en du vet har hatt sex med venninna di? (Nå ser jeg bort fra at man allerede har blitt forelsket i fyren før man får vite det)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg hunnkjønn, men JA!

Skrevet

Det har faktisk skjedd at jeg har hatt sex med samme fyren som ei venninne av meg tidligere hadde hatt sex med - men jeg ble ikke nær venninne med henne før etter det hadde skjedd...og ingen av oss ser det som noe problem.

To venninner av meg har vært venninner i årevis. Den ene var i fire år sammen med en fyr. Den andre var vel ca tre år sammen med en annen. De gjorde det slutt med typene sine omtrent samtidig. Og innen de neste to månedene bytta de faktisk. De ble sammen med den andres ex - uten å fortelle hverandre det. Det førte til en del krøll, kan man si...

Er enig med deg i at hvis jeg hadde vært singel, hadde jeg nok luket ut de som venninnene mine har ligget med.

Skrevet
Hva svarte du ja på?

For mitt vedkommede kunne jeg teoretisk hatt sex med ei som hadde hatt sex med en kamerat, (men ikke mens hun evt var sammen med ham)

:ironi:

Skrevet

Er det gresk-romersk stil du bryter i, Goggen? Eller wrestling?

Gjest Per Spøk
Skrevet

Er mann og ser ikke problemet med å ha en buksvoger som kamerat jeg. :)

Skrevet
Er det gresk-romersk stil du bryter i, Goggen? Eller wrestling?

Sextrling!

:)

Skrevet

Eg ser på dei som vennindene mine har hatt sex med som uaktuelle.

Kjem frå ein liten plass eg og, og veit mange som nesten går på "omgang". Og der venninder byttar og sånn. Har blitt en del kluss og konflikter av det... Men det er sjølvsagt vanskelig å uinngå av og til.

Skal ikkje seie 100% at de aldri kunne skjedd, men... Å vere borti nokon som ei venninde har vore kjæreste med / seriøst forelska i er i alle fall uaktuelt.

Skrevet

Det er turn off. Men det er ikke alltid til å unngå, jeg har selv hatt sex med - og vært betatt av - gutter som har vist seg å ha vært sammen med eller bortpå jenter jeg kjenner (ikke nære venninner, men studievenninner). Sånn er det når man er i et lite miljø - og Samantha; det var i Volda!

Samboern min og jeg har det også litt kinkig sånn - jeg vet hvem noen av eks-fansene hans er, og jeg hadde en greie, før jeg traff han, med en som viste seg å være en nokså god kamerat av han(og som også var eksen til ei jeg kjente ganske godt, fant jeg ut. Seinere) . Sånn går det når man er student... Men vi har nå holdt ut likevel - kanskje fordi vi brukte veldig lang tid på å bli ordentlig kjærester, så vi fikk bearbeida litt sånne ting. Ikke vet jeg... også er vi jo "like ille" begge to...

Skrevet

Kommer helt an på omstendighetene det. Har aldri opplevd noe kluss heller av slike grunner, men vi venninner er flinke til å være åpne og ærlige med hverandre om disse tingene så det er ofte avklart før man eventuelt setter i gang. Har også fått anbefalinger fra venninner når jeg har vært ute etter uforpliktende morro over kortere perioder. Bedre det enn å ha dårlig sex spør du meg.

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg hadde villet hatt sex med en som hadde hatt sex med ei venninne. Ville mistet lysten på han. Rett og slett.

Og det er ikke bare noe jeg sier. Syntes en type var sååååå kjekk, han hadde et ons med ei venninne. Klarer ikke se på han på samme måte lengre.

Skrevet
Jeg vet ikke om jeg hadde villet hatt sex med en som hadde hatt sex med ei venninne.  Ville mistet lysten på han. Rett og slett.

Føler det på samme måten.. Kjenner at jeg tenker at det er litt ekkelt. Men nå har jeg aldri vært i en situajon hvor det har vært aktuelt, så jeg vet jo selvfølgelig ikke.. Kankskje hvis jeg forelsket meg hodestups..

Gjest sexysadie
Skrevet

Hadde det vært en fyr ei venninne hadde vært forelsket i og/eller ilag med så ville jeg holdt meg til helvete unna. Hvis det hadde vært et ONS i fylla så hadde jeg gitt fanden.

Fyrene har altså da ikke noe med vennskapet oss damerne i mellom å gjøre.

Skrevet

Å blitt sammen med vet jeg ikke, men jeg og en god venninne av meg har begge 2 hatt sex med 2 kamerater - dog ikke samtidig. Ingen av oss så på det som et problem, det var da kun sexen vi var ute etter.

Skrevet

Tja, det kommer an på hvor lang tid det er gått siden sist og hvilket forhold man har både til venninna og ham det gjelder. Er litt for karantenetid i slike tilfeller!

Skrevet

Det kom vel an på hvor lenge siden dette var og hvor nære venninner vi var.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Det kom vel an på hvor lenge siden dette var og hvor nære venninner vi var.

Akkurat det jeg skulle til å si ;)

Husker ei tidligere venninne av meg alltid var veldig opptatt av å ikke ha sex med andres ekser, og hadde den moralprekenen til oss om hvor viktig det var å ikke gjøre det osv osv.. Litt etter det fant vi faktisk ut at hu hadde hatt sex med eksen til bestevenninna si :roll::ler:

Skrevet

Derre mannfolka her inne kan også svare. Regner med det er noe forskjell på synet til menn og kvinner i denne saken....

Skrevet

been there done that.... :ler: men syns man skal prøve å holde seg unna slike tilfeller så ofte som mulig...men enda verre å ta en som en venninne har vert sammen med da. det gjør man liksom bare ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...