AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #1 Skrevet 5. september 2021 Klarer ikke å forstå følelsene mine.. Jeg har datet en type nå som jeg er kjempe forelsket i. Syns han er veldig sjarmerende og han gjør meg glad. Men til tross for dette er det flere grunner til at jeg ikke bør fortsette. Han tar sitt eget liv lite på alvor. Han drikker mye alkohol, har dårlig hygiene, har problemer med å følge opp jobben, etc. Aner ikke hva jeg skal gjøre... klarer ikke gå fra han, men jeg er et veldig ordensmenneske og det at han er motsatt gjør dette veldig vanskelig. Tanker? Anonymkode: c4d50...785
Diezel Skrevet 5. september 2021 #2 Skrevet 5. september 2021 Hvis du allerede nå vet at du ikke bør (og de grunnene du gav er gode grunner til å la være) så er det bedre å avslutte nå enn å la forelskelsen gå dypere 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #3 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Klarer ikke å forstå følelsene mine.. Jeg har datet en type nå som jeg er kjempe forelsket i. Syns han er veldig sjarmerende og han gjør meg glad. Men til tross for dette er det flere grunner til at jeg ikke bør fortsette. Han tar sitt eget liv lite på alvor. Han drikker mye alkohol, har dårlig hygiene, har problemer med å følge opp jobben, etc. Aner ikke hva jeg skal gjøre... klarer ikke gå fra han, men jeg er et veldig ordensmenneske og det at han er motsatt gjør dette veldig vanskelig. Tanker? Anonymkode: c4d50...785 Ta fullstendig avstand. Gjort slikt selv i år. Anonymkode: 9f8c9...1ab 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #4 Skrevet 5. september 2021 Er det Fritjof Hansen du er forelsket i? Han er min! Anonymkode: fc15b...b76
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #5 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han tar sitt eget liv lite på alvor. Hva vet du om det? Anonymkode: 24094...e25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå