AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #1 Skrevet 5. september 2021 Var på tur med andre foreldre i dag som fortalte at på grunn av Koronasituasjonen er veldig lite barnetøy tilgjengelig. Så butikkene som har begynt å få inn vinterklær, de får ikke mer når det er tomt. Må jeg virkelig ta stilling til høstdress, vinterdress, luer og sko og votter og alt NÅ. Trodde man fikk tak i det meste på dagen når det blir kaldt 🤷♀️ Anonymkode: 51d8e...fac
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #2 Skrevet 5. september 2021 Jeg mangler vintersko til barna, men ellers har jeg alt klart, ja. Ulltøy, høstdresser, vinterdresser, mellomlag, luer, votter, osv. osv. Mye å spare på å kjøpe utenfor sesong 🙂 Anonymkode: 84225...a32 4
sommermor Skrevet 5. september 2021 #3 Skrevet 5. september 2021 Her regner jeg med at det som passet i mars passer ennå når snøen kommer. 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #4 Skrevet 5. september 2021 Har det meste klart, bortsett fra sko og et par sett med superundertøy til eldste tror jeg. Liker å være tidlig ute med ting 😅 Anonymkode: 56ba2...bdd
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #5 Skrevet 5. september 2021 Overhode ikke. Jeg vet ikke hva vi mangler en gang. Åpner seg alltids tenker jeg 🤷♀️ Anonymkode: 61e8c...a63 6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #6 Skrevet 5. september 2021 Alt klart, bortsett fra sko. Anonymkode: 56b42...338
Chara Skrevet 5. september 2021 #7 Skrevet 5. september 2021 Alt er klart bortsett fra vinterdressen. Den blir bestilt ila neste uke.
LedigNavn Skrevet 5. september 2021 #8 Skrevet 5. september 2021 Har det meste klart bortsett fra noen mellomlag og vintersko. Vil ha Kuoma vintersko og det sliter jeg med å få tak i.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #9 Skrevet 5. september 2021 Har handlet inn alt vi trenger til høst og vinter. Kjøper inn etterhvert som det jeg ønsker kommer på tilbud. Sammenlignet hvor mye jeg betalte for alt, kontra en venninne som handler inn i det behovet melder seg. Og jeg betaler flere tusen kroner mindre totalt for samme varer. Anonymkode: c4810...2be 5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #10 Skrevet 5. september 2021 Er 20 grader og sol... Den tid, den sorg... Anonymkode: 18fa9...222 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #11 Skrevet 5. september 2021 Har det meste klart til yngste hvertfall. Det meste til han ble innkjøpt på salg sist vinter (som jeg alltid bruker). Det som gjenstår er cherrox/dock boots og fôret regnsett. De to eldste trenger sko og muligens nye jakker. Tror neppe det blir så tomt i norske butikker at du ikke få tak i det du trenger. Men hvorfor ikke kjøpe nå, du vet jo at du vil trenge det....det er ikke sååå mange uker til været er et helt annet. Anonymkode: d0f02...f7d 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #12 Skrevet 5. september 2021 Det tar jeg etterhvert som behovet melder seg. Kjøper gjerne brukt om butikkene ikke skulle ha det jeg trenger. Anonymkode: ae8cf...b7d 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #13 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har handlet inn alt vi trenger til høst og vinter. Kjøper inn etterhvert som det jeg ønsker kommer på tilbud. Sammenlignet hvor mye jeg betalte for alt, kontra en venninne som handler inn i det behovet melder seg. Og jeg betaler flere tusen kroner mindre totalt for samme varer. Anonymkode: c4810...2be Men da har du store barn så du veit hvilken størrelse du trenger? Jeg synes det er helt håpløst med småbarn. Plutselig vokser de ut av en størrelse du trodde skulle vare et halvår, før de blir hengende igjen i en størrelse i evigheter sånn at det som var forberedt til vinteren plutselig passa i juli. Jeg har gitt opp 🙈🤷♀️😂 Anonymkode: 61e8c...a63
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #14 Skrevet 5. september 2021 Har handlet inn alt til alle tre unntatt vintersko 🙂 Anonymkode: 208f3...467 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #15 Skrevet 5. september 2021 Min erfaring fra tidligere år er at det ofte er akkurat størrelsene vi trenger som er utsolgt. Har derfor der meste klart, eneste er at det ene barnet muligens trenger nye vintersko. Anonymkode: c9e2a...6b3 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #16 Skrevet 5. september 2021 Ja, kjøper ull og yttertøy på salg om våren. Må kjøpe sko. Det venter jeg med, fordi jeg vil at de skal prøves. Anonymkode: 827f6...601 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #17 Skrevet 5. september 2021 Om butikkene ikke får inn igjen tror jeg ikke særlig på. Har handlet inn det meste til høsten. Her har vi trengt utebukse, jakke og lue allerede. Til vinteren har jeg kjøpt litt på salg så vinterjakker er i boks, men votter, utebukse og sko har vi ikke kjøpt enda. Anonymkode: bad84...353
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #18 Skrevet 5. september 2021 Jupp...til og med begynt å bruke det vært mellom 4 og 6 grader her en ukes tid nå, og snøen kryper lenger og lenger ned fra fjelltoppene har hatt to dager på jobb der jeg har brukt longs 😄 Anonymkode: d57ad...614
AprilLudgate Skrevet 5. september 2021 #19 Skrevet 5. september 2021 Har stort sett alltid alt klart. Dels fordi jeg har handlet noe på salg, og dels fra erfaring om at særlig sko blir helt tomt i butikk. Bor i Oslo 😅 1
AprilLudgate Skrevet 5. september 2021 #20 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Om butikkene ikke får inn igjen tror jeg ikke særlig på. Har handlet inn det meste til høsten. Her har vi trengt utebukse, jakke og lue allerede. Til vinteren har jeg kjøpt litt på salg så vinterjakker er i boks, men votter, utebukse og sko har vi ikke kjøpt enda. Anonymkode: bad84...353 Gjør ikke det her jeg bor 🤷♀️ De har ikke særlig lagerplass (fordi Oslo) og ALLE skal ha på en gang. Så da ender jeg på nett istedet, hvor jeg ikke alltid finner størrelse og modell. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå