AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #1 Skrevet 5. september 2021 Er ikke det rart? Anonymkode: f7875...8fd
Khadira Skrevet 5. september 2021 #2 Skrevet 5. september 2021 Kjenner igjen dette fra min jobb. Sjefen klager stadig over at det er umulig å finne nye, flinke folk som gjør en god jobb, og de som allerede jobber her, blir behandlet som slaver. 😕 7
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #3 Skrevet 5. september 2021 Sånn er arbeidslivet i dag, rovdrift er den nye forretningsmodellen. Anonymkode: 852d1...81c 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #4 Skrevet 5. september 2021 Khadira skrev (32 minutter siden): Kjenner igjen dette fra min jobb. Sjefen klager stadig over at det er umulig å finne nye, flinke folk som gjør en god jobb, og de som allerede jobber her, blir behandlet som slaver. 😕 Er det dumt å si dette til han? 😀 Anonymkode: f7875...8fd
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #5 Skrevet 5. september 2021 Kjenner til det.. Hos oss er det tydeligvis viktigere å ta vare på vikarene enn de faste . Anonymkode: aa571...79d
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #6 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjenner til det.. Hos oss er det tydeligvis viktigere å ta vare på vikarene enn de faste . Anonymkode: aa571...79d Hvordan merker du det? Anonymkode: f7875...8fd
Khadira Skrevet 5. september 2021 #7 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det dumt å si dette til han? 😀 Anonymkode: f7875...8fd Nå er jeg i prosessen med å finne meg en annen jobb. Merker at på min siste arbeidsdag der jeg jobber nå, så har jeg lyst til å si til sjefen akkurat hvordan situasjonen er for ansatte. Problemet er at ingen tør si noe til han, og vi får ikke hjelp fra administrasjonen i restaurantkjeden jeg jobber for. Utrolig frustrerende. 😕 Verdt å påpeke at det er veldig mye som gjør at sjefen skaper en mild sagt jævlig arbeidshverdag, da.
Strange Doll Skrevet 5. september 2021 #8 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er det dumt å si dette til han? 😀 Anonymkode: f7875...8fd Om jeg hadde sagt det til min sjef kunne jeg sett langt etter nye arbeidsoppgaver og sagt hade til alle muligheter innad firmaet 😅 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #9 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sjefen sier at det er så vanskelig å finne nye flinke ansatte, men glemmer samtidig å ta vare på de "gamle"... Er ikke det rart? Anonymkode: f7875...8fd Tenker sjefen ikke har noen ansatte han i realiteten er fornøyd med. Anonymkode: f3b48...731 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #10 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Tenker sjefen ikke har noen ansatte han i realiteten er fornøyd med. Anonymkode: f3b48...731 Eller at han ikke tenker langsiktig. Rart at han ikke skjønner det når han ser at han ikke liker noen av de mange han har intervjuet. Anonymkode: f7875...8fd
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #11 Skrevet 5. september 2021 Sånn er min sjef også. Hele tiden på jakt etter noen som er bedre enn skokken som allerede er der (som han kan tjene fett med penger på). Jeg er nå på vei ut og kommer aldri til å se meg tilbake. Anonymkode: 2a7bd...809 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå