Gå til innhold

Sjefen sier at det er så vanskelig å finne nye flinke ansatte, men glemmer samtidig å ta vare på de "gamle"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke det rart? 

Anonymkode: f7875...8fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner igjen dette fra min jobb. Sjefen klager stadig over at det er umulig å finne nye, flinke folk som gjør en god jobb, og de som allerede jobber her, blir behandlet som slaver. 😕 

• Liker 7
Skrevet

Sånn er arbeidslivet i dag, rovdrift er den nye forretningsmodellen. 

Anonymkode: 852d1...81c

• Liker 4
Skrevet
Khadira skrev (32 minutter siden):

Kjenner igjen dette fra min jobb. Sjefen klager stadig over at det er umulig å finne nye, flinke folk som gjør en god jobb, og de som allerede jobber her, blir behandlet som slaver. 😕 

Er det dumt å si dette til han? 😀

Skrevet

Kjenner til det.. Hos oss er det tydeligvis viktigere å ta vare på vikarene enn de faste  .

Anonymkode: aa571...79d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjenner til det.. Hos oss er det tydeligvis viktigere å ta vare på vikarene enn de faste  .

Anonymkode: aa571...79d

Hvordan merker du det? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nå er jeg i prosessen med å finne meg en annen jobb. Merker at på min siste arbeidsdag der jeg jobber nå, så har jeg lyst til å si til sjefen akkurat hvordan situasjonen er for ansatte. Problemet er at ingen tør si noe til han, og vi får ikke hjelp fra administrasjonen i restaurantkjeden jeg jobber for. Utrolig frustrerende. 😕 Verdt å påpeke at det er veldig mye som gjør at sjefen skaper en mild sagt jævlig arbeidshverdag, da.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Om jeg hadde sagt det til min sjef kunne jeg sett langt etter nye arbeidsoppgaver og sagt hade til alle muligheter innad firmaet 😅

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sjefen sier at det er så vanskelig å finne nye flinke ansatte, men glemmer samtidig å ta vare på de "gamle"...

Er ikke det rart? 

Tenker sjefen ikke har noen ansatte han i realiteten er fornøyd med. 

Anonymkode: f3b48...731

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Tenker sjefen ikke har noen ansatte han i realiteten er fornøyd med. 

Anonymkode: f3b48...731

Eller at han ikke tenker langsiktig.
Rart at han ikke skjønner det når han ser at han ikke liker noen av de mange han har intervjuet. 

Skrevet

Sånn er min sjef også. Hele tiden på jakt etter noen som er bedre enn skokken som allerede er der (som han kan tjene fett med penger på). Jeg er nå på vei ut og kommer aldri til å se meg tilbake. 

Anonymkode: 2a7bd...809

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...