Strange Doll Skrevet 5. september 2021 #1 Skrevet 5. september 2021 Jeg ønsker å kjøpe en ny pc som hovedsaklig skal benyttes til photoshop. Har tidligere kun erfaring med macbook men ønsker å høre om det er noen som har erfaring med andre pc-er? hvilke anbefaler dere å bruke?
Honey Dew Skrevet 5. september 2021 #2 Skrevet 5. september 2021 Jeg har en stasjonær acer pc med stor skjerm. Den er super å bruke til redigering siden du kan se små detaljer bedre.
Fiora Skrevet 5. september 2021 #3 Skrevet 5. september 2021 (endret) Har en stasjonær gaming pc med to skjermer. Kunne ikke falt meg inn å bruke laptop. Mye bedre oversikt og kontroll på stasjonær 👍🏼 Bruker forøvrig både Photoshop og lightroom mye 😊 Endret 5. september 2021 av Fiora 1
Honey Dew Skrevet 5. september 2021 #4 Skrevet 5. september 2021 Fiora skrev (1 minutt siden): Har en stasjonær gaming pc med to skjermer. Kunne ikke falt meg inn å bruke laptop. Mye bedre oversikt og kontroll på stasjonær 👍🏼 Bruker forøvrig både Photoshop og lightroom mye 😊 Laptop er noe skit. Er du så heldig å skade noe på tastaturet, må du kjøpe helt nye pc. Med stasjonær kan du bare bytte ut tastaturet. Hilsen en som har skadet tastaturet ved at jeg har tømt x-antall kaffekopper over det 1
Fiora Skrevet 5. september 2021 #5 Skrevet 5. september 2021 7 minutter siden, Honey Dew said: Laptop er noe skit. Er du så heldig å skade noe på tastaturet, må du kjøpe helt nye pc. Med stasjonær kan du bare bytte ut tastaturet. Hilsen en som har skadet tastaturet ved at jeg har tømt x-antall kaffekopper over det …og det er fort gjort når man sitter fordypet i ps! 🙈 1
spinner Skrevet 6. september 2021 #6 Skrevet 6. september 2021 iMac. Den nye med M1 prosessor. Bra skjerm, tar lite plass og kan lett flyttes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå