Strange Doll Skrevet 5. september 2021 #1 Del Skrevet 5. september 2021 Jeg ønsker å kjøpe en ny pc som hovedsaklig skal benyttes til photoshop. Har tidligere kun erfaring med macbook men ønsker å høre om det er noen som har erfaring med andre pc-er? hvilke anbefaler dere å bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 5. september 2021 #2 Del Skrevet 5. september 2021 Jeg har en stasjonær acer pc med stor skjerm. Den er super å bruke til redigering siden du kan se små detaljer bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 5. september 2021 #3 Del Skrevet 5. september 2021 (endret) Har en stasjonær gaming pc med to skjermer. Kunne ikke falt meg inn å bruke laptop. Mye bedre oversikt og kontroll på stasjonær 👍🏼 Bruker forøvrig både Photoshop og lightroom mye 😊 Endret 5. september 2021 av Fiora 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 5. september 2021 #4 Del Skrevet 5. september 2021 Fiora skrev (1 minutt siden): Har en stasjonær gaming pc med to skjermer. Kunne ikke falt meg inn å bruke laptop. Mye bedre oversikt og kontroll på stasjonær 👍🏼 Bruker forøvrig både Photoshop og lightroom mye 😊 Laptop er noe skit. Er du så heldig å skade noe på tastaturet, må du kjøpe helt nye pc. Med stasjonær kan du bare bytte ut tastaturet. Hilsen en som har skadet tastaturet ved at jeg har tømt x-antall kaffekopper over det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiora Skrevet 5. september 2021 #5 Del Skrevet 5. september 2021 7 minutter siden, Honey Dew said: Laptop er noe skit. Er du så heldig å skade noe på tastaturet, må du kjøpe helt nye pc. Med stasjonær kan du bare bytte ut tastaturet. Hilsen en som har skadet tastaturet ved at jeg har tømt x-antall kaffekopper over det …og det er fort gjort når man sitter fordypet i ps! 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinner Skrevet 6. september 2021 #6 Del Skrevet 6. september 2021 iMac. Den nye med M1 prosessor. Bra skjerm, tar lite plass og kan lett flyttes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå