AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #1 Skrevet 5. september 2021 Kvinne i 40 årene med mann og barn. Vært aktiv tidligere, men ville nå begynne å trene styrke og ikke bare løpe/gå tur ute. samt hjemmetrening Jeg blir jo eldre så tenkte å legge inn litt ekstra for styrke nå. Ta vare på kroppen, og siden både samfunnet åpner igjen og barna er blitt såpass store så får jeg mer tid og den vil jeg bruke på meg selv. Saken er den at når jeg meldte inn på treningssenteret så fikk jeg noen gratis timer med pt. Jeg tenkte jo at det kunne vært mtp på skader og å trene med god teknikk osv, så fikk en PT. Så er jo greia den at PTen er jo så kjekk! Han var forsiktig i starten, men etter hvert som vi ble kjent utover de timene så klarte han virkelig å presse meg til å klare mer. Han var imponert over grunnlaget jeg hadde, selv om jeg ikke hadde trent styrke på et treningssenter før. Han er veldig pedagogisk i måten han viser på og han har god humor, noe som gjør at stemningen blir bedre og jeg klarer å slappe mer av i den relasjonen. Jeg kjøpte selvfølgelig en pakke med flere timer med han, for jeg har jo råd til det og det var hyggelig «å trene sammen» Allerede den siste inkluderingstimen av PT så begynte han å rette på kroppen min, strekke ut for å vise og lignende. Han spurte om jeg syns det var greit at jeg gjorde det på den måten. Vet ikke om det var pga korona eller generelt bli tatt på. Han kommer ofte borti og han har ingen problemer med å holde/gripe tak og å rette på. For noen dager siden skulle vi begynne med knebøy på stang, som er fri av seg selv. Det syns jeg var litt skummelt med ryggen, balansen og alt, så da gikk han relativt ganske tett inntil og var med opp og ned på løftene. Jeg ble først satt ut av det, men også ganske tent av det faktisk å jeg kjente han såpass tett inntil at jeg kjente ting bevege seg her og der. Jeg tror ikke han hadde gjort det slik om det var flere folk tilstede. Jeg har fått et fint program av han og trener nå flere gangen i uken, noen ganger med han og andre ganger uten. De gangene jeg ser han med andre kunder (ja, jeg vet jeg også er en kunde) så virker han ikke like nær der, jeg ser ikke at han tar på de også videre. En gang vi hadde time så kommenterte han en økt jeg trente alene og sa noe som at han så bort for å se at jeg hadde kontroll, det så ut som om jeg hadde en bra økt osv. Det ble jeg veldig smigret av. Han ser jo ut som en nordisk Thor, med den stramme kroppen, det smilet og tilstedeværelsen som han viser. Jeg begynner rett og slett å bli småbetatt og syns det både er teit og herlig i samme tid. Kommer selvfølgelig ikke å «ta dette videre» om han i det hele tatt skulle være interessert i det, men han må gjerne fortsette litt sånne uskyldige grep og stå bak når jeg løfter i knebøy. Det gir rett og slett ekstra spenning i hverdagen og det får meg også til å løfte mer! Postet denne rett og slett under samliv og relasjoner, da det går mer på det enn selve treningsformen og helse. Men bare å flytte om dere føler det blir feil kategori. Er jeg på viddene her? Anonymkode: 02209...5d7
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #2 Skrevet 5. september 2021 Jeg hadde fullført timene med ham, men så fortsatt på egen hånd eller funnet en annen trener... du hadde ikke postet her om du ikke var litt gira på dette. Anonymkode: d5a8d...593 15
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #3 Skrevet 5. september 2021 I motsetning til leger og psykologer så KAN PTn gå på date med deg. Men det kan jo bli kleint å spørre. Og enda kleinere å få avslag. Anonymkode: 86817...c0b 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #4 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde fullført timene med ham, men så fortsatt på egen hånd eller funnet en annen trener... du hadde ikke postet her om du ikke var litt gira på dette. Anonymkode: d5a8d...593 Kommer IKKE til å slutte å gå til han. Liker spenningen, som jeg nevnte i HI. TS Anonymkode: 02209...5d7 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #5 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kommer IKKE til å slutte å gå til han. Liker spenningen, som jeg nevnte i HI. TS Anonymkode: 02209...5d7 Ja.... ikke lek med flammer. Anonymkode: d5a8d...593 7
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #6 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): I motsetning til leger og psykologer så KAN PTn gå på date med deg. Men det kan jo bli kleint å spørre. Og enda kleinere å få avslag. Anonymkode: 86817...c0b Vel, det er faktisk ikke innafor på mange arbeidsplasser å gå ut med klientene. Det samme gjelder for treningssenter. Ting kan skje likevel, det gjør det overalt. Men her er ts også gift, så greit å skygge banen kanskje🤷🏼♀️ Vel, du får nyte spenningen så lenge, ts. Anonymkode: cb706...b7a 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #7 Skrevet 5. september 2021 Huff, nå kommer det vel snart enda en ny tråd her om dame som har vært utro og mannen har funnet det ut… overrasker meg ikke. Anonymkode: e0e25...b95 6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #8 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vel, det er faktisk ikke innafor på mange arbeidsplasser å gå ut med klientene. Det samme gjelder for treningssenter. Ting kan skje likevel, det gjør det overalt. Men her er ts også gift, så greit å skygge banen kanskje🤷🏼♀️ Vel, du får nyte spenningen så lenge, ts. Anonymkode: cb706...b7a Vi skal IKKE på date, så blir isåfall kun som PT fremover også.. TS Anonymkode: 02209...5d7
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #9 Skrevet 5. september 2021 Kos deg 😊 Anonymkode: 9821a...d4d 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #10 Skrevet 5. september 2021 Han opptrer som en PT. Ikke mer. Anonymkode: af118...a8f 20
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #11 Skrevet 5. september 2021 Enda en kvinne som blir forelsket i hver en som gir en oppmerksomhet. Han gjør jobben sin, og en av de er å følge deg opp og forbedre teknikken din. Slutt å overtenkt alt. Anonymkode: 33bb9...cf1 21
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #12 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Kvinne i 40 årene med mann og barn. Vært aktiv tidligere, men ville nå begynne å trene styrke og ikke bare løpe/gå tur ute. samt hjemmetrening Jeg blir jo eldre så tenkte å legge inn litt ekstra for styrke nå. Ta vare på kroppen, og siden både samfunnet åpner igjen og barna er blitt såpass store så får jeg mer tid og den vil jeg bruke på meg selv. Saken er den at når jeg meldte inn på treningssenteret så fikk jeg noen gratis timer med pt. Jeg tenkte jo at det kunne vært mtp på skader og å trene med god teknikk osv, så fikk en PT. Så er jo greia den at PTen er jo så kjekk! Han var forsiktig i starten, men etter hvert som vi ble kjent utover de timene så klarte han virkelig å presse meg til å klare mer. Han var imponert over grunnlaget jeg hadde, selv om jeg ikke hadde trent styrke på et treningssenter før. Han er veldig pedagogisk i måten han viser på og han har god humor, noe som gjør at stemningen blir bedre og jeg klarer å slappe mer av i den relasjonen. Jeg kjøpte selvfølgelig en pakke med flere timer med han, for jeg har jo råd til det og det var hyggelig «å trene sammen» Allerede den siste inkluderingstimen av PT så begynte han å rette på kroppen min, strekke ut for å vise og lignende. Han spurte om jeg syns det var greit at jeg gjorde det på den måten. Vet ikke om det var pga korona eller generelt bli tatt på. Han kommer ofte borti og han har ingen problemer med å holde/gripe tak og å rette på. For noen dager siden skulle vi begynne med knebøy på stang, som er fri av seg selv. Det syns jeg var litt skummelt med ryggen, balansen og alt, så da gikk han relativt ganske tett inntil og var med opp og ned på løftene. Jeg ble først satt ut av det, men også ganske tent av det faktisk å jeg kjente han såpass tett inntil at jeg kjente ting bevege seg her og der. Jeg tror ikke han hadde gjort det slik om det var flere folk tilstede. Jeg har fått et fint program av han og trener nå flere gangen i uken, noen ganger med han og andre ganger uten. De gangene jeg ser han med andre kunder (ja, jeg vet jeg også er en kunde) så virker han ikke like nær der, jeg ser ikke at han tar på de også videre. En gang vi hadde time så kommenterte han en økt jeg trente alene og sa noe som at han så bort for å se at jeg hadde kontroll, det så ut som om jeg hadde en bra økt osv. Det ble jeg veldig smigret av. Han ser jo ut som en nordisk Thor, med den stramme kroppen, det smilet og tilstedeværelsen som han viser. Jeg begynner rett og slett å bli småbetatt og syns det både er teit og herlig i samme tid. Kommer selvfølgelig ikke å «ta dette videre» om han i det hele tatt skulle være interessert i det, men han må gjerne fortsette litt sånne uskyldige grep og stå bak når jeg løfter i knebøy. Det gir rett og slett ekstra spenning i hverdagen og det får meg også til å løfte mer! Postet denne rett og slett under samliv og relasjoner, da det går mer på det enn selve treningsformen og helse. Men bare å flytte om dere føler det blir feil kategori. Er jeg på viddene her? Anonymkode: 02209...5d7 Høres ut som en typisk pt, de står sånn med noen som tar knebøy. De er også flinke på salg og service for å få folk til å ønske flere timer med de. Altså, han gjør bare jobben sin. Det er sikker mange andre damer som har det som deg. Anonymkode: 23810...8a7 15
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #13 Skrevet 5. september 2021 Tenker han er et creep som gjør dette mot flere kvinner, fordi han vet han slipper unna med det. Han velger seg ut de hanmerker er usikre, og gir dem tomme komplimenter. Du var utrent, du hadde sannsynligvis ikke bra grunnform. Han løy for å smigre deg. Sannsynligvis ønsker han å pule deg og kaste deg etterpå. Anonymkode: 8c0b7...f27 6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #14 Skrevet 5. september 2021 Pt'er vil selge timer. Det betyr at de må selge seg selv. Du tar det som noe mer fordi du synes han er kjekk. I verste fall tar han frihet til å tafse litt på betalende kunder, som er ekstremt uprofesjonelt. I beste fall er dette kun i hodet ditt. Anonymkode: 19939...ca9 11
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #15 Skrevet 5. september 2021 Har time i morgen før jobb. Som jeg gleder meg. Gøy å kjenne på litt gnist igjen! TS Anonymkode: 02209...5d7 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #16 Skrevet 6. september 2021 TS her. Ferdig med morgentimen nå og det var deilig. Så energisk nå og klar for en ny uke! Han pusha meg til å løfte ganske tungt på knebøyen idag, så tungt at jeg trengte hjelp når han stod bak. Nå ble det så tungt at kroppen min pressa godt inn i hans. Det var deilig det. Kjente absolutt noe der idag og han var ikke sjenert til å trekke seg unna. Han måtte trekke på smilebåndet etter den øvelsen og sa at neste uke må jeg løfte enda tyngre. Tar det som et signal om at han liker å presse seg på mens jeg gjør den øvelsen. Nå skal jeg i dusjen også rett på jobb! Anonymkode: 02209...5d7 2
Gjest theTitanic Skrevet 6. september 2021 #17 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Tenker han er et creep som gjør dette mot flere kvinner, fordi han vet han slipper unna med det. Han velger seg ut de hanmerker er usikre, og gir dem tomme komplimenter. Du var utrent, du hadde sannsynligvis ikke bra grunnform. Han løy for å smigre deg. Sannsynligvis ønsker han å pule deg og kaste deg etterpå. Anonymkode: 8c0b7...f27 Antagelig så gir han henne komplimenter for at hun skal føle seg bra med seg selv, og bli motivert for mer trening. Det er ikke noe galt i det. Å fortelle folk at de har hengerumpe motiverer liksom ikke til å komme tilbake...
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #18 Skrevet 6. september 2021 Ts er helt tydelig er forsømmet middelalderene kvinne. Han gjør jobben sin, intet annet. Anonymkode: 5f247...da0 5
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #19 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Ts er helt tydelig er forsømmet middelalderene kvinne. Han gjør jobben sin, intet annet. Anonymkode: 5f247...da0 Fortell om ditt fantastiske liv da. TS Jeg stråler Anonymkode: 02209...5d7 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #20 Skrevet 6. september 2021 Forstår ikke hvorfor du får så mye pes, må være lov å bli smigrer av komplimenter og selvfølgelig føles det godt når en kjekk, morsom og veltrent mann stiller seg inntil deg på den måten 😁😁 oppdater gjerne, jeg synes dette var gøy! Anonymkode: f0b40...323 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå