AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #1 Skrevet 5. september 2021 Hei. Jeg og kjæresten min hadde sex for første gang i går. Det var fantastisk men han avslørte også at han har en fetish for føtter. Ble først litt skremt, men når han tok tærne mine i munnen sin når vi hadde sex var det helt fantastisk. Fikk faktisk en helt utrolig orgasme. Jeg klagde heller ikke når jeg fikk fotmassasje før frokost Mitt spørsmål er. Har dere opplevd men med en slik sær fetish før? Jeg har hatt en del sexpartnere men aldri noen som har vært opptatt av føtter, bare pupper og rumper og selvfølgelig musa. Mvh Isabell Anonymkode: 06caa...5dd
Scoops Skrevet 5. september 2021 #3 Skrevet 5. september 2021 Det er vell en av de mest vanlige fetishene.. 4
Strange Doll Skrevet 5. september 2021 #4 Skrevet 5. september 2021 Føler en haug med folk har denne fetisjen 😅 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #5 Skrevet 5. september 2021 Fikk du orgasme av at han suttet på tærne dine? Anonymkode: eab22...c71
Gjest Elder Millennial Skrevet 5. september 2021 #6 Skrevet 5. september 2021 Mange som liker det🤷♀️ Ikke helt min greie, jeg er alt for kilen 😅
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #7 Skrevet 5. september 2021 "isabell". Er vel heller Trond, 58. Anonymkode: 9f98e...c57 4
Gorgonzola Skrevet 5. september 2021 #8 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): "isabell". Er vel heller Trond, 58. Anonymkode: 9f98e...c57 Tenkte det samme Det sagt; fot fetisj er vel den vanligste fetisjen menn har, i ulike grader. Jeg mener, det er en viss forskjell på å tenne på å tafse på føttene til dama du har sex med, som en pirrende ingrediens versus de som må ha en "fot opplevelse" for i å det hele tatt å komme i mål. Suging av tær = orgasme er nok ikke hverdagskost for hverkvinnsen men det går faktisk an, og det er jo bare kjempegøy
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #9 Skrevet 5. september 2021 Det sære her er vel bare disse stadige innleggene om fotfetisjisme, som fremstår som åpenbare fantasier. Get out there, sug på noen tær. Anonymkode: 65dac...d99
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #10 Skrevet 5. september 2021 Kjempedeilig å få føtter og tær slikket og sugd. Liker når sokkene mine slikkes også. Hatt to slike kjærester. Anonymkode: 8c2ca...d12
CorvusCorax Skrevet 5. september 2021 #11 Skrevet 5. september 2021 Sær fetisj? Det er nokså vanlig. 1
Gjest loveli Skrevet 5. september 2021 #12 Skrevet 5. september 2021 Har vært borti det ja. Men jeg hater føtter så det er ikke kompatibelt. Jeg ville ikke ha kysset kjæresten min etter at han hadde hatt tærne mine i munnen sin, det setter jo en enorm stopper for stemningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå