Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er søvnrutinene til deres barn mellom  10-12 mnd?

Her er natten litt kort (19/20 - 05/06) men har 2 dupper daglig på 2-5 timer totalt.😅 Skulle heller hatt litt lenger nattesøvn og kortere hviletider på dagen. Det optimale hadde jo vært 12 timer på natt og en hvil på 2 timer på dagen. Blir litt ekstra låst når han sover 2 ganger daglig.

Han er rett over 11 mnd. 

Hvordan ser deres rutiner ut? Gjorde dere noe for å få til dette eller har det skjedd naturlig? :)

Anonymkode: e1f47...2b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kuttet lur nr 2 på denne tiden

Anonymkode: 78b1e...bc2

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kuttet lur nr 2 på denne tiden

Kan jeg spørre hvordan du gjorde det? :) drøyet du første hvilen? 

I mitt tilfelle våkner baby 05/06 og har første hvil allerede 08/09. Andre hvil er som regel rundt kl 13. Vekker om han sover lenger enn 15.😅 føltes veldig lenge å være våken om vi kutter siste hvil.. hadde vært noe annet om han våknet 08 feks😊

Skrevet

Vår kuttet lur nr to helt av seg slev da han runder året. Da fikk vi han ikke lenger til å sove, så da utgikk bare den luren :) uten at det gjorde natta så mye lenger, dessverre. 

Anonymkode: 1d7ad...175

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Kan jeg spørre hvordan du gjorde det? :) drøyet du første hvilen? 

I mitt tilfelle våkner baby 05/06 og har første hvil allerede 08/09. Andre hvil er som regel rundt kl 13. Vekker om han sover lenger enn 15.😅 føltes veldig lenge å være våken om vi kutter siste hvil.. hadde vært noe annet om han våknet 08 feks😊

Han våknet 05/06 her og. La han 09:30/10 så sov han 2-4 timer. La han 18. 

De tåler fint 5-6 timer våkne. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...