Kvinnoa Skrevet 5. september 2021 #1 Skrevet 5. september 2021 (endret) Takk for svar. Endret 5. september 2021 av Kvinnoa
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #2 Skrevet 5. september 2021 Det er vel strengt tatt ikke opp til deg hvordan de løser dette i det andre hjemmet? Jeg er enig med deg i at det er mye mer enn barnet trenger, men som du selv sier; for 17-åringen er dette sikkert helt topp, og jeg kan ikke helt se at det er noe problem. La henne nyte pengene, prøv å oppfordre til å spare noe av det. Anonymkode: dbd37...201 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #3 Skrevet 5. september 2021 Hadde fylt opp kjøleskapet med mat og forslag til middag, og gitt henne noe lommepenger utenom.. 500 på en helg er helt supert det, hvis hun har mat og sånt uansett.. Anonymkode: 24dbb...2c0 3
Kvinnoa Skrevet 5. september 2021 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er vel strengt tatt ikke opp til deg hvordan de løser dette i det andre hjemmet? Jeg er enig med deg i at det er mye mer enn barnet trenger, men som du selv sier; for 17-åringen er dette sikkert helt topp, og jeg kan ikke helt se at det er noe problem. La henne nyte pengene, prøv å oppfordre til å spare noe av det. Anonymkode: dbd37...201 Tja, det går utover meg økonomisk og så jeg mener jo jeg har en stemme i dette jeg og Lurer egentlig mest på hvordan andre gjør det. Prøver ikke å være vanskelig i det hele tatt. Endret 5. september 2021 av Kvinnoa 1
Violetta Skrevet 5. september 2021 #5 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er vel strengt tatt ikke opp til deg hvordan de løser dette i det andre hjemmet? Jeg er enig med deg i at det er mye mer enn barnet trenger, men som du selv sier; for 17-åringen er dette sikkert helt topp, og jeg kan ikke helt se at det er noe problem. La henne nyte pengene, prøv å oppfordre til å spare noe av det. Anonymkode: dbd37...201 I en husholdning påvirker utgifter alle i husholdningen, så jo, ts har rett til å ha meninger.
AprilLudgate Skrevet 5. september 2021 #6 Skrevet 5. september 2021 Jeg fikk en tusenlapp av min mor, med beskjed om å fremlegge kvitteringer så hun visste jeg kjøpte mat og ikke for eksempel alkohol. Det funket greit, bortsett fra min plan om å kjøpe litt alkohol også 😂 Lommepenger til ditt og datt har man ellers fast sum/ordning for - skjønner ikke helt hvorfor det skal planlegges spesielt?
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #7 Skrevet 5. september 2021 Om mitt bonusbarn får ekstra penger utover fylt kjøleskap henger jeg meg absolutt ikke opp i. Om det er 1000 kroner eller 10 kroner har ingenting å si for meg. Anonymkode: c22bf...7e0
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #8 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): hvis det allerede finnes mer enn nok mat, og andre ting, hjemme, så er vel det egentlig null og niks "behov" for flere hundre kroner bare for noen få dager. med mindre ungen skal feste hver eneste kveld da... Anonymkode: 97d38...410 Les hi en gang til... Anonymkode: 9c919...546
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå