Potetoline Skrevet 25. september 2005 #1 Del Skrevet 25. september 2005 Hva bruker dere? Har hørt at man skal bruke ett spesielt middel... Har brukt vanlig jif vindusspray og det ble ikke noe særlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. september 2005 #2 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg bruker en slik klut som man vasker briller med (bare i større format). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 25. september 2005 #3 Del Skrevet 25. september 2005 Stemmer at det finnes eget rengjøringsmiddel for skjermer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 25. september 2005 #4 Del Skrevet 25. september 2005 Kommer an på om du har LCD-skjerm eller "gammeldags" skjerm! Vanlig skjerm kan egentlig vakses med hva som helst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 25. september 2005 #5 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg har også prøvd litt av hvert, uten stort hell. Så nå kjøpte jeg meg en egen spray for dette på Expert, kosta 149 kr, og ser ut til å fungerer kjempebra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå