AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #21 Skrevet 5. september 2021 Har ikke sett noe nytt om dem jeg Det er bra, de har blitt ganske bra skjermet. Media ville ødelagt dem. Håper de har det så bra som de kan ha det! Anonymkode: 924e3...5d6
CorvusCorax Skrevet 5. september 2021 #22 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Samleie?? Du mener voldtekt? Tror du burde google definisjonen av samleie 🤷♀️ Anonymkode: fb838...133 Nettopp. Det var ikke samleie. Hun ble voldtatt, ofte flere ganger om dagen. 😖
Silva Pluvialis Skrevet 5. september 2021 #23 Skrevet 5. september 2021 (endret) CorvusCorax skrev (1 minutt siden): Nettopp. Det var ikke samleie. Hun ble voldtatt, ofte flere ganger om dagen. 😖 Han er dømt for 3000 voldtekter. I tillegg har det kommet ut at den eldste datteren (Kerstin) nok også ble hans neste offer. 🥺 Endret 5. september 2021 av Gjenferdet
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #24 Skrevet 5. september 2021 CorvusCorax skrev (2 minutter siden): Nettopp. Det var ikke samleie. Hun ble voldtatt, ofte flere ganger om dagen. 😖 Var nok bare dårlig ordvalg! Selvfølgelig tror ingen at det var noe annet enn vodtekt. Anonymkode: 924e3...5d6 1
Silva Pluvialis Skrevet 5. september 2021 #25 Skrevet 5. september 2021 Peanut skrev (5 timer siden): Det verste er at det finnes mange av typen rundt om i verden. Jeg skjønner ikke hvorfor kona ikke merket noe som helst, ikke stilte spørsmål, ingenting <_< Det er så klart umulig å sette seg inn i en sånn situasjon, men hvis jeg var moren.. Barnet forsvant, det dukket opp 3 barn på døra datteren ikke fikk ha kontakt med, i tillegg til at mannen min hadde et rom som var adgang forbudt? Altså? Enten er hun stokk dum, på grensa til tilbakestående, eller så er hun like ond som mannen. Evt. så alvorlig manipulert at hun selv var lammet. Men i 24 år? Hvorfor ringte hun ikke politiet? Hun må jo ha fanget opp at noe ikke stemte. Noe annet kan jeg ikke forstå. Det første er vel å ringe politiet hvis et familiemedlem er meldt savnet? 1
vinterdekor Skrevet 5. september 2021 #26 Skrevet 5. september 2021 Gjenferdet skrev (4 minutter siden): Det er så klart umulig å sette seg inn i en sånn situasjon, men hvis jeg var moren.. Barnet forsvant, det dukket opp 3 barn på døra datteren ikke fikk ha kontakt med, i tillegg til at mannen min hadde et rom som var adgang forbudt? Altså? Enten er hun stokk dum, på grensa til tilbakestående, eller så er hun like ond som mannen. Evt. så alvorlig manipulert at hun selv var lammet. Men i 24 år? Hvorfor ringte hun ikke politiet? Hun må jo ha fanget opp at noe ikke stemte. Noe annet kan jeg ikke forstå. Det første er vel å ringe politiet hvis et familiemedlem er meldt savnet? Jeg synes ikke at man kan bebreide moren for å være dum, kuet er nok mer riktig.
Gjest På druen Skrevet 5. september 2021 #27 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du glemte massemordere, massevoldtektsmenn, og alle disse bad boysene i den kategorien som får sekkevis med brev fra kvinner som er forelsket i dem. Artikkelen handler ikke bare om Fritzl, selv om han er med han også. https://listverse.com/2018/06/04/10-creepy-fan-letters-written-to-mass-murderers-and-monsters/ Anonymkode: cf6f9...92f Disse kvinnene har ikke beina plantet på jorden.
Silva Pluvialis Skrevet 5. september 2021 #28 Skrevet 5. september 2021 vinterdekor skrev (4 minutter siden): Jeg synes ikke at man kan bebreide moren for å være dum, kuet er nok mer riktig. Dum hvis hun overhodet ikke mistenkte noe.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #29 Skrevet 5. september 2021 Gjenferdet skrev (9 minutter siden): Dum hvis hun overhodet ikke mistenkte noe. Her er det nok andre mekanismer i sving som vi ikke har forutsetning for å forstå. Antagelig både mistenkte og forsto hun noe av det som foregikk, men av grunner vi ikke kan forstå, turte/evnet hun ikke å konfrontere mannen. Hvem vet hvordan han behandlet kona si. Anonymkode: f0714...2b2 1
vinterdekor Skrevet 5. september 2021 #30 Skrevet 5. september 2021 Gjenferdet skrev (14 minutter siden): Dum hvis hun overhodet ikke mistenkte noe. Er det ikke litt for sykt til at hun skulle mistenke noe slik? Han har jo jobbet godt for å holde henne unna, tror du ikke?
Silva Pluvialis Skrevet 5. september 2021 #31 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Her er det nok andre mekanismer i sving som vi ikke har forutsetning for å forstå. Antagelig både mistenkte og forsto hun noe av det som foregikk, men av grunner vi ikke kan forstå, turte/evnet hun ikke å konfrontere mannen. Hvem vet hvordan han behandlet kona si. Anonymkode: f0714...2b2 Jeg skjønner hvis hun var livredd for mannen. Han har nok sikkert tyrannisert og hatt fullstendig kontroll på henne også, men hvorfor hun ikke ringte politiet, ikke engang etter mer enn 20 år, er jo en gåte. Hva om hun medvirket, men sier at hun ikke visste for å slippe straff?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå