AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #1 Skrevet 5. september 2021 Kan bakterier man får i seg spre seg til hjernen og føre til hjernebetennelse? Hva er symptomene på det? Anonymkode: f77cc...36a
Doradora Skrevet 5. september 2021 #2 Skrevet 5. september 2021 Det går an å få både bakterieinfeksjon i hjerna og virusinfeksjon i hjerna. Eg veit ikkje korleis dei finn vegen, men min virusinfeksjon fann vegen via hjernehinnene og spredde seg til hjerna. Ved betennelse i hjernehinnene heiter det meningitt, og ved hjernebetennelse heiter det encefalitt. Det går også an å få begge deler, vil tru dette også gjeld for bakterie. Hjernebetennelse forårsaka av bakterier er generelt farlegare enn ved virusinfeksjonar, sjølv om encefalitt er alvorleg uansett. Det er ein sjeldan sjukdom. Eg merka eg vart rar. Hadde intens haudeverk som gjorde eg forstod det var noko gale. Eg fekk også stiv nakke. Ein kan mellom anna bli desorientert, endre personlegheit, få vrangforestillingar. Synet vart påverka med meg (bølgesyn). For å bekrefte diagnosa tok dei spinalprøve på akutten. Ved symptom på encefalitt/meningitt bør ein kome seg raskast råd på legevakt for undersøkelse. Men sjeldan sjukdom. Kva gjer at du lurer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå