Gå til innhold

Stortingsvalget 2021: Stem her og forklar valget ditt

Valgmåling på KG  

294 stemmer

1. 1. Hvilket parti stemmer du på?

• Rødt
      44
    • Sosialistisk venstreparti
      50
    • Arbeiderpartiet
      43
    • Senterpartiet
      25
    • Miljøpartiet De Grønne
      26
    • Pasientfokus
      1
    • Kristelig Folkeparti
      12
    • Venstre
      22
    • Høyre
      31
    • Fremskrittspartiet
      22
    • Andre
      18

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 06. nov. 2021, 20:20

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner ingen jeg kan stemme på med god samvittighet. Alle partiene har noe som er uakseptabelt for meg.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
jabx skrev (6 minutter siden):

Jeg finner ingen jeg kan stemme på med god samvittighet. Alle partiene har noe som er uakseptabelt for meg.

Ja det er akkurat sånn jeg føler det også 😅 De som jeg mener har ting jeg kan stå for har samtidig ting som er langt vekk fra hva jeg har samvittighet til å velge. Føler det er veldig vanskelig. 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for innhold med opphavsrett, brukerdebatt, brudd på retningslinjene for Aktuelle saker og politikk og svar til dette. 

Perelandra, mod. 

Skrevet
frogger skrev (På 12.9.2021 den 16.26):

(Nei de både ytre høyre og venstre siden vil jo sjeldent diskutere, så det kom ikke som noe overraskelse.)

Men jeg kan gjerne omformulere til å spørre om dere som da kaller dere for sosialister kan nevne et sosialistisk land som har fungert og går bra?

Kan også ha noe med at enkelte av oss har fast jobb og i tillegg har mange andre interesser enn å sitte på et forum og poste kontinuerlig gjennom et helt døgn 😉 

Synes forsåvidt Røds politikere er ganske uredde når det kommer til å ta en diskusjon. Hvis du er veldig nysgjerrig på argumenter så har du vel fått med deg det meste i høstens debatter.

Skrevet
1 minutt siden, luna1 said:

Kan også ha noe med at enkelte av oss har fast jobb og i tillegg har mange andre interesser enn å sitte på et forum og poste kontinuerlig gjennom et helt døgn 😉 

Synes forsåvidt Røds politikere er ganske uredde når det kommer til å ta en diskusjon. Hvis du er veldig nysgjerrig på argumenter så har du vel fått med deg det meste i høstens debatter.

Men å komme med et sted hvor Rødt sin politikk har fungert, klarte du ikke å oppdrive?

Gjest Loublover
Skrevet
frogger skrev (1 time siden):

Men å komme med et sted hvor Rødt sin politikk har fungert, klarte du ikke å oppdrive?

Nei det prøver de alt de kan å unngå å svare på, siden det ikke finnes noe land hvor dette har fungert🤣

• 1 måned senere...
Skrevet
luna1 skrev (På 13.9.2021 den 22.59):

Du har helt rett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...