AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #1 Skrevet 5. september 2021 Jeg bor i en borettslagsblokk med egne vaskemaskiner til felles bruk i kjelleren. Fra tid til annen så opplever jeg at klærne ødelegges med at de flekkvis får blekeflekker på klærne. Hva kan årsaken være? Personlig så tror jeg at det kanskje er noen som bleker klærne i vaskemaskinen og at det derfor blir litt klor"væske" igjen i maskinen som nestemann ødelegger klærne med. Eller er svaret noe helt annet? Anonymkode: 42a8a...24f
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #2 Skrevet 5. september 2021 Slikt pleier å komme av pulvervaskemiddel. Nå vet jeg ikke hva slags vaskemiddel du bruker, men du bør i alle fall alltid bruke flytende når du vasker på lavere temperatur enn 60 grader. Anonymkode: 26949...fdd
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #3 Skrevet 5. september 2021 Hva mener du med blekeflekker? Er det flekker der fargene er borte eller er det bare noen hvite flekker? Som personen over skriver, kan vaskepulver av og til gi såperester på klærne. Og klart, det kan jo være at det er noen andre brukere som bleker klær i de maskinene. Jeg liker ikke sånne fellesvaskerier. Du har ikke mulighet til å få deg en vaskemaskin i leiligheten, da? Anonymkode: a3cf0...968
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå