Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Funker dette? Kan noen anbefale en som virker? 

Anonymkode: ef4cb...8e3

• Liker 1
Skrevet

Følger

Anonymkode: 5edca...2d2

• Liker 1
Skrevet

Følger!

Anonymkode: ef4cb...8e3

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg har Braun silk expert pro 5, veldig fornøyd!

Jeg har tatt mye hårfjerning med sterkere lasere i klinikk også, og bare så det er sagt så er det nok ikke noe som egentlig heter permanent hårfjerning.

Men hårene blir borte og holder seg borte ved jevnlig bruk. Bruker den en gang i uka. Før var det litt sånn at om jeg shavet på morgen så hadde jeg stubber på kvelden. Nå barberer jeg bare den ene gangen i uka når jeg skal bruke laseren, og da er det ingen hår nesten. Som om alt har gått i dvale.

Jeg har bare brukt den på bein og bikinilinje foreløpig, gjør litt vondt under armene så har vært pysete der. 

Anonymkode: c3cb5...506

• Liker 1
Skrevet

Tja... jeg har dels lysebrune hår.

Den fungerte utmerket på bikinilinje der jeg har mørke hår og lys hud. På leggene fikk jeg betydelig redusert hårvekst. Men under armer og på lår har den ingen effekt. 

Anonymkode: b7218...773

Skrevet

Jeg har også Braun Silk expert pro 5 og er superfornøyd. Hadde ikke helt troen da jeg kjøpte den, men den har virkelig fungert utrolig bra. Gått fra å måtte shave hver dag til å gjør det hver 5. dag i sommer, og hvis det ikke er strandvært holder det med en gang i uken. Anbefales veldig!

Anonymkode: ac94b...122

Skrevet

Jeg har Braun 5 varianten, reduserer synlig og forsinker utvekst.

Det er ikke glatt like lenge som med voksing, men med voksing blir liksom det mørke synlig straks strået er på vei ut. Det skjer ikke i samme grad med IPL. 

Ser forskjell overalt utenom på venusberget foreløpig. 

Skrevet

Har Braun silk expert 5 men kun brukt den 3 ganger foreløpig. Men ser allerede at hårene vokser mye saktere. Så spent på fortsettelsen. 

Anonymkode: a297a...193

Skrevet

Kjøpte denne som fikk best i test;

Braun Silk Expert Pro 5,

vanvittig fornøyd  ,alle hårene i bikini linje, bak lår og legger er i all hovedsak borte !

Verd pengene ja!!👍

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.9.2021 den 14.25):

Ja, jeg har Braun silk expert pro 5, veldig fornøyd!

Fint du er fornøyd, men dette er ikke laser men IPL ;) 

Laser er mer effektivt, men dyrere. 

Skrevet
On 9/5/2021 at 2:25 PM, AnonymBruker said:

bare så det er sagt så er det nok ikke noe som egentlig heter permanent hårfjerning.

Men hårene blir borte og holder seg borte ved jevnlig bruk.

Ble litt forvirret av dette. Så det er ikke permanent, men heller at hårene holder seg vekke lenger og vokser ut saktere? Men man må hele tiden bruke denne for at det skal funke? Det var litt skuffende lesning egentlig. Trodde hele poenget var at laseren skulle ødelegge hårsekkene sånn at håret er borte for godt. 

Anonymkode: 251be...3b0

Skrevet

Har også Braun silk expert pro 5 og er veldig fornøyd. Må bruke den jevnlig. Har fått bort alt i bikinilinja og det meste på legger, lår og under armer.

Anonymkode: 3fe1b...352

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Har også Braun silk expert pro 5 og er veldig fornøyd. Må bruke den jevnlig. Har fått bort alt i bikinilinja og det meste på legger, lår og under armer.

Anonymkode: 3fe1b...352

Men "bruke den jevnlig", mener du da at man skal bruke den til hårene er helt borte, eller menes det at så fort man slutter å bruke laseren så kommer hårene tilbake med full styrke? Hvis det bare er at hårene vokser saktere og at det blir mindre hår så tenker jeg at det ikke er verdt pengene. Da fortsetter jeg heller med høvelen. Jeg ønsker et produkt som fjerner hårene for alltid. 

Skrevet

Følger. Har lyst til å fjerne hårene for godt. Nå blir det stikkende stubber allerede etter noen få dager.

Skrevet

Jeg har testet billigversjonen «Mandyskin» i 3 mnd nå, merker minimal forskjell…. Tror jeg må investere i en skikkelig IPL maskin. 

Skrevet

Jeg vurderer Alvaskin, men følger med på noen som tester den på YouTube nå, og vil vente med å se hvordan de liker den. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.9.2021 den 18.50):

Trodde hele poenget var at laseren skulle ødelegge hårsekkene sånn at håret er borte for godt. Anonymkode: 251be...3b0

Ja, det er riktig. Men selv om du har tatt laser, vil det komme til helt nye hår, altså nye hårsekker som ikke fantes når du tok laser. 

Skrevet

Jeg har den samme fra braun som er nevnt over. Jeg har mørke hår, kraftig hårvekst og lys hud. Jeg har brukt den på leggene en gang i uka i kanskje 6-7 uker, og nå er det så godt som ingen hår igjen:) Jeg kommer nok snart til å gå over til vedlikehold snart (ca hver 4.-8. uke tror jeg er anbefalt).

Anonymkode: d5bdf...bf2

Skrevet

Laser som permanent fjerner er ikke lov å selge til privatpersoner. Det er sterke greier, og folk klarer å tuste til med IPL. 

En god IPL skal kunne redusere vekst i perioder, men må vedlikeholdes for maksimal effekt. Mange har også sensor for å anbefale styrke ut i fra huden, men dessverre er det noen som piner seg gjennom sterkere innstillinger og får brannskader. Eventuelt bruker på uren hud med produktrester som reagerer med behandlingen. 

Jeg har Philips Lumea, og er veldig fornøyd med det den gjør. Har PCOS, og holder all uønsket hårvekst under god kontroll. Både bikinilinje, armhule, legger og ansikt. Den har ulike "hoder" til ulike kroppsdeler 

Anonymkode: 01753...ea3

• 7 måneder senere...
Skrevet

Jeg bruker Triabeauty sin laser (ikke IPL) Anbefales, gjør litt vondt men kan velge styrke fra 1-5 ☺️ Merket forskjell bare etter 2 behandlinger, så absolutt vert hver ei krone 👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...