AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #1 Skrevet 5. september 2021 Jeg har hengepupper, og har hatt det helt siden tidlig 20 årene. Ding dong ☺️ Anonymkode: 7f1a3...224 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #2 Skrevet 5. september 2021 Ja, jeg elsker det 😍. Anonymkode: 25e82...072 5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #3 Skrevet 5. september 2021 Har hørt at en del menn liker det godt. Anonymkode: 8f544...1ad 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #4 Skrevet 5. september 2021 Nå kommer silikon puppe haterne Anonymkode: 8d659...414
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #5 Skrevet 5. september 2021 Her på KG elsker visst alle hengepupper. Det hadde jeg i 20-årene, etter å ha ammet to barn. Var null komplimenter ift kroppsfasongen min, selv om jeg ellers var slank og godt trent. Så la jeg inn silikon. Dråpeformede, og under muskelen. Og etter det haglet det med komplimenter over meg, har aldri opplevd maken. Jeg viser ikke kløft, eller pusher dem opp, men får masse skryt for "kroppsfasongen". Så... Gjetter at folk flest synes hengepupper var ulekkert på meg🤐 Anonymkode: e1755...31f 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #6 Skrevet 5. september 2021 Ja, jeg liker hengepupper:) Plastikkpupper er derimot no go. Anonymkode: 020b5...99c 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #7 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ja, jeg liker hengepupper:) Plastikkpupper er derimot no go. Anonymkode: 020b5...99c Mener du sånne? Anonymkode: 8d659...414
A-hunter Skrevet 5. september 2021 #8 Skrevet 5. september 2021 Kvinnebryst er fantastisk i alle former og variasjoner ❤️ 5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #9 Skrevet 5. september 2021 Hengepupper er ok så lenge de er store og fyldige. Vrengte bukselommer, derimot, er stygt. Anonymkode: 7ffc0...145
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #10 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har hengepupper, og har hatt det helt siden tidlig 20 årene. Ding dong ☺️ Anonymkode: 7f1a3...224 Fortell om puppene dine. Jeg er nysgjerrig. Anonymkode: 22a20...695 1
Gjest Trøst Skrevet 5. september 2021 #12 Skrevet 5. september 2021 (endret) Jeg har hengepupper selv og syns ikke de er fine å se på, men de er kjempe deilige å ta på! Det vet jeg mennene jeg har vært med, også har syntes. Gøy med store pupper (minus puppesvette), og med riktig bh ser det fint ut med klær på. Er egentlig fornøyd med det, og skjønner ikke hvorfor jeg har hatet dem i så mange år. Endret 5. september 2021 av Trøst
Bamseklemmer Skrevet 6. september 2021 #13 Skrevet 6. september 2021 Ingen ulempe om kvinnen har hengpupper, jeg vil si de har mere fordeler enn de faste puppene. Det jeg er mest opptatt av er å slikke og kile oartaen litt først før jeg gir brystvortene et vått kyss. Da spiller det heller ingen rolle hvilke fasong de har. De trenger lik behandlig begge puppene, den ene kan bli sjalu hvis den ikke får kos😉
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #14 Skrevet 6. september 2021 Jeg elsker attituden din OJ 😄👌 Har selv ganske små pupper og har alltid syntes det er helt ok. Best at man er fornøyd med den man er og lærer seg å like det! Anonymkode: d4826...fcb
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #15 Skrevet 6. september 2021 Du spurte om noen synes det er fint, og en har svart at han elsker det, mens en annen liker det. Jeg kan ikke svare ubetinget ja på det, av den grunn at det er så mange varianter av hengepupper også. Men jeg kan si at jeg har sett mange hengepupper som er fine, og de har vært deilige å kose med også. Størrelsen er ikke så avgjørende, men fylden i puppene har mye å si, både estetisk og følelsen av å ta på dem. Så de som har hengepupper uten noe fylde kan vurdere kirurgi uten at noen kan fordømme de for det. Selv er jeg imot silikon, men i slike tilfeller der det er to skinnposer som henger ned, så kan det forsvares. Det var vel det mest ærlige svaret jeg kunne gi på spørsmålet og håper det ga TS en pekepinn på at det ikke er svart hvitt. Anonymkode: f9328...0cc 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #16 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg har hengepupper, og har hatt det helt siden tidlig 20 årene. Ding dong ☺️ Anonymkode: 7f1a3...224 Er du singel? Anonymkode: aa836...46e 1
Strange Doll Skrevet 6. september 2021 #17 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Her på KG elsker visst alle hengepupper. Det hadde jeg i 20-årene, etter å ha ammet to barn. Var null komplimenter ift kroppsfasongen min, selv om jeg ellers var slank og godt trent. Så la jeg inn silikon. Dråpeformede, og under muskelen. Og etter det haglet det med komplimenter over meg, har aldri opplevd maken. Jeg viser ikke kløft, eller pusher dem opp, men får masse skryt for "kroppsfasongen". Så... Gjetter at folk flest synes hengepupper var ulekkert på meg🤐 Anonymkode: e1755...31f Akkurat derfor ønsker jeg også å ta silikon!
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #18 Skrevet 6. september 2021 har det selv, er stygg. blir kvalm av meg selv Anonymkode: 7c556...c45
Gjest Trøst Skrevet 6. september 2021 #19 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Her på KG elsker visst alle hengepupper. Det hadde jeg i 20-årene, etter å ha ammet to barn. Var null komplimenter ift kroppsfasongen min, selv om jeg ellers var slank og godt trent. Så la jeg inn silikon. Dråpeformede, og under muskelen. Og etter det haglet det med komplimenter over meg, har aldri opplevd maken. Jeg viser ikke kløft, eller pusher dem opp, men får masse skryt for "kroppsfasongen". Så... Gjetter at folk flest synes hengepupper var ulekkert på meg🤐 Anonymkode: e1755...31f Det at du ikke har fått komplimenter før du tok silikon, men at komplimentene haglet inn etter at du gjorde det, bekrefter nok bare dine tanker om at puppene dine ikke var flotte i utgangspunktet, noe som er temmelig trist. Jeg er helt sikker på at de var flotte før du opererte dem også, selv om det ser ganske bra ut med dråpeformede silikonimplantater.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #20 Skrevet 6. september 2021 Jeg tror folk har ulik definisjon av hengepupper. Noen mener man har hengepupper om de ikke står rett ut slik silikonpupper gjør. Hvis man har litt over A-cup vil tyngdekraften selvfølgelig gjøre at puppene ikke står rett ut selv om de er fyldige. Det jeg mener med hengepupper er pupper som har mistet fylde og henger rett ned som dette: Anonymkode: 0a67e...888 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå