tiika Skrevet 5. september 2021 #1 Skrevet 5. september 2021 Hei. Kikker å prøver å finne en barnevogn som er enkel å bruke på grus å vanlig vei. Har sett en del på britax smile 3 å lurer på om noen kan fortelle meg om deres erfaring med denne? Hvordan er str? Er den enkel å pakke sammen? Hva bør jeg vite om den?
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #2 Skrevet 5. september 2021 Jeg har smile 2, bruker den på andre barnet nå og har trillet mye både på grus og asfalt. Syntes det funker fint, men 3en skal visst ha bedre demping Jeg syntes ihvertfall 2en er lett å legge sammen, vi tar den inn og ut av bilen hver dag. Vi brukte vogna til eldste var 2 år og så overtok ny baby den. Smile 3 skal være litt lengere i ryggen enn 2en. Anonymkode: 55c8c...e09
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #3 Skrevet 5. september 2021 Smile 3 er lengre enn 2, men likevel ikke veldig lang. Vurderte den da den kom til vår på 1.5 men den var da allerede omtrent for liten. Han er lang i ryggen, men helt gjennomsnittlig ellers. Både emmaljunga og tfk mono passet til 3 + år Anonymkode: de6e1...800
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #4 Skrevet 5. september 2021 Dette er den eneste vognen jeg har hatt så har ikke så mye å sammenligne med da! Veldig fornøyd med vognen. Har trillet opptil flere timer daglig i snart et år og har ikke opplevd noen problemer med den. God å kjøre på asfalt og grus. Stor og god skygge. Tar liten plass i bil og lett og legge sammen. Pluss at man kan sette babybilsete på understellet.😊 Eneste negative jeg har og si er at hakkene i sittedelen er litt rare. Er det på øverste hakk syntes jeg baby sitter for langt fremme, men på det midterste blir han nesten liggende og ser lite. Må ha selene løst slik at han kan sitte selv på hakk 2, men da har han en tendens til å vri seg rundt.. så fin sovevogn men kanskje ikke den beste å bruke for å sitte våken (om man har en som vrir seg😅) Anonymkode: cc1de...d28
tiika Skrevet 8. september 2021 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (På 5.9.2021 den 14.05): Smile 3 er lengre enn 2, men likevel ikke veldig lang. Vurderte den da den kom til vår på 1.5 men den var da allerede omtrent for liten. Han er lang i ryggen, men helt gjennomsnittlig ellers. Både emmaljunga og tfk mono passet til 3 + år Anonymkode: de6e1...800 Hvilken vogn ville du anbefalt? Og hvorfor akkuratt den? Kjenner det er vanskelig med så mange valg der ute
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #6 Skrevet 8. september 2021 Superfornøyd med vår! Tar lite plass i bilen, enkel å slå sammen. Kjempegod å trille på alle underlag. Enkel å svinge med pga hjulene. God fjæring. Babyen min har elsket å ligge i den fra start! Min baby er en lang kropp på 7 mnd, og vi bruker fortsatt bagen Har dog ingen erfaring med sportsdelen ennå, da den ikke er i bruk ennå. Men det jeg har sett virker bra Anonymkode: b755b...b97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå