AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #1 Skrevet 5. september 2021 Jupp... Kjenner at dette er krevende bare etter kun 1 mnd. Forholdet er ca. helt nytt også, og selv om vi ikke skal være sååå lenge fra hverandre (2 mnd.) så er det fortsatt så mye tanker og krøll på linja! Vi er unge og mye av kommunikasjonen går over snap eller at vi ringes. Jeg sliter med tillit, og kan henge meg opp i - og bli såret av - småting... som når han av og til ikke sender meg god morgen-melding, men fortsatt er aktiv på snap, o.l. Det høres kanskje dumt ut, men jeg blir sprø av det. Jevnt over har det gått bra så langt, men det er utrolig slitsomt. Er det vanlig at dette skal være så vanskelig??? Anonymkode: 6c4ac...786
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #2 Skrevet 5. september 2021 Det er ikke så vanlig nei.. Men når du er veldig usikker, blir du veldig sjalu.. Da kan du bli sur på ham uten grunn, og få mye krøll i forholdet. Hva skjer etter 2 mnd? Hadde det vært en idè å droppe det nå men ta opp igjen tråden etter 2 mnd? Avstandsforhold suger, men med en sjalu og usikker partner som lager scenarioer av alt blir det helt umulig. Anonymkode: 33d68...aa9
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #3 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er ikke så vanlig nei.. Men når du er veldig usikker, blir du veldig sjalu.. Da kan du bli sur på ham uten grunn, og få mye krøll i forholdet. Hva skjer etter 2 mnd? Hadde det vært en idè å droppe det nå men ta opp igjen tråden etter 2 mnd? Avstandsforhold suger, men med en sjalu og usikker partner som lager scenarioer av alt blir det helt umulig. Anonymkode: 33d68...aa9 Ja, det er sant. Jeg har jo rukket å bli glad i ham, men på grunn av mye skepsis som skyldes fortiden, er det ekstra vanskelig å holde hodet kaldt når noe avviker fra hva jeg forventer av ham - og/eller når det er noe som gjør meg sjalu. Jeg har tenkt tanken, men egentlig kommet frem til at det nok ikke vil fungere. Altså det å droppe forholdet og ta opp tråden igjen... Hadde i utgangspunktet bestemt meg for å "holde ut" og prøve, men det går veldig opp og ned. Anonymkode: 6c4ac...786
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #4 Skrevet 5. september 2021 Vi hadde også avstand helt fra starten. Men opplevde ikke problemer nei. Dette går ikke hvis dere ikke har 100% tillit til hverandre, det kan jeg si med en gang. Jobb med deg selv, stol på hverandre. Husk at dere har hvert deres liv, det er en grunn til at dere har avstand. Vær snille med hverandre. Ikke bli sur for småting, og slutt å overvåke han! Han må få lov å være på sosiale medier uten å tekste deg hele tiden. Jeg studerte og mannen jobbet, og vi hadde begge lange dager. Jeg anbefaler deg å finne på noe annet enn å overvåke, tilbring heller tid med venner og familie eller på en hobby. Nyt litt alenetid, når dere kanskje flytter sammen så endrer jo mye seg. Her hadde vi avstand i to år, så kunne vi endelig flytte sammen. Anonymkode: 0cbff...4c1 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #5 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette går ikke hvis dere ikke har 100% tillit til hverandre, det kan jeg si med en gang. Jobb med deg selv, stol på hverandre. Vær snille med hverandre. Ikke bli sur for småting, og slutt å overvåke han! Han må få lov å være på sosiale medier uten å tekste deg hele tiden. Anonymkode: 0cbff...4c1 Jo, jeg er jo i grunn så enig med deg! Men samtidig; hva er det som koster så mye å sende en snap til kjæresten sin, liksom? Hvis man kan sende til andre...? Det er liksom sånne UNØDVENDIGE småting, synes jeg. Hvorfor kan det ikke være en lett gi og ta? Personlig koster ikke sånt meg noe, men det er jo lett å henge seg opp i at man ikke vil være den som gir "hele tiden". Man må jo sette seg selv først. Han tenker kanskje likt, men da blir det jo litt "toxic" opplegg med konkurransepreg. Jeg har litt dårlig erfaring med å la sånne småting som dette gå, fordi de til slutt kan bli til et stort fjell, og til at man føler at man blir behandlet dårlig på et vis... Hva skal jeg ha tillit til i sånne eksempler? At han fortsatt bryr seg? Anonymkode: 6c4ac...786
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #6 Skrevet 5. september 2021 Kan hende han breadcrumber deg. Følg magefølelsen, den er som oftest riktig. En mann som er oppriktig interessert er konsekvent i sin kommunikasjon. Er du usikker er det nok en god grunn til dette. https://www.healthline.com/health/relationships/breadcrumbing Anonymkode: 55757...f12
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #7 Skrevet 5. september 2021 Jeg er selv i et avstandsforhold og vi sender melding kanskje en eller to ganger i uken. Jeg vet at han vil ha meg uansett. Ang alle disse linkene med forklaringer, husk nå at folk er forskjellige. Tror mange forhold ryker fordi den ene parten overtenker for mye, når det egentlig ikke var noe å bekymre seg over egentlig. Det burde gjøre er å snakke med han om det. Vet med meg selv at om morgenen har jeg rutiner og det siste jeg tenker på er å sende noe melding, det betyr ikke at jeg ikke bryr meg om han. Anonymkode: 199fc...371
Cuntzilla Skrevet 5. september 2021 #8 Skrevet 5. september 2021 Det kan nok være ekstra stress når forholdet er helt nytt, når man kanskje er mer i den stormende forelskelsesfasen enn den neste fasen hvor det er mye tryggere. Dere må kommunisere masse her, har du fortalt hvordan du har det? Du mener det er en så liten ting å sende en melding hver morgen, imens han kanskje ikke tenker over det engang. Det kan hjelpe å forstå hvordan den andre er og tenker rundt sånne ting. Da kan også han gjerne strekke seg til å gjøre mer av det som er betryggende for deg, imens du kan forstå hvordan han fungerer og ikke bli like stresset og sjalu over ting som ikke er noe å bli stresset og sjalu over. Forhåpentligvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå