AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #1 Skrevet 5. september 2021 Meg og kjæresten bor i hver vår by, på grunn av jobb og barn så har vi ikke truffet hverandre så ofte. De gangene vi har gjort det, har det vært meg som har reist bort. Nå skulle jeg planlegge neste gang ( i september), men han sier at det er urettferdig at jeg må gjøre alt hele tiden og vil vi skal droppe dette besøket. Det betyr at vi sees ikke før om 2-3 måneder!!! Er det normalt ?? magefølelsen min sier det ikke er det, er man forelsket så vil man treffes ofte uansett hvem som gjør det....jeg skjønner ikke helt . Anonymkode: 8f5a1...7b2 1
Diezel Skrevet 5. september 2021 #2 Skrevet 5. september 2021 Høres ikke helt riktig ut - spør ham kanskje? Si at du synes det er litt dumt hvis det vil si at det blir 2-3 mnd før dere ser hverandre - er det slik at han egentlig ikke vil? 5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #3 Skrevet 5. september 2021 Diezel skrev (1 minutt siden): Høres ikke helt riktig ut - spør ham kanskje? Si at du synes det er litt dumt hvis det vil si at det blir 2-3 mnd før dere ser hverandre - er det slik at han egentlig ikke vil? Har spurt og påpekt det før , men svaret er det samme...han syns det er urettferdig at jeg har reist alle gangene....men han har masse greier så jeg har hørt " du fortjener bedre" før også... han er snill og kjærlig og gir masse oppmerksomhet ellers...så jeg klarer ikke helt å se at han ikke er interessert Anonymkode: 8f5a1...7b2
Diezel Skrevet 5. september 2021 #4 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har spurt og påpekt det før , men svaret er det samme...han syns det er urettferdig at jeg har reist alle gangene....men han har masse greier så jeg har hørt " du fortjener bedre" før også... han er snill og kjærlig og gir masse oppmerksomhet ellers...så jeg klarer ikke helt å se at han ikke er interessert Anonymkode: 8f5a1...7b2 Hvorfor reiser ikke han hvis han synes det er så dumt at du gjør det? 8
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #5 Skrevet 5. september 2021 Diezel skrev (3 minutter siden): Hvorfor reiser ikke han hvis han synes det er så dumt at du gjør det? Ikke mulig i år pga jobb og barn Anonymkode: 8f5a1...7b2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #6 Skrevet 5. september 2021 Mannfolk. Umulig å si med dem, er min erfaring. Det er to muligheter: Enten er han ikke interessert nok, eller så mener han faktisk rett frem det han sier. Som regel er det siste mulighet som er rett når det kommer til menn, men SPØR. Anonymkode: 35ce5...c0e 6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #7 Skrevet 5. september 2021 Magefølelsen min sier at han ikke vil ha besøk, og så prøver han å vri det til at det er urettferdig for deg. Si at du kommer likevel, og se om han får panikk og pøser på med andre unnskyldninger i stedet. Anonymkode: cd9f2...a56 7
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #8 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Magefølelsen min sier at han ikke vil ha besøk, og så prøver han å vri det til at det er urettferdig for deg. Si at du kommer likevel, og se om han får panikk og pøser på med andre unnskyldninger i stedet. Anonymkode: cd9f2...a56 Jeg har gjort det et par ganger, og han finner tid til å treffes. Jeg bor ikke hos ham når jeg er der uansett.... Anonymkode: 8f5a1...7b2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #9 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mannfolk. Umulig å si med dem, er min erfaring. Det er to muligheter: Enten er han ikke interessert nok, eller så mener han faktisk rett frem det han sier. Som regel er det siste mulighet som er rett når det kommer til menn, men SPØR. Anonymkode: 35ce5...c0e Nemlig mannfolk...men sykt irriterende, for jeg føler at det er meg det går utover....også går jeg rundt å tenker på alt dette Anonymkode: 8f5a1...7b2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #10 Skrevet 5. september 2021 Ditch, du fortjener noen som vil være med deg. Anonymkode: 3b358...ad0 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #11 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ditch, du fortjener noen som vil være med deg. Anonymkode: 3b358...ad0 Han sier også at jeg fortjener bedre.....føler meg som den eneste romantiske idioten som har troen på dette forholdet Jeg spør ikke for å være frekk, men er du mann eller kvinne? det er interessant å vite hvilket perspektiv du har hvis du skjønner :-) Anonymkode: 8f5a1...7b2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #12 Skrevet 5. september 2021 dump han Anonymkode: 45246...207 3
Marai Skrevet 5. september 2021 #13 Skrevet 5. september 2021 Dump han . Du fortjener en som interessert og liker bruke tiden sin på deg, tro meg om han hadde vært forelsket eller skikkelig forelsket, så hadde han satt av tid til å møte deg uansett hva 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #14 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg har gjort det et par ganger, og han finner tid til å treffes. Jeg bor ikke hos ham når jeg er der uansett.... Anonymkode: 8f5a1...7b2 Men da høres det ut for meg som at han har dårlig samvittighet for at han ikke har sjans til å reise til deg, og vil være 100% sikker på at det er ikke dumt for deg å reise til han - igjen - for ørtende gang på rad? At han på en måte avlyser på DINE vegne? Anonymkode: cd9f2...a56
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #15 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Men da høres det ut for meg som at han har dårlig samvittighet for at han ikke har sjans til å reise til deg, og vil være 100% sikker på at det er ikke dumt for deg å reise til han - igjen - for ørtende gang på rad? At han på en måte avlyser på DINE vegne? Anonymkode: cd9f2...a56 Ja, det er vel det han sier ...at han føler det blir urettferdig og har dårlig samvittighet. Men hva skal jeg gjøre da? Jeg mener oppriktig at det er verdt det å reise for å treffe ham og det er mye bedre enn å ikke treffes... Anonymkode: 8f5a1...7b2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #16 Skrevet 5. september 2021 Jeg kan kjenne meg igjen i denne mannens situasjon. Det kan veldig godt tenkes at han får genuint dårlig samvittighet over ubalansen i ressursbruk, og virkelig ønsker å se deg oftere samtidig som han synes det blir feil. Han har sikkert varme følelser for deg, men noen glødende forelskelse er det nok dessverre ikke. Anonymkode: a6ddc...e15 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #17 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ja, det er vel det han sier ...at han føler det blir urettferdig og har dårlig samvittighet. Men hva skal jeg gjøre da? Jeg mener oppriktig at det er verdt det å reise for å treffe ham og det er mye bedre enn å ikke treffes... Anonymkode: 8f5a1...7b2 Da forteller du det, og så reiser du hvis det er greit for han. Anonymkode: cd9f2...a56
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #18 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Meg og kjæresten bor i hver vår by, på grunn av jobb og barn så har vi ikke truffet hverandre så ofte. De gangene vi har gjort det, har det vært meg som har reist bort. Nå skulle jeg planlegge neste gang ( i september), men han sier at det er urettferdig at jeg må gjøre alt hele tiden og vil vi skal droppe dette besøket. Det betyr at vi sees ikke før om 2-3 måneder!!! Er det normalt ?? magefølelsen min sier det ikke er det, er man forelsket så vil man treffes ofte uansett hvem som gjør det....jeg skjønner ikke helt . Anonymkode: 8f5a1...7b2 Kanskje han merker at følelsene ikke er helt der de burde være, siden du alltid reiser til han og tydeligvis ikke krever at han reiser til deg. Anonymkode: a84c7...d35 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #19 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg mener oppriktig at det er verdt det å reise for å treffe ham og det er mye bedre enn å ikke treffes... Anonymkode: 8f5a1...7b2 Selv om det får deg til å fremstå som needy og dørmatte? Anonymkode: a84c7...d35 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #20 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg spør ikke for å være frekk, men er du mann eller kvinne? det er interessant å vite hvilket perspektiv du har hvis du skjønner 🙂 Anonymkode: 8f5a1...7b2 Dette handler ikke om å være mann eller kvinne, det handler om å forstå hvor viktig selvrespekt er for å få til et forhold. Anonymkode: a84c7...d35 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå