Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trenger litt info- ja, jeg må ha det inn med teskje da dette er litt ukjent for meg😊

Noen som kan svare på hvis jeg ønsker å kutte ut tvabonnement fra Allente og gå over til å bruke feks Strim, må jeg da ha boks fra appletv eller kan jeg bruke appletv app som jeg ser er installert på min nye smarttv?

Er nå så lei av oneplace-boksen som jeg opplever masse krøll med, tenkte å komme et steg videre å bruke bare strømming, men er veldig usikker på hvordan jeg går frem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg vet bare at Apple TV+ appen er en egen strømmetjeneste som trenger abonnement,  så de har ikke egne abonnementer der som Strim/Netflix o.l.

Men hvis det er en av de nye Samsung tvene du har, så er Strim en egen app du kan laste ned på tv-en :). 

Endret av Heisann12345
Skrevet
Heisann12345 skrev (3 timer siden):

Jeg vet bare at Apple TV+ appen er en egen strømmetjeneste som trenger abonnement,  så de har ikke egne abonnementer der som Strim/Netflix o.l.

Men hvis det er en av de nye Samsung tvene du har, så er Strim en egen app du kan laste ned på tv-en :). 

Ser at Appletv+ er noe man kan abonnere på i tillegg på appletv-appen ja. 
Etter litt undersøkelser ser det ut som at det beste alternativet blir å kjøpe boksen til Appletv, virker som prosessor i tv er litt for svak til at det blir gunstig å bruke bare appene som er på tv’n.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...