Gå til innhold

Glucosebelastning hos Furst imorgen, men er blitt forkjøla...

Anbefalte innlegg

Skrevet

....hva gjør jeg? FInner ikke noe s ted på Furst's nettside om hvor man kan avlyse timen. Er skikkelig irritert, fordi jeg vet det bare er forkjølelse, og ikke corona, men det er så strengt nå. Jeg får vel bare ringe de grytidlig imorgen eller noe sånt?

Anonymkode: 8b510...cb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du virkelig vita at det er kun forkjølelse? Tester kan også vise falsk negativ. Hvis du skal være ansvarsfull bør du nok  avlyse timen.

Anonymkode: 14ef3...661

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det handler ikke (bare) om at det kan være korona. Man skal ikke ta belastningstest som syk uansett, da metabolismen på det tidspunktet ikke vil gi en representativt bilde av nedbrytning av glukose som frisk.

Men ja, du får bare ringe i morgen 😊

Endret av Mumsa
  • Liker 2
Skrevet

Du ringer bare å sier du ikke kan. 22 90 96 66

Jeg måtte også avlyse pga forkjølelse. Fikk ikke ny time heller 🤦

Anonymkode: 01f41...b1c

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Kan du virkelig vita at det er kun forkjølelse? Tester kan også vise falsk negativ. Hvis du skal være ansvarsfull bør du nok  avlyse timen.

Anonymkode: 14ef3...661

jeg skjønner at jeg må avlyse, men jeg forstår ikke hvordan man går frem, jeg finner ikke noe sted på nettderes hvor man kan avlyse timen. Trodde man måtte avlyse dagen før - hvilket er umulig nå som det er søndag.

Skrevet
1 hour ago, Mumsa said:

Det handler ikke (bare) om at det kan være korona. Man skal ikke ta belastningstest som syk uansett, da metabolismen på det tidspunktet ikke vil gi en representativt bilde av nedbrytning av glukose som frisk.

Men ja, du får bare ringe i morgen 😊

Ok, har nok ikke noe annet valg, nei...

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

jeg skjønner at jeg må avlyse, men jeg forstår ikke hvordan man går frem, jeg finner ikke noe sted på nettderes hvor man kan avlyse timen. Trodde man måtte avlyse dagen før - hvilket er umulig nå som det er søndag.

Null problem å ringe samme morgen og avlyse pga forkjølelse, det var det jeg gjorde. "Hei, jeg skulle vært hos dere nå for glukosetest, men jeg har koronasymptomer". 

Anonymkode: 01f41...b1c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...