AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #1 Skrevet 5. september 2021 En sønn til min tantes samboer. Vært samboere i 14år. Er det for sært å møte han?? Anonymkode: 8bc8d...332
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #2 Skrevet 5. september 2021 Det er jo ikke familie av blod, men utrolig kvalmt likevel. Det er din fetter. Anonymkode: 266ea...14e 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #3 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo ikke familie av blod, men utrolig kvalmt likevel. Det er din fetter. Anonymkode: 266ea...14e Det er vel ikke «utrolig kvalmt»! Men litt rart kanskje. Er det for «moro skyld» bør du kanskje hvertfall tenke mer over de familiære konsekvensene det kan bli. Anonymkode: c4fc6...c5e 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #4 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er jo ikke familie av blod, men utrolig kvalmt likevel. Det er din fetter. Anonymkode: 266ea...14e blir jo en ste-fetter da Anonymkode: 67659...6bf 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #5 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er jo ikke familie av blod, men utrolig kvalmt likevel. Det er din fetter. Anonymkode: 266ea...14e Kaller han absolutt ikke fetter. Fordi jeg var voksen da mannen til min tante kom inn i bildet. Anonymkode: 8bc8d...332 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #6 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): blir jo en ste-fetter da Anonymkode: 67659...6bf Ja ser den. Er litt spes han spurte om vi skal møtes, så måtte forhøre meg her. Da må vi stå over det seksuelle da. Anonymkode: 8bc8d...332
Thaila Skrevet 5. september 2021 #7 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja ser den. Er litt spes han spurte om vi skal møtes, så måtte forhøre meg her. Da må vi stå over det seksuelle da. Anonymkode: 8bc8d...332 Jeg sa ikke at det var feil jeg ville bare si at det ikke var en ekte fetter 1
Gjest Elder Millennial Skrevet 5. september 2021 #8 Skrevet 5. september 2021 Kunne du hatt sex med han? Ja, er jo det korte svaret. Ville jeg gjort det? Tvilsomt. Kjedelig om alle fremtidige familieselskap skal bli litt kleine på grunn av det😅
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #9 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja ser den. Er litt spes han spurte om vi skal møtes, så måtte forhøre meg her. Da må vi stå over det seksuelle da. Anonymkode: 8bc8d...332 Bare å gi gass. Folk lager seg rare oppfatninger om hva som er "lov" og ikke. Det er bare frivillig puling mellom 2 voksne personer og betyr nada i praksis for noen i det hele tatt. Anonymkode: b7459...fed 5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #10 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare å gi gass. Folk lager seg rare oppfatninger om hva som er "lov" og ikke. Det er bare frivillig puling mellom 2 voksne personer og betyr nada i praksis for noen i det hele tatt. Anonymkode: b7459...fedDDT Ja det er sant. Men jeg hadde nok ikke gjort det om det var min kjødelige fetter.. 😉 Anonymkode: 8bc8d...332
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #11 Skrevet 5. september 2021 Ominous skrev (1 time siden): Kunne du hatt sex med han? Ja, er jo det korte svaret. Ville jeg gjort det? Tvilsomt. Kjedelig om alle fremtidige familieselskap skal bli litt kleine på grunn av det😅 Kleint. 😄🤭 Anonymkode: 8bc8d...332
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #12 Skrevet 5. september 2021 Ominous skrev (1 time siden): Kunne du hatt sex med han? Ja, er jo det korte svaret. Ville jeg gjort det? Tvilsomt. Kjedelig om alle fremtidige familieselskap skal bli litt kleine på grunn av det😅 Men han sier jeg er søt. Og vil treffe meg. Er det for å ha sex ? Jeg følte det lå litt kortene! Anonymkode: 8bc8d...332
Gjest Elder Millennial Skrevet 5. september 2021 #13 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Men han sier jeg er søt. Og vil treffe meg. Er det for å ha sex ? Jeg følte det lå litt kortene! Anonymkode: 8bc8d...332 😅🤷♀️ Det kan nok ikke KG svare deg på. Bare å møte opp å se hva som skjer det, om du har lyst så klart😅
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #14 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): En sønn til min tantes samboer. Vært samboere i 14år. Er det for sært å møte han?? Anonymkode: 8bc8d...332 Du kan fint møte han, og du kan fint ha en seksuell relasjon til han. Men i følge Lov av rare spørsmål man stiller på Kvinneguiden § 3 2. avsnitt så er det kun lov å ha oralsex. Penis i vagina er strengt forbudt og straffes med utestengelse i inntil 3 måneder ved førstegangsforseelse. Skjer det flere ganger må opprettes det en tråd med ditt navn og bilde og menigheten på KG kan uttrykke ordet skam til deg opp til 3 ganger. Anonymkode: 3bd4b...1b9 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #15 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du kan fint møte han, og du kan fint ha en seksuell relasjon til han. Men i følge Lov av rare spørsmål man stiller på Kvinneguiden § 3 2. avsnitt så er det kun lov å ha oralsex. Penis i vagina er strengt forbudt og straffes med utestengelse i inntil 3 måneder ved førstegangsforseelse. Skjer det flere ganger må opprettes det en tråd med ditt navn og bilde og menigheten på KG kan uttrykke ordet skam til deg opp til 3 ganger. Anonymkode: 3bd4b...1b9 Gi meg et forsøk😂 Anonymkode: 8bc8d...332
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #16 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det er jo ikke familie av blod, men utrolig kvalmt likevel. Det er din fetter. Anonymkode: 266ea...14e Utrolig kValmt? Anonymkode: 8bc8d...332 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #17 Skrevet 5. september 2021 Det går fint. Jeg var sammen med en som senere ble min stebror. Har også blitt invitert ut av en eks-stebror😂 Anonymkode: cd5a8...5f8
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #18 Skrevet 5. september 2021 Ser ikke problemet. Kjenner en som er sammen med sin stebror (foreldrene ble sammen etter de ble sammen), og ingen synes det er rart. Anonymkode: 6b45f...3b1
Gjest Mysticgirl Skrevet 5. september 2021 #19 Skrevet 5. september 2021 Selvsagt kan du ha sex med han Du kan ha sex og gifte deg med søskenbarnet ditt om du vil også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå