Gå til innhold

Er det et must for menn at damene har helt flat mage og er godt trent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor viktig er dette for dere? Kan en kvinne være attraktiv på tross av noen ekstra kilo, selv om man ellers er slank, eller bør man være trent med flat mage?  

Anonymkode: fd2f2...9d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan man både være slank og ha ekstra kilo?

Anonymkode: 24b73...3b0

• Liker 9
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvor viktig er dette for dere? Kan en kvinne være attraktiv på tross av noen ekstra kilo, selv om man ellers er slank, eller bør man være trent med flat mage?  

Normalt slank holder lenge, altså normalvekt bmi

Endret av Loff77
  • Liker 4
Skrevet

Selvsagt er det et must! Du ser jo ingen kvinner med ekstra kilo sammen med en mann, gjør du vel?

Anonymkode: 8fa76...aeb

• Liker 19
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan man både være slank og ha ekstra kilo?

Jeg ser slank ut, men har noen få kilo i magefett. Har slanke armer og bein, men litt fett på rompa, lårene og magen. Ikke mye, men det synes fordi jeg ikke trener nok. I tillegg klarer jeg ikke å utelukkende spise lavkarbo og grønnsaker. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ser slank ut, men har noen få kilo i magefett. Har slanke armer og bein, men litt fett på rompa, lårene og magen. Ikke mye, men det synes fordi jeg ikke trener nok. I tillegg klarer jeg ikke å utelukkende spise lavkarbo og grønnsaker. 

Vil ikke kalle det ekstra kilo. Ekstra kilo er vel de kiloene som er utover din bmi

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da vil du nok aldri få deg en mann. Absolutt alle menn har jo sixpack mage selv, og de vil nok aldri akseptere noe annet fra en kvinne. Det er dessuten kun mage som betyr noe når folk forelsker seg, ingenting annet. Så det er bare å gi opp.

Anonymkode: c3caf...4dd

• Liker 30
Skrevet

Jeg har stor mage. Den jeg liker minst på kroppen min men nei ser ikke ut som han jeg treffer bryr seg om det. Han har litt mage selv men syns min er større😂

Anonymkode: 0fb85...4d9

• Liker 2
Skrevet

mennesker skal ha litt fett på kroppen

har i det siste begynt å tenne på litt fett på kroppen hos damene. i visse afrikanske land er kraftig overvektige damer ettertraktet for det er tegn på fruktbarhet eller noe sånt.

Anonymkode: ce45e...6d5

Skrevet

Trenger ikke å ha det for min del, bare hun er sporty og interesert i å trene sammen med meg😅 par  som trener sammen er lykkeligere, uavhengig om magen er flat det

• Liker 2
Skrevet

Hva med deg, krever du at menn er over 180? Har muskler og store armer og hender? Hvis ikke kan du slappe helt av, uperfekte mennesker finner andre uperfekte mennesker

Anonymkode: 14448...011

• Liker 3
Skrevet

Regner med min kjære syns jeg er attraktiv selv om at jeg er overvektig, hvis ikke hadde han nok ikke vært sammen med meg. 

Vi har alle forskjellige preferanser, både menn og kvinner.

• Liker 2
Skrevet

Tipper du er 14? 😆

Anonymkode: fab74...d89

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tipper du er 14? 😆

Tipper jeg og.

TS: om dette var et krav menn satt: hvorfor i all verden ville du vie tiden din til de? Uansett hvor flat mage du hadde?

• Liker 2
Skrevet

Seriøst? Prøv å løft blikket neste gang du er ute.

Anonymkode: aac66...2bf

• Liker 5
Skrevet

En kvinne blir fin fordi man forelsker seg. Man forelsker seg ikke i en kvinne fordi hun er pen. Det er noen for alle der ute. Både de som er store og de som er små. Fru Dyregod har flere kilo for mye. Men hadde aldri byttet hun ut pga kroppen. ❤️

• Liker 10
Skrevet
starken skrev (1 time siden):

Regner med min kjære syns jeg er attraktiv selv om at jeg er overvektig, hvis ikke hadde han nok ikke vært sammen med meg. 

Vi har alle forskjellige preferanser, både menn og kvinner.

Helt sikkert. Men han hadde nok foretrukket at du var slank. Flaut å vise fram overvektig og ulekker partner.

Anonymkode: a1991...3cb

• Liker 1
Skrevet

Uff, hva er dette for et slags spørsmål? 
Selvfølgelig ikke! Hvor mange damer over 30 år har denne kroppen du beskriver? Og hva med mannfolka, krever du selv dette av en mann? Man kan være verdens vakreste dame i hans øyner, selv om du har noen kilo ekstra her og der! Finn en mann som liker deg for det mennesket som du er!! 

Anonymkode: 5fa02...197

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Helt sikkert. Men han hadde nok foretrukket at du var slank. Flaut å vise fram overvektig og ulekker partner.

Anonymkode: a1991...3cb

🤣

Skrevet

Nei, helt greit om hun er litt bollete. Slank er fint det, men fitnessgærninger er bare slitsomme.

Anonymkode: a4d37...20c

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...