AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #1 Skrevet 5. september 2021 Hei, flere av dere som tenker å reise utenlands i høstferien? Isåfall hvor? Anonymkode: c8219...08e
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #2 Skrevet 5. september 2021 Nei virkelig ikke Anonymkode: b99a9...59a 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #3 Skrevet 5. september 2021 Ja. Roma og Sør-Italia. Opprinnelig plan var London, men tar ikke sjansen da de ikke godkjenner to ulike vaksinedoser. Anonymkode: 1b500...48f
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #4 Skrevet 5. september 2021 Skal til Jordan. Anonymkode: e3505...fbe 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #5 Skrevet 5. september 2021 Frankrike her. Anonymkode: f5603...e2d
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #6 Skrevet 5. september 2021 Nei, skal jobbe. Anonymkode: 766f0...b9d
Drizzt Skrevet 5. september 2021 #7 Skrevet 5. september 2021 Nei. Vi pleier ikke å dra til utlandet i høstferien, men jeg tenker meg en tur sørover neste sommer hvis situasjonen er rolig nok Nå har det vært 2 år på rad med ferie i Norge, så neste år blir det Spania eller Hellas :))) 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #9 Skrevet 5. september 2021 Vurderer å ta til Finland en tur, kjører i så fall selv. Anonymkode: b1029...a0f 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #10 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Skal til Jordan. Anonymkode: e3505...fbe Jordan er fantastisk! Skulle gjerne vært i Petra nå, for eneste nedturen på hele turen var folkemengdene her, som jeg regner med er mye roligere nå. Anonymkode: 1b500...48f 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #11 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Frankrike her. Anonymkode: f5603...e2d Bare hvis man er vaksinert. Veldig strenge regler der nå. Anonymkode: 80f6f...b37 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #12 Skrevet 6. september 2021 Må sen an litt, fortsatt ca en måned til. Vi har hus i Spania så blir dit isåfall om vi reiser Anonymkode: 2ddd7...5e4
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #13 Skrevet 6. september 2021 Danmark, Sverige eller Storbritannia. Noen som vet om man får sjekket inn på nett til de nordiske landene nå? Litt redd flyplassene ikke er rustet til å ta høstferierushet på manuell innsjekk. Anonymkode: 3e473...06c 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #14 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Danmark, Sverige eller Storbritannia. Noen som vet om man får sjekket inn på nett til de nordiske landene nå? Litt redd flyplassene ikke er rustet til å ta høstferierushet på manuell innsjekk. Anonymkode: 3e473...06c Kommer an på flyselskapet, og flyplassen, og om du klarer å svare ut alle spørsmål korrekt på nett. Anonymkode: 1b500...48f
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #16 Skrevet 9. september 2021 Vi hadde gledd oss til Rhodos-tur med Apollo, men de kansellerte alle avganger i høstferien 😞 Blir helt sprø av å bo så langt nord, her i Trondheim regner det og regner i dag etter dag. Jeg kjenner at det går på helsa løs å småfryse hele tiden, på jobb og hjemme og mellom jobb og hjemme, på buss med mange andre blåfrosne trøndere. 😞 Anonymkode: 4bfd1...ed3 4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #17 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi hadde gledd oss til Rhodos-tur med Apollo, men de kansellerte alle avganger i høstferien 😞 Blir helt sprø av å bo så langt nord, her i Trondheim regner det og regner i dag etter dag. Jeg kjenner at det går på helsa løs å småfryse hele tiden, på jobb og hjemme og mellom jobb og hjemme, på buss med mange andre blåfrosne trøndere. 😞 Anonymkode: 4bfd1...ed3 Samme her, skulle til Kreta fra en flyplass ennå lenger nord. Alt kansellert ☹️ Kun fra Oslo det går og da blir det overnatting på både avreise og tilbakekomst. Anonymkode: eb8f2...242
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #18 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi hadde gledd oss til Rhodos-tur med Apollo, men de kansellerte alle avganger i høstferien 😞 Blir helt sprø av å bo så langt nord, her i Trondheim regner det og regner i dag etter dag. Jeg kjenner at det går på helsa løs å småfryse hele tiden, på jobb og hjemme og mellom jobb og hjemme, på buss med mange andre blåfrosne trøndere. 😞 Anonymkode: 4bfd1...ed3 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Samme her, skulle til Kreta fra en flyplass ennå lenger nord. Alt kansellert ☹️ Kun fra Oslo det går og da blir det overnatting på både avreise og tilbakekomst. Anonymkode: eb8f2...242 Hva med å reise selv? Spania, for eksempel, er fortsatt godt og varmt i høstferien. Og det går mange direktefly. Har flydd inn to ganger nå, de vinker deg bare rett forbi såfremt du har registrert innreise på nett og har med qr-koden på telefon. Man mister bamse og bernie, og alt det der. Og må fikse egen transport. Ellers er det mange flotte familiehotell, med nærhet til strand, og barnevennlig basseng. Anonymkode: 1b500...48f 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #19 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva med å reise selv? Spania, for eksempel, er fortsatt godt og varmt i høstferien. Og det går mange direktefly. Har flydd inn to ganger nå, de vinker deg bare rett forbi såfremt du har registrert innreise på nett og har med qr-koden på telefon. Man mister bamse og bernie, og alt det der. Og må fikse egen transport. Ellers er det mange flotte familiehotell, med nærhet til strand, og barnevennlig basseng. Anonymkode: 1b500...48f Det går absolutt ingen direktefly fra nordnorge (i allefall ikke som jeg klarer å finne ut). Hadde planlagt å reise alene og så langt fra bamse og bernie som det var mulig å komme 😂 Selv ikke rutefly har jeg funnet. Anonymkode: eb8f2...242 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #20 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi hadde gledd oss til Rhodos-tur med Apollo, men de kansellerte alle avganger i høstferien 😞 Blir helt sprø av å bo så langt nord, her i Trondheim regner det og regner i dag etter dag. Jeg kjenner at det går på helsa løs å småfryse hele tiden, på jobb og hjemme og mellom jobb og hjemme, på buss med mange andre blåfrosne trøndere. 😞 Anonymkode: 4bfd1...ed3 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Samme her, skulle til Kreta fra en flyplass ennå lenger nord. Alt kansellert ☹️ Kun fra Oslo det går og da blir det overnatting på både avreise og tilbakekomst. Anonymkode: eb8f2...242 Fly til København med SAS eller til Amsterdam med KLM og videre til Athen er kanskje en mulighet for dere? Det florerer av herlige reisemål i Hellas, mange er nær Athen og både øyer og på fastlandet. Selv skal jeg reise på den måten til Hellas om få dager 🥳 Anonymkode: 7fddd...889 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå