AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #1 Skrevet 5. september 2021 Jeg begynner å få nok skit og motgang nå! Jeg er syk og mannen min har fått kreft med spredning, og ønsker å flytte ut på landet uten meg, for å realisere sine drømmer. På toppen av dette oppdaget jeg i går at han har vært utro det siste året, altså før han fikk kreftdiagnosen. Når skal dette stoppe? Jeg holder ikke ut mer😔 Kan noen lese i tarot kort eller se/føle hva som skjer videre med mitt liv og mannen min? Ønsker kun seriøse svar. Takker på forhånd💗 Anonymkode: 8cadd...5ae
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #2 Skrevet 5. september 2021 Ingen klarsynte eller noen som får opp noe? Ts Anonymkode: 8cadd...5ae
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #3 Skrevet 5. september 2021 Du har jobbet hardt og mye for familien din. Du er fornuftig og veldig ansvarsfull, og gitt alt for de du er glad i. Har du noen ganger kanskje vært for praktisk? Slik at de du elsker ikke har følt at alt du har gjort har vært for dem? Kortene sier at det er forandringer på gang. Det er viktig å stå i situasjonen nå med mot og ikke glem å beholde selvrespekten din, og ta de valg som er rett for deg. Når det gjelder fremtiden, er du på vei ut av en fase og inn i en ny. Når du kommer gjennom, vil du oppdage at veien foran deg er rett og uten svinger og bakker. Fremtiden ser lys ut, og du blir guidet på veien. Lykke til. Anonymkode: eb9f2...b56 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #4 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du har jobbet hardt og mye for familien din. Du er fornuftig og veldig ansvarsfull, og gitt alt for de du er glad i. Har du noen ganger kanskje vært for praktisk? Slik at de du elsker ikke har følt at alt du har gjort har vært for dem? Kortene sier at det er forandringer på gang. Det er viktig å stå i situasjonen nå med mot og ikke glem å beholde selvrespekten din, og ta de valg som er rett for deg. Når det gjelder fremtiden, er du på vei ut av en fase og inn i en ny. Når du kommer gjennom, vil du oppdage at veien foran deg er rett og uten svinger og bakker. Fremtiden ser lys ut, og du blir guidet på veien. Lykke til. Anonymkode: eb9f2...b56 Du har mye rett her. Kan du se noe om sykdom hos min kjæreste? Eller kjæreste forhold? Eller om min bolig situasjon? Ts Anonymkode: 8cadd...5ae
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #5 Skrevet 5. september 2021 Sykdom kan jeg dessverre ikke si noe om. Men det ser ut som du kommer til å flytte. Uansett hva som skjer, skal du vite at ting blir bedre. Og at fremtiden din blir mye bedre enn den er nå. Det ligger til rette for at du skal komme gjennom denne siste kneika, og fremtiden ligger lys og klar for deg. Universet står klar til å hjelpe deg på veien. Du kommer nok til å oppdage at ting forunderlig nok bare faller på plass av seg selv. Uansett hvordan kjærlighetslivet ditt utvikler seg, må du være sikker på at om du tilgir utroskap og du være i stand til å legge det bak deg. Som den empatiske personen du er, er det lett å tilgi fordi det nå er sykdom inne i bildet, istedenfor å tenke på deg, og hva som er rett for deg. Still krav tilbake! Det kreves to for å få kjærligheten til å fungere eller samarbeide. Å samarbeide alene er umulig. Lykke til. Anonymkode: eb9f2...b56 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #6 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sykdom kan jeg dessverre ikke si noe om. Men det ser ut som du kommer til å flytte. Uansett hva som skjer, skal du vite at ting blir bedre. Og at fremtiden din blir mye bedre enn den er nå. Det ligger til rette for at du skal komme gjennom denne siste kneika, og fremtiden ligger lys og klar for deg. Universet står klar til å hjelpe deg på veien. Du kommer nok til å oppdage at ting forunderlig nok bare faller på plass av seg selv. Uansett hvordan kjærlighetslivet ditt utvikler seg, må du være sikker på at om du tilgir utroskap og du være i stand til å legge det bak deg. Som den empatiske personen du er, er det lett å tilgi fordi det nå er sykdom inne i bildet, istedenfor å tenke på deg, og hva som er rett for deg. Still krav tilbake! Det kreves to for å få kjærligheten til å fungere eller samarbeide. Å samarbeide alene er umulig. Lykke til. Anonymkode: eb9f2...b56 Takk for kloke ord, håper du har rett. Leser du tarot kort eller er du klarsynt? Ts Anonymkode: 8cadd...5ae
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #7 Skrevet 5. september 2021 Litt begge deler😊legger kort, men får fornemmelser også. Anonymkode: eb9f2...b56
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #8 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Litt begge deler😊legger kort, men får fornemmelser også. Anonymkode: eb9f2...b56 Har lyst å grave enda mer om de utfordringene jeg står i nå, men er redd for hvilke svar jeg kan få., Ts Anonymkode: 8cadd...5ae
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #9 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ingen klarsynte eller noen som får opp noe? Ts Anonymkode: 8cadd...5ae Du kommer til å stryke med i morgen, dessverre. Anonymkode: 2fd0d...5d0
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #10 Skrevet 5. september 2021 Prøv å fokuser på en ting av gangen. Akkurat nå har du oppdaget et forferdelig svik, og denne alene er tung å svelge. I tillegg er han syk, og på toppen av det hele ønsker han å flytte på landet. Det er ikke rart du ikke vet hvilken fot du skal ta i bakken først. Du står ikke bare i en storm. Dette er full orkan. Er det noen du kan snakke med? Du har så mange ting nå, at det kan være vanskelig å finne ut hvor man skal begynne. Klarer dere å snakke sammen? Prøv å still deg selv kritiske spørsmål. Vil du fortsatt ha han, eller føler du det bare som en plikt siden han er syk? Hvis han vil flytte uten deg, ville du fulgt han på landet? Hvorfor? Fordi du føler ansvar for han? Du går automatisk inn i den empatiske rollen din. Du må tenke på deg selv også. Om ikke du har det bra, har ingen rundt deg det bra heller. Når man reiser med fly, sier de alltid at man må ta på oksygenmasken først selv, for å være istand til å hjelpe andre. Husk det! Anonymkode: eb9f2...b56 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #11 Skrevet 5. september 2021 Klem til deg, ts❤️ Til Anonymbruker eb9f2...b56: Hadde du kunnet se på meg også? Det hadde jeg blitt veldig takknemlig for. Jeg har hatt det vanskelig i mange år, fysiske utfordringer, ensomhet, mangel på kjærlighet, alle drømmer som ikke ble noe av.. jeg har kjempet lenge, jobbet hardt for å klare å stå i det, og jobbet hardt for å tenke positivt, men syns det er så tungt når ingenting ser ut til å endre seg. Ser du om det kommer til å lysne snart for meg? Vil jeg finne kjærligheten? Vil livet bli med innholdsrikt og meningsfullt? Anonymkode: 8efbc...709
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #12 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Har lyst å grave enda mer om de utfordringene jeg står i nå, men er redd for hvilke svar jeg kan få., Ts Anonymkode: 8cadd...5ae Ikke vær redd❤️ Du må søke hjelp om du føler det blir for mye å bære alene. Men svarene kommer til deg når de skal. Akkurat nå er du ikke klar for alle svarene, selv om de ikke er så ille som du tror. Det er lett å se alt i svart akkurat nå. Men prøv å minne deg selv på at ting blir bedre. For det blir de!!! Stol på at du er beskyttet og at du er våket over, og at herfra går det bare oppover. Anonymkode: eb9f2...b56 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #13 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Prøv å fokuser på en ting av gangen. Akkurat nå har du oppdaget et forferdelig svik, og denne alene er tung å svelge. I tillegg er han syk, og på toppen av det hele ønsker han å flytte på landet. Det er ikke rart du ikke vet hvilken fot du skal ta i bakken først. Du står ikke bare i en storm. Dette er full orkan. Er det noen du kan snakke med? Du har så mange ting nå, at det kan være vanskelig å finne ut hvor man skal begynne. Klarer dere å snakke sammen? Prøv å still deg selv kritiske spørsmål. Vil du fortsatt ha han, eller føler du det bare som en plikt siden han er syk? Hvis han vil flytte uten deg, ville du fulgt han på landet? Hvorfor? Fordi du føler ansvar for han? Du går automatisk inn i den empatiske rollen din. Du må tenke på deg selv også. Om ikke du har det bra, har ingen rundt deg det bra heller. Når man reiser med fly, sier de alltid at man må ta på oksygenmasken først selv, for å være istand til å hjelpe andre. Husk det! Anonymkode: eb9f2...b56 Nei vi snakker ikke om "oss", siden jeg ikke takler det fordi jeg er redd for hva han ønsker med forholdet vårt nå. Har heller ikke klart å si at jeg har funnet ut av utroskapen. Begynner å bli mer og mer sint inni meg og tenker det er bedre enn å ha konstant kjærlighetssorg, så til slutt plopper jeg nok ut med det. Han har sagt til venner at fordi han ble syk, skal han reformere livet sitt og kun fokusere på det som er viktig nå, og det er barna hans. Jeg ble ikke nevnt... Jeg elsker han og er ekstremt avhengig av han. Kunne flyttet med han ja. Han har vært mitt "alt", derfor er det vanskelig å forstå at han er en drittsekk som legger an på andre damer og er utro bak min rygg. Ts Anonymkode: 8cadd...5ae
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #14 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Klem til deg, ts❤️ Til Anonymbruker eb9f2...b56: Hadde du kunnet se på meg også? Det hadde jeg blitt veldig takknemlig for. Jeg har hatt det vanskelig i mange år, fysiske utfordringer, ensomhet, mangel på kjærlighet, alle drømmer som ikke ble noe av.. jeg har kjempet lenge, jobbet hardt for å klare å stå i det, og jobbet hardt for å tenke positivt, men syns det er så tungt når ingenting ser ut til å endre seg. Ser du om det kommer til å lysne snart for meg? Vil jeg finne kjærligheten? Vil livet bli med innholdsrikt og meningsfullt? Anonymkode: 8efbc...709 Ikke for å være frekk, men lag din egen tråd. Ts Anonymkode: 8cadd...5ae
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #15 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke for å være frekk, men lag din egen tråd. Ts Anonymkode: 8cadd...5ae Ja, vi skal ikke ha noe tøys eller useriøsiteter og rot i en tråd hvor voksne folk helt alvorlig sitter og later som om de har magiske evner! Makan! Anonymkode: 2ae27...e0f 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #17 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ikke for å være frekk, men lag din egen tråd. Ts Anonymkode: 8cadd...5ae Takk for rausheten, du. Anonymkode: 8efbc...709
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #18 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Takk for rausheten, du. Anonymkode: 8efbc...709 Jeg syntes bare det var rart at du brøt inn i mitt innlegg og laget din egen tråd. Forstår at du ønsker svar på ting og at du kanskje er både frustrert og lei deg, men det var ikke helt riktig syntes jeg. Ts Anonymkode: 8cadd...5ae
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #19 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Klem til deg, ts❤️ Til Anonymbruker eb9f2...b56: Hadde du kunnet se på meg også? Det hadde jeg blitt veldig takknemlig for. Jeg har hatt det vanskelig i mange år, fysiske utfordringer, ensomhet, mangel på kjærlighet, alle drømmer som ikke ble noe av.. jeg har kjempet lenge, jobbet hardt for å klare å stå i det, og jobbet hardt for å tenke positivt, men syns det er så tungt når ingenting ser ut til å endre seg. Ser du om det kommer til å lysne snart for meg? Vil jeg finne kjærligheten? Vil livet bli med innholdsrikt og meningsfullt? Anonymkode: 8efbc...709 Kan det hende at du selv har distansert deg fra omgivelsene? At på et tidspunkt følte du for å være alene for å forske inn i deg selv? Jeg føler at du har gått så mye i deg selv, at du har mistet litt evnen til å komme ut derfra igjen. Du har rett og slett gått deg fast. Det er dette som gjør at du føler deg fanget i elendighet og ensomhet. Du må balansere bedre reisen i deg selv med å være sosial og la andre mennesker komme inn på deg. Jeg føler at du mener at du ikke føler deg nok verdt for andre å være sammen med. Men dette er ikke andre menneskers oppfattning. Du er så redd for andres avvisning, at du ikke inviterer til at andre skal komme nær deg. DU må ta ansvaret for å stille spørsmålene som vil tillate andre mennesker å forstå omstendighetene rundt deg<3 MEN, dette kommer til å forandre seg. Og du har allerede begynt på reisen. Du kommer til å komme ut av ensomheten din. Og du kommer til å klare å balansere mellom lysten til å trekke deg inn i deg selv og ikke bli overveldet av panikk og lysten til å flykte fra vanskelige situasjoner. Du kommer til å bli en mester i å håndtere enhver situasjon som blir kastet på deg. Og du kommer til å håndtere dem med en sikkerhet i deg selv på at dette fikser du. I fremtiden kommer mennesker til deg for å be om råd. Nettopp fordi du er så rolig, klok og balansert. Jeg ser deg sammen med med andre kvinner. Dere jobber sammen for et felles mål. Jeg tror dette gjelder noe kreativt. Dere løfter hverandre og støtter hverandre og er rett og slett " high on life". Så sosiale tider kommer for deg! Så kjærlighet :-) Her er det ett hinder. Du må først lære å elske deg selv. Når du ikke elsker deg selv, tiltrekker du feil personer, og kommunikajon og tillit er umulig. Du kan ikke fylle mangelen på kjærlighet med materielle ting. Du er helt nødt til å akseptere deg selv, og tro på at du er verdt å elske. La ikke andre behandle deg dårlig, bare fordi du lengter etter kjærlighet. Slike handlinger er langt fra kjærlighet. Men før du klarer å elske deg selv, og ha troen på at du er god nok, kan ingen andre elske deg heller. Du har mange arbeidsoppgaver forran deg, men start allerede i morgen. Kreativitet kommer sterkt opp. Meld deg på et malekurs, strikkeklubb eller lignende. Kom deg ut av den negative spiralen du har oppholdt deg i for lenge. Jeg føler at du gir litt opp før du har begynt: "nei, de kommer ikke til å snakke med meg likevel.." DU må gi av deg selv også. Vis interesse for andre, bryt mønsteret med å lukke deg inne i selvransakelse. SLUTT å føle at du ikke er god nok. TRO på at andre sier fine ting til deg. Selv om det er familiemedlemmer. De MENER det. YOU CAN DO IT. Alt ligger til rette for at NÅ er tiden for bryte mønsteret <3 Jeg heier på deg, og lykke til :-) Anonymkode: eb9f2...b56
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #20 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Nei vi snakker ikke om "oss", siden jeg ikke takler det fordi jeg er redd for hva han ønsker med forholdet vårt nå. Har heller ikke klart å si at jeg har funnet ut av utroskapen. Begynner å bli mer og mer sint inni meg og tenker det er bedre enn å ha konstant kjærlighetssorg, så til slutt plopper jeg nok ut med det. Han har sagt til venner at fordi han ble syk, skal han reformere livet sitt og kun fokusere på det som er viktig nå, og det er barna hans. Jeg ble ikke nevnt... Jeg elsker han og er ekstremt avhengig av han. Kunne flyttet med han ja. Han har vært mitt "alt", derfor er det vanskelig å forstå at han er en drittsekk som legger an på andre damer og er utro bak min rygg. Ts Anonymkode: 8cadd...5ae Kjære deg<3 Det aller første dere to må gjøre er å snakke sammen! Kanskje ble du ikke nevnt fordi han tenkte det var en selvfølge at du skulle følge med? Og utroskapet MÅ du ta opp. Det er bra å ikke ta det opp i sinne, men på et tidspunkt må det snakkes om. Ellers kommer det til å spise deg opp innvendig. Og blir ikke dette løftet opp i lyset og snakket om, kommer du til å gå på nåler i åresvis og lure på om han driver med det fortsatt. Jeg la nye kort på forholdet deres. Det viser at gnisten mellom dere har vært litt borte, men at det ikke indikerer at det er over. For det er fortsatt mye følelser der. Det viktigste nå, er at dere må snakke sammen. Du må få klarhet i hva han vil. Jeg forstår at du er villig til å slå en strek over utroskapen. Men igjen, husk å sette noen krav også. Det kreves to for å få dette på rett kjøl igjen. Anonymkode: eb9f2...b56 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå