Gjest gjest1 Skrevet 25. september 2005 #1 Skrevet 25. september 2005 Hos han kameraten min har jeg overnattet fler helger og vi har fått masse myggstikk! 3 uker ca har den dritten levd der! I dag morges var det nok, vi SKULLE ta de, som har sugd blod av oss i ukesvis! Og vi jaktet med avis på et bittelite rom i 10 min før han fikk knust den ene først (ja det var 2 nevnte jeg visst ikke hoho) og det splættet blod utover hele veggen og avisa rant nesten blod og han andre blødde også, men bare småblødninger her gitt jeppjepp jeg fikk 2 stikk i fjeset og to på låret av de nissene fyttegrisen så svære de var :O Skulle ikke de vært daue på denne tiden av året? Huff det synet av den blodrennende flekken på veggen vil aldri forlate mitt hode FYSJ!
Gjest gjest1 Skrevet 25. september 2005 #3 Skrevet 25. september 2005 Jeg og, ekle blodnisser som tar seg friheter >:--O
Gjest Bøllefrøet Skrevet 25. september 2005 #4 Skrevet 25. september 2005 Haha.. Jeg leste "blondisser"
Gjest WaterWaves Skrevet 25. september 2005 #5 Skrevet 25. september 2005 :hår: Jeg hadde dødd! Bra dere fikk knerta dem da Stolt av dere. Jeg hadde aldri turt det selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå