Gå til innhold

Han har slank og pen kjæreste, men er utro med overvektige mindre pene damer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kompisen min er sammen med ei dame som er slank og trent. Nå er hun brun og lekker synes jeg, altså ei dame som mange menn snur seg etter.

Hun er hyggelig, og kompisen min og hun har det bra sammen virker det som. De har vært sammen i 11 år.

MEN kompisen min er utrolig flørtete og har et stort behov for oppmerksomhet fra det annet kjønn, og har mange "venninner" som han har kontakt med bak damas rygg.

Inviterer de på fjellturer, på bar og hjem til han for å se film når kjæresten er borte.

Det siste halvåret har han hatt sex med flere av disse venninnene sine, og fellesnevner for de alle er at de er overvektige og ikke noe å se på i ansiktet heller.

Jeg synes det er rart at han er sammen med ei slank og pen dame med et pent ansikt, men så er han notorisk utro med det stikk motsatte.

Han bare ler når jeg spør han om hvorfor han banger disse damene.

Jeg begynner å få skikkelig dårlig samvittighet og klarer snart ikke å se dama hans i øynene, men har lovet han å ikke si noe.

Mange tykke damer har et pent ansiktet, men han velger de som er under gjennomsnittet heldige med utseendet.

Stemmer det at mindre pene damer eller tykke damer er bedre i sengen, fordi det er så takknemlige for å få seg et nummer?

Anonymkode: dacab...d84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg ikke skjønner er hvorfor disse damene ligger med kompisen din? Utro folk er turn off. 

Anonymkode: 69ea2...a13

• Liker 29
Skrevet

Klarer ikke bestemme meg fort hvilket slags trolleinnlegg dette er! Enn mindre pen, overvektig dame, som hevder seg god i sengen?

Hilsen mindre pen og overvektig dame, som får tilbakemelding på å være god i sengen. 😅

Anonymkode: 72ca1...7bf

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det jeg ikke skjønner er hvorfor disse damene ligger med kompisen din? Utro folk er turn off. 

Det skjønner ikke jeg heller, men de er single damer i 30/40 årene og sikkert desperate. Flere er alenemødre, og han er sjarmerende, veldig flørtete og har en ekstremt selvtillit, og det faller damene for.

Tror han har en slags fetisj for overvektige damer, men da skjønner jeg ikke hvorfor han ikke er sammen med ei som er stor.

Jeg forstår ikke hvordan han kan ha så draget...

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De fleste vet ikke at han har kjæreste, fordi det står ingenting om det på Facebook profilen hans og han sier det ikke til de heller.

De få som vet han er opptatt gir faen, fordi de vil ha sex med han.

Ts

Skrevet

En kompis som var notorisk utro hadde jeg droppet.

Anonymkode: abc4c...7f3

• Liker 16
Skrevet

En kompis som var notorisk utro hadde jeg droppet.

Anonymkode: abc4c...7f3

Ja tenker på det, men vi har vært venner siden bhg og han var forlover i bryllupet mitt...

Ts

• Liker 1
Skrevet

Usikker på hva du vil med innlegget, men har lest statistikk på at utro mennesker oftere er utro mrd noen som er mindre attraktive enn partneren. Og så har jeg ofte lest at overvektige og/eller mindre pene mennesker ofte er bedre i sengen fordi de må kompensere for utseende.

Så sånn er det vel bare da.

Anonymkode: 13d0a...09e

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Usikker på hva du vil med innlegget, men har lest statistikk på at utro mennesker oftere er utro mrd noen som er mindre attraktive enn partneren. Og så har jeg ofte lest at overvektige og/eller mindre pene mennesker ofte er bedre i sengen fordi de må kompensere for utseende.

Så sånn er det vel bare da.

Anonymkode: 13d0a...09e

Det siste har jeg lest også.

Hvorfor er de utro med noen som er mindre attraktive enn sin partner da?

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja tenker på det, men vi har vært venner siden bhg og han var forlover i bryllupet mitt...

Ts

so what? 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kompisen min er sammen med ei dame som er slank og trent. Nå er hun brun og lekker synes jeg, altså ei dame som mange menn snur seg etter.

Hun er hyggelig, og kompisen min og hun har det bra sammen virker det som. De har vært sammen i 11 år.

MEN kompisen min er utrolig flørtete og har et stort behov for oppmerksomhet fra det annet kjønn, og har mange "venninner" som han har kontakt med bak damas rygg.

Inviterer de på fjellturer, på bar og hjem til han for å se film når kjæresten er borte.

Det siste halvåret har han hatt sex med flere av disse venninnene sine, og fellesnevner for de alle er at de er overvektige og ikke noe å se på i ansiktet heller.

Jeg synes det er rart at han er sammen med ei slank og pen dame med et pent ansikt, men så er han notorisk utro med det stikk motsatte.

Jeg begynner å få skikkelig dårlig samvittighet og klarer snart ikke å se dama hans i øynene, men har lovet han å ikke si noe.

Mange tykke damer har et pent ansiktet, men han velger de som er under gjennomsnittet heldige med utseendet.

Stemmer det at mindre pene damer eller tykke damer er bedre i sengen, fordi det er så takknemlige for å få seg et nummer?

Vet ikke om jeg tror på denne historien .. skjønner at hun dama til kompisen vil takke deg senere for at du aldri sa noe. 🙈.

Har du vært bortpå han selv?? 

Anonymkode: 5a5e0...f24

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det siste har jeg lest også.

Hvorfor er de utro med noen som er mindre attraktive enn sin partner da?

Ts

Hvorfor spør du ikke han som du kjenner fra barnehagen man snakker om sånt med gode venner

Anonymkode: 5a5e0...f24

• Liker 3
Skrevet

Det er det du fokusere på??

Når du har en drittsekk av kamerat??

Anonymkode: 0d957...90b

• Liker 6
Skrevet

Dette høres rart ut.

Ingen har en Ferrari og snikkjører Lada på si..

Anonymkode: e41eb...34a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det skjønner ikke jeg heller, men de er single damer i 30/40 årene og sikkert desperate. Flere er alenemødre, og han er sjarmerende, veldig flørtete og har en ekstremt selvtillit, og det faller damene for.

Tror han har en slags fetisj for overvektige damer, men da skjønner jeg ikke hvorfor han ikke er sammen med ei som er stor.

Jeg forstår ikke hvordan han kan ha så draget...

Ts

«single damer i 30/40 årene og sikkert desperate. Flere er alenemødre...»

Rapportert! 

Anonymkode: 3fc8b...d2e

• Liker 2
Skrevet

Dette høres rart ut.

Joda. 

Anonymkode: 3fc8b...d2e

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ts

Wtf. En av min manns bestevenner var notorisk utro mot kona si (nå er de skilt). Vi kuttet han ut fra vi hørte om det - han fikk jo mange sjangser av kona si (og min mann prøvde flere ganger å snakke med han), men han valgte å fortsatt være utro. Han er sexavhengig og nekter å innse at han trenger hjelp. Vår lojalitet er selvsagt hos ex-kona hans.

Anonymkode: 3fbef...fae

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Fordi de er et lett bytte

Anonymkode: ddabf...ee9

• Liker 5
Skrevet

Hva er det som er rart med det? Utroskap skyldes som regel forhold hos den som er utro, ikke hos elskerinnene. De er vel tilgjengelige da.

Anonymkode: 92ef7...1dd

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette høres rart ut.

Det virker sikkert rart fordi du tenker på kvinner som biler. 

Men det er de jo ikke.

Anonymkode: abab4...24c

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...