Gå til innhold

Mister dere lysten på dama/mannen etter krangling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette spørsmålet er egentlig mest til menn;

Hvis du og dama/samboeren din har kranglet og det har vært negativ stemning og negativ snakking mot hverandre, mister dere hele lysten på dama da og nekter henne sex, da snakk om et par dager/uker.. og er det normalt å miste lysten på dama etter krangling og negativitet? 

Anonymkode: 23934...a11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mister lysten så lenge jeg er irritert og sur

Anonymkode: 58ef6...e99

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg er mann og mister helt og totalt lysten på samboer etter en krangel. Da kan jeg gjerne avstå fra seks i 4-6 uker. Vi kan gjerne normalisere andre ting etter noen dager, men sex og forakt er en umulig kombinasjon for min del.

Anonymkode: d46aa...e62

• Liker 3
Skrevet

Jeg vet at mannen min mister lysten her, men der gjelder meg også. Det varer så lenge vi er irritert på hverandre. Stort sett går det over samme kveld/dagen etter. Det betyr ikke at vi har sex etterpå for det. Det er ikke alltid vi har lyst på hverandre, eller har muligheten. Noen ganger orker vi ikke heller. Med et barn på 11 mnd i hus så blir det sånn..

• Liker 1
Skrevet

I alle mine forhold har det aldri stoppet meg å ha lysten på den andre.

Uansett hvor sur jeg har vært eller hva situasjonen er, så vil den seksuelle lysten være der. Tror til og med det kunne hendt ved utroskap, at selv om jeg hadde blitt såret og alt mulig, så hadde jeg kunne hatt sex med personen der og da. 

Kanskje merkelig, og unormalt, men sannheten. 

Kanskje det handler om at tenningsmønsteret mitt er andre sin nytelse, og at jeg har det separat fra "individet" jeg er glad i.

Anonymkode: 361b8...7bc

• Liker 1
Skrevet

Det er litt av grunnen til at jeg ikke starter krangler med ham, da blir det ingenting på meg 😄 Et kjapt utbrudd der og da tåler han. Men han blir helt satt ut av mer kompliserte ting. Så jeg prøver å ta alt i øyeblikket. 

Anonymkode: 67a3a...558

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...