Nomusunom3 Skrevet 4. september 2021 #1 Skrevet 4. september 2021 Jeg har bikket 30, og nettopp startet på en utdanning, men har alltid ønsket å bli psykolog! Forhold i livet har gjort det tilnærmet umulig å få til tidligere, men nå når jeg studerer, er det eneste jeg klarer å tenke på, at jeg vil følge drømmen. Har tatt opp fag et par år og litt over halvparten av karakterene er femmere eller seksere. De resterende ( 1p, 2p, engelsk skriftlig og norsk muntlig) er firere. Jeg må altså mestre matte for å klare å nå psykologidrømmen, de andre tror jeg skal gå med motivasjon. Men nå er jeg altså midt i et annet studieløp.. vurderer å ta opp de nevnte fagene som privatist, kanskje ett i semesteret. I mellomtiden får jeg en annen utdanning og må etter det vurdere om jeg vil studere ytterligere seks år (ja, jeg vil!) Så er det dette med å se andre gjøre noe, som gjør det litt mer oppnåelig. Er det noen her som har klart dette? Kanskje især kommet seg gjennom den enkleste vgs. matten selv om man i utgangspunktet har slitt veldig med den? Setter stor pris på svar! 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå