Gå til innhold

Husdyret mitt over "alt"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innlegg av kun nysgjerrighetens skyld:

Jeg er i et ca halvt år gammelt forhold. Jeg er vanvittig glad i ham, og han gir meg mye. 

Men nå sitter jeg her (er ikke med ham i kveld), med mitt fantastiske husdyr (type hund/katt) på fanget, og plutselig slo det meg: hadde jeg måtte velge mellom han og dyret, hadde jeg valgt dyret uten å stusse.

Skremmer meg litt, så lurer dermed på hvor vanlig dette er? 

Anonymkode: cd755...16a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja 🤷‍♀️ tror ikke det er uvanlig

Anonymkode: 7fcbd...640

• Liker 13
Skrevet
Blod skrev (3 minutter siden):

Hvorfor skremmer det deg? 

At det skremmer meg, er vel kanskje å ta litt i. Litt, i alle fall. Men lurer litt på om dette er normalt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Tja 🤷‍♀️ tror ikke det er uvanlig

Anonymkode: 7fcbd...640

Litt greit å høre! 😅

Skrevet

Det betyr jo at kjærligheten mellom dere er laber hvis kjærligheten til et dyr kan være høyere. Men det er jo mange lunke forhold rundt om i dette landet:)

Anonymkode: eadb6...4cc

• Liker 3
Skrevet

Det er jo mer som ditt barn. Man går ikke fra barna for en partner, liksom. 

Anonymkode: 400df...e1c

• Liker 5
Skrevet

Hadde gjort det samme selv. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Det betyr jo at kjærligheten mellom dere er laber hvis kjærligheten til et dyr kan være høyere. Men det er jo mange lunke forhold rundt om i dette landet:)

Det er jo bare tull

Anonymkode: 400df...e1c

• Liker 7
Skrevet

Jeg hadde valgt hunden min 🙈

Anonymkode: 81fe6...ab3

• Liker 3
Skrevet

Dytet mitt er ungen min, absurd tanke at noen skulle bedt meg velge. Tror ikke jeg passer sammen med noen som ikke liker og tåler dyr, heller. 

Anonymkode: 6ba0b...af4

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det betyr det vel ikke, herregud. Jeg elsker og forguder min samboer, men hadde han bedt meg om å gjøre noe så urimelig som å velge mellom han og hunden, så hadde jeg valgt hunden uten å blunke. Ville ikke hatt en mann som ba meg om å ta et sånt urimelig valg, og jeg syns ingenting om å sette ultimatum på slike ting i et forhold. 

Anonymkode: 56a97...965

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Et dyr har mer å gi enn mennesker ...

ps...mennesker er dyr også

Anonymkode: f3094...936

• Liker 2
Skrevet

Hadde samboeren min sagt at vi måtte kvitte oss med katten som var en felles avgjørelse om å skaffe så hadde jeg blitt med på lasset med pus. Han hadde faktisk ikke vært den mannen jeg vil leve med om han brått bestemte seg for at katten vår ikke skulle få bo hjemme mer. 

(noe helt annet er kraftig allergi) 

Anonymkode: a222c...0ff

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde aldri kvittet meg med dyret mitt pga en mann, aldri i livet nei. Pusen min er babyen min og er alltid trofast og vil være med meg.

Anonymkode: b7641...9cc

• Liker 4
Skrevet

Du er ikke alene om sånne tanker. Jeg hadde en kjærest en gang som sa at hvis vi flytter sammen må du kvitte deg med kattene. Hm, kattene hadde et godt og langt liv hos meg, uten han.... Som jeg sa til han, hvis du hadde hatt barn hadde jeg ikke sagt enten meg eller barna, sånn er det bare. 

Anonymkode: 00e94...224

• Liker 2
Skrevet

Jeg har hund og katt og ville aldri ofret de for en mann nei.. Om en mann hadde bedt meg om det er han nok ikke en mann for meg uansett. 

Anonymkode: 142cd...f60

• Liker 2
Skrevet

Hadde kjæresten sagt: meg eller katten så hadde jeg valgt katten 10/10 ganger uten å nøle, helt irrelevant hvorfor han vil bli kvitt katten. 
I en brann derimot....usikker. Hadde redda katten over hvilket som helst menneske, men hadde kanskje redda kjæresten først. Kanskje.

Tror ikke tankene dine er unormale med andre ord.

Anonymkode: 44a47...55e

• Liker 4
Skrevet

Hadde valgt dyret mitt fremfor alt når som helst.

• Liker 2
Skrevet

Hvis jeg tenker på eksen min og følelsene jeg hadde for han, så hadde jeg blitt helt knust og ødlagt av å velge bort han hvis det var i fantasiverden der jeg hadde fått valget av en gud eller noe sånt, men dyrene mine velger jeg ikke bort uansett. Hadde det vært han som stilte kravet om å velge mellom han og dyrene så hadde han brått blitt helt uspiselig i mine øyne så da hadde jeg tuppa han ut av døra. 

Anonymkode: c8faa...80e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...