Gå til innhold

På jakt etter et minihus for utleie. Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det er nokså mange som lager mer eller mindre nøkkelferdige mini/microhus, men jeg har til gode å finne noe som ikke ser veldig moderne ut, eller futuristisk, minimalistisk eller skakk-kjørt.....Jeg bor i et klassisk sørlandshus og trenger noe som matcher huset mitt, har ikke funnet det enda. Noen som kan tipse om nettsider/firmaer?

Anonymkode: 09768...fe6

Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Ser at det er nokså mange som lager mer eller mindre nøkkelferdige mini/microhus, men jeg har til gode å finne noe som ikke ser veldig moderne ut, eller futuristisk, minimalistisk eller skakk-kjørt.....Jeg bor i et klassisk sørlandshus og trenger noe som matcher huset mitt, har ikke funnet det enda. Noen som kan tipse om nettsider/firmaer?

Du skal kjøpe minihus? Til å ha på tomten din?

Anonymkode: c2b34...a8e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.9.2021 den 16.53):

Du skal kjøpe minihus? Til å ha på tomten din?

Anonymkode: c2b34...a8e

Ja, for å leie ut. I stedet for et anneks, som veldig ofte mangler bad/kjøkken....

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hva med dette? Med saltak burde det kanskje kunne passe i hagen?😁

https://www.smabo.no/wp/smaideer/smafjord/smafjord-34/

Anonymkode: e3ad2...3da

Saltak matcher huset mitt, ja. Takker for tips :) ikke hørt om disse før. Syns det var vanskelig å forstå prisene da.....Men verdt  å sjekke ut. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.9.2021 den 17.28):

Ja, for å leie ut. I stedet for et anneks, som veldig ofte mangler bad/kjøkken....

Saltak matcher huset mitt, ja. Takker for tips :) ikke hørt om disse før. Syns det var vanskelig å forstå prisene da.....Men verdt  å sjekke ut. 

Så vidt jeg vet må data kontakt for endelige priser. Det er nesten umulig å legge ut priser på noen byggevarer for tiden som liten leverandør. Prisene stiger kjappere enn de får pristilbud på materialer 😅

Anonymkode: e3ad2...3da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...