AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #1 Skrevet 4. september 2021 Ser at det er nokså mange som lager mer eller mindre nøkkelferdige mini/microhus, men jeg har til gode å finne noe som ikke ser veldig moderne ut, eller futuristisk, minimalistisk eller skakk-kjørt.....Jeg bor i et klassisk sørlandshus og trenger noe som matcher huset mitt, har ikke funnet det enda. Noen som kan tipse om nettsider/firmaer? Anonymkode: 09768...fe6
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #2 Skrevet 5. september 2021 16 hours ago, AnonymBruker said: Ser at det er nokså mange som lager mer eller mindre nøkkelferdige mini/microhus, men jeg har til gode å finne noe som ikke ser veldig moderne ut, eller futuristisk, minimalistisk eller skakk-kjørt.....Jeg bor i et klassisk sørlandshus og trenger noe som matcher huset mitt, har ikke funnet det enda. Noen som kan tipse om nettsider/firmaer? Anonymkode: 09768...fe6 Du skal kjøpe minihus? Til å ha på tomten din? Anonymkode: c2b34...a8e
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #3 Skrevet 6. september 2021 Hva med dette? Med saltak burde det kanskje kunne passe i hagen?😁 https://www.smabo.no/wp/smaideer/smafjord/smafjord-34/ Anonymkode: e3ad2...3da
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #4 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (På 5.9.2021 den 16.53): Du skal kjøpe minihus? Til å ha på tomten din? Anonymkode: c2b34...a8e Ja, for å leie ut. I stedet for et anneks, som veldig ofte mangler bad/kjøkken.... AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hva med dette? Med saltak burde det kanskje kunne passe i hagen?😁 https://www.smabo.no/wp/smaideer/smafjord/smafjord-34/ Anonymkode: e3ad2...3da Saltak matcher huset mitt, ja. Takker for tips ikke hørt om disse før. Syns det var vanskelig å forstå prisene da.....Men verdt å sjekke ut. Anonymkode: 09768...fe6
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #5 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (På 7.9.2021 den 17.28): Ja, for å leie ut. I stedet for et anneks, som veldig ofte mangler bad/kjøkken.... Saltak matcher huset mitt, ja. Takker for tips ikke hørt om disse før. Syns det var vanskelig å forstå prisene da.....Men verdt å sjekke ut. Anonymkode: 09768...fe6 Så vidt jeg vet må data kontakt for endelige priser. Det er nesten umulig å legge ut priser på noen byggevarer for tiden som liten leverandør. Prisene stiger kjappere enn de får pristilbud på materialer 😅 Anonymkode: e3ad2...3da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå