Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er seriøst null spenning og romantikk i forholdet og det er skikkelig fortvilende. 

Vi har barn og har det fint sammen, men jeg kjenner litt på at det er svært lite nærhet, spenning og kjærlighet mellom oss. 

i kveld var vi ute med venner (noe som skjer sjeldent) og jeg kan føle litt på den «forelskelsen» tidlig på kvelden. Vi har pyntet oss, gått ut og hygger oss. Så utover kvelden blir han full og totalt usjarmerende, og de andre parene sitter å holder rundt hverandre/ viser tydelig at de er glade i hverandre, mens jeg sitter å lurer på hvorfor jeg er sammen med denne mannen. Selv om det er sjeldent så syns jeg ikke det er sexy en eneste plass, med full mann. 

Jeg har tatt opp temaet mange ganger for jeg føler generelt at han ikke har sånne følelser for meg, men han mener noe annet. Han bare viser det ikke.. jeg vet ikke. 
Er det sånn det skal være?

Anonymkode: 4ce9c...5da

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Er det sånn det skal være?

Det finnes vel ingen fasit, men her er det tydelig at du ikke er fornøyd med tilværelsen. Da er det i første instans ditt ansvar å gjøre noe med det.

Dette ansvaret kan du delvis lempe over på ham ved å kommunisere hvordan du har det. Gjerne under oppsyn av en profesjonell, altså i samlivsterapi. Først når du kommuniserer et ønske om endring innbyr du til at han kan spille på lag med deg for å oppnå ønsket endring.

En FuelBox kan være et greit supplement til, men helst ikke en erstatning for, samlivsterapi.

edit: Beklager, jeg overså visst et par setninger mot slutten av innlegget ditt. Forsåvidt enda mer grunn til å oppsøke terapi.

Endret av so_what
Skrevet

Jeg var den fyren, bortsett fra at jeg kanskje ikke drakk meg så full alltid. Var glad i dama mi, men viste det sjelden. Lite spenning og romantikk. Hun gikk lei, fikk oppmerksomhet av andre, var til slutt utro med en kollega, jeg oppdaget det og gikk fra henne. Fortvilende for barna. Hun er fortsatt sammen med sin kollega, jeg har funnet meg en ny kjæreste.

Så der har du ett mulig utfall. 

Anonymkode: 20952...0ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...