AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #1 Skrevet 4. september 2021 Min mann var på rehabilitering for ryggen, et opphold på 3 uker. Underveis snakket jeg jo med han daglig og han fortalte om både ansatte og andre pasienter. Så, noen uker etter at han kom hjem forteller han om en fysioterapeut, hun hadde sluttet der og fått seg jobb i vår by, og hun hadde sendt han noen meldinger, ifølge han helt uskyldige. Og de hadde tilslutt avtalt å treffes å gå tur. Jeg reagerte ganske mye på dette, kanskje uten grunn, men jeg følte det ble veldig rart. Jeg hadde ikke hørt et ord om henne før, og så var de egentlig blitt ganske godt kjent? I tillegg hadde jo hun en profesjonell rolle for han bare noen uker før. Vanligvis er ikke jeg særlig sjalu og bekymret mtp slikt, men jeg hadde bare en dårlig følelse. Han endte opp med å droppe å treffe henne, men han ble ganske irritert på meg. Jeg sa ikke at han ikke fikk lov, han er voksen og bestemmer selv, men han skjønte jo hvor lite jeg likte det. Så er det greit å oppsøke og legge opp til et treff med en tidligere pasient? Var jeg altfor usikker i denne situasjonen? Anonymkode: 0cc08...014 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #2 Skrevet 4. september 2021 Tja… Litt spesielt er det jo. Hvorfor skulle de gå tur? Anonymkode: 54f7d...5b8 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #3 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tja… Litt spesielt er det jo. Hvorfor skulle de gå tur? Anonymkode: 54f7d...5b8 Aner ikke, bare at de hadde fått god kontakt under oppholdet hans🤷♀️ De skulle bare prate og oppdatere hverandre, såvidt jeg skjønte. Anonymkode: 0cc08...014
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #4 Skrevet 4. september 2021 Synes det høres rart ut. Anonymkode: 7946d...e25 4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #5 Skrevet 4. september 2021 Nei, det er faktisk ikke greit. Jeg har jobbet for flere fysioterapeuter, og regelen hos oss var at vi ALDRI ble private med pasienter. Ikke dersom en behandler sluttet heller. Anonymkode: b0ebd...f48 5
uglejenta Skrevet 4. september 2021 #6 Skrevet 4. september 2021 Synes hun opptrådte meget uprofesjonelt. 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #7 Skrevet 5. september 2021 Da var sikkert magefølelsen riktig når det gjaldt det at hun ville treffe han, at det ikke føltes greit. Kjenner jeg er nysgjerrig på hva slags forhold de hadde når han var der.. Anonymkode: 0cc08...014 1
Diezel Skrevet 5. september 2021 #8 Skrevet 5. september 2021 Det er jo mulig at de har blitt gode venner bare - men gode venner er jo ofte starten på en forelskelse.. synes du skal si at du synes dette er litt ubehagelig - spesielt siden du vet at han har vært mye sammen med henne da han var på rehabilitering - hvis han likevel vil treffe henne kan du foreslå at hun kommer hjem til dere? Jeg forstår følelsene dine - ikke bare fei det bort uansett hva som er realiteten mellom de to 1
Tone83 Skrevet 5. september 2021 #9 Skrevet 5. september 2021 Jeg hadde definitivt invitert meg selv med på den turen. Og alle turer og kaffier i fremtiden. 5
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #10 Skrevet 5. september 2021 Jeg hadde nok ikke vært komfortabel med å legge så mye innsats i å fortsette møte en pasient. Selv om han var der "bare" for ryggen, så er det ofte mye personlig informasjon som kommer opp. Samt at man har hatt et forhold der man "tar vare på" den andre. Anonymkode: 58f0b...851 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #11 Skrevet 5. september 2021 Det er veldig uprofesjonelt altså. Hadde ikke likt det selv uansett Anonymkode: 106d0...2cf 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #12 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Min mann var på rehabilitering for ryggen, et opphold på 3 uker. Underveis snakket jeg jo med han daglig og han fortalte om både ansatte og andre pasienter. Så, noen uker etter at han kom hjem forteller han om en fysioterapeut, hun hadde sluttet der og fått seg jobb i vår by, og hun hadde sendt han noen meldinger, ifølge han helt uskyldige. Og de hadde tilslutt avtalt å treffes å gå tur. Jeg reagerte ganske mye på dette, kanskje uten grunn, men jeg følte det ble veldig rart. Jeg hadde ikke hørt et ord om henne før, og så var de egentlig blitt ganske godt kjent? I tillegg hadde jo hun en profesjonell rolle for han bare noen uker før. Vanligvis er ikke jeg særlig sjalu og bekymret mtp slikt, men jeg hadde bare en dårlig følelse. Han endte opp med å droppe å treffe henne, men han ble ganske irritert på meg. Jeg sa ikke at han ikke fikk lov, han er voksen og bestemmer selv, men han skjønte jo hvor lite jeg likte det. Så er det greit å oppsøke og legge opp til et treff med en tidligere pasient? Var jeg altfor usikker i denne situasjonen? Anonymkode: 0cc08...014 Dette høres ut som en fin plan hvis dere ønsker å involvere en tredje person i livet deres, både seksuelt og sosialt. Ville sett på det som bare positivt, tenk å ha en kvinne til i husholdningen for å ta unna alt husarbeid hvis mannen din skulle bli dårligere i ryggen igjen. Anonymkode: 90ab1...f63
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #13 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette høres ut som en fin plan hvis dere ønsker å involvere en tredje person i livet deres, både seksuelt og sosialt. Ville sett på det som bare positivt, tenk å ha en kvinne til i husholdningen for å ta unna alt husarbeid hvis mannen din skulle bli dårligere i ryggen igjen. Anonymkode: 90ab1...f63 🙄 Ikke særlig aktuelt. Anonymkode: 0cc08...014
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #14 Skrevet 8. september 2021 Det eneste grunnen til at jeg traff og tok kontakt med en tidligere behandler var for å ha deilig sex med han😬🤤 beste sexen what so ever! Anonymkode: 28082...ac0
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #15 Skrevet 8. september 2021 Høres veldig spesielt ut. hoved reglen er jo at man skal holde privat liv unne pasienter/behandlere.... meeeeen jeg tenker det finnes noen/ett unntak og det er hvis dere bor i en veldig liten øde bygd og behandleren er tilflytter og ikke kjenner noen, men da ville det være naturlig at dere alle gikk tur og at det var tydelig at målet var for henne å få litt sosial omgangskrets. Noe som tydelgvis ikke var tilfellet her. Anonymkode: 7db95...a46
Gjest DramaTheLama Skrevet 8. september 2021 #16 Skrevet 8. september 2021 «Så kjekt, jeg gleder meg til å møte henne, det blir så fint å gå tur alle sammen!»
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå