AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #1 Skrevet 4. september 2021 Har hatt piercingen i snart 3 måneder i øret, merka først at det var litt mørkt under piercingen men kanskje det var pga sølvet? Men merker nå at det ser ut som en vannblemme/myk kule som formerer seg under og på baksiden. Hva kan det være? Er ikke noe vondt eller noe men merker at jeg vil ta den ut og permanent er det en dårlig ide. Anonymkode: afb8f...359
Gjest Trøst Skrevet 5. september 2021 #2 Skrevet 5. september 2021 Det kan være en mild infeksjon, og burde da behandles som det. Rens med mild renseveske eller varm saltvannsoppløsning i et par uker, en til to ganger om dagen. Om jeg får en slik kul, bruker jeg å rense med klorhexidin et par ganger i uken, i tillegg til saltvannsoppløsning. Viktig å være påpasselig med rengjøringen av piercinger, det kan lett oppstå infeksjon om man slurver. Om dette er piercing i ørebrusk så vil grotiden være ganske lang, da over 6 måneder. Med andre ord er det viktig at du er påpasselig med å rense godt og sørge for at piercingen ikke blir utsatt for press/trykk og urene overflater.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #3 Skrevet 5. september 2021 Takk for svar. Men blir nødt til å ta den ut til starten av neste uke da jeg begynner i jobb som det ikke er tillatt å ha piercing i. Planen var å ta den ut men er det en god ide nå. Får Ikke noe unntak fra jobben heller. Anonymkode: afb8f...359
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #4 Skrevet 5. september 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for svar. Men blir nødt til å ta den ut til starten av neste uke da jeg begynner i jobb som det ikke er tillatt å ha piercing i. Planen var å ta den ut men er det en god ide nå. Får Ikke noe unntak fra jobben heller. Anonymkode: afb8f...359 Planen var å ta den ut og og la den gro tilbake Anonymkode: afb8f...359
Gjest Trøst Skrevet 5. september 2021 #5 Skrevet 5. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Takk for svar. Men blir nødt til å ta den ut til starten av neste uke da jeg begynner i jobb som det ikke er tillatt å ha piercing i. Planen var å ta den ut men er det en god ide nå. Får Ikke noe unntak fra jobben heller. Anonymkode: afb8f...359 Hadde jeg vært deg, så hadde jeg bare tatt den ut nå. Gjør ingen forskjell fra eller til, men fortsett å rens i noen dager etter at du har tatt den ut. Hvilken jobb er det snakk om? Endret 5. september 2021 av Trøst
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #6 Skrevet 5. september 2021 Takk for svar❤️, skal prøve Anonymkode: afb8f...359
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå