AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #1 Skrevet 4. september 2021 Jeg har en 5 mnd gammel baby. I dag har han vært syk for første gang og jeg har hatt det helt forferdelig. Jeg føler jeg er på gråten hele tiden, tåler ikke tanken på at han har det vondt. Vil bare holde han inntil meg og ha han sånn for alltid. Nå sover han, men jeg vil bare inn og legge meg ved siden av han å være med han. Jeg er utslitt😫dere som har hatt barn i noen år, blir det litt mindre intenst med årene? Eller er det sånn som dette for alltid? Anonymkode: f9567...d8d
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #2 Skrevet 4. september 2021 Nei føler fortsatt en intenst kjærlighet for barna mine… Anonymkode: 15bd7...1dd
Ulrikke Skrevet 4. september 2021 #3 Skrevet 4. september 2021 Ikke på den måten! Jeg har ei på snart 16,og jeg er jo minst like glad i henne nå som da hun var baby. Men ikke på den intense måten der (heldigvis får man si 😉) Man blir mer og mer "frigjort" fra hverandre på en naturlig måte når barnet blir mer selvstendig. Men jeg kjenner det selvfølgelig fortsatt i hjerterota når hun har det vanskelig! God bedring til babyen! 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #4 Skrevet 4. september 2021 Nå har jeg bare en 4 åring så kan ikke svare for alltid, men ja. Jeg har det slik fortsatt. Det er litt lettere å være borte fra hverandre noen timer, men det er en stor glede å sees igjen. Anonymkode: b67f0...7f1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #5 Skrevet 4. september 2021 Ja og nei? Jeg har ikke noen problemer med atskillelse lengre. Men jeg er fremdeles forelsket i dem, elsker å være nær dem, elsker lukten av dem. Intensiteten kan dabbe mer av overfor en av mine tre innimellom fordi hun og jeg lett kommer i konflikt. Alle er i skolealder. Anonymkode: 09557...662
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå