AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #4 Skrevet 4. september 2021 CorvusCorax skrev (3 minutter siden): 🤦🏼♀️ Anonymkode: 4f577...9e6 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #6 Skrevet 5. september 2021 Netflix skal ha betalt 500 millioner dollar for å få vise Seinfeld. Anonymkode: a92d4...0e3
Minitroll Skrevet 5. september 2021 #8 Skrevet 5. september 2021 Det er fortsatt noen episoder som er morsomme, men akkurat som mot i brøstet er det ganske dårlig humor. Jeg liker George da(i moderate mengder).
PetterKanin Skrevet 5. september 2021 #9 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Netflix skal ha betalt 500 millioner dollar for å få vise Seinfeld. Anonymkode: a92d4...0e3 Jepp. Jeg har svært vanskelig for å se at det er velbrukte penger, men det kan være fordi det gåt i reprise år etter år på lineær tv her i landet.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #10 Skrevet 5. september 2021 PetterKanin skrev (Akkurat nå): Jepp. Jeg har svært vanskelig for å se at det er velbrukte penger, men det kan være fordi det gåt i reprise år etter år på lineær tv her i landet. Jeg skjønner heller ikke hvorfor Seinfeld skal være verdt 500 millioner dollar. Men HBO betalte en lignende sum for Friends og det er jo samme opplegget. Virker som en del liker å se serier uendelig antall ganger i reprise. Kanskje de kun har serien som bakgrunnsstøy på TVen mens de gjør andre ting. Anonymkode: a92d4...0e3 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #11 Skrevet 5. september 2021 Har Seinfeld på Canal Digital. Fortsatt en av de beste seriene. Men pleier å spole forbi starten da, når Seinfeld drar en standup-vits -akkurat den delen føles utdatert. Anonymkode: 8cccc...074
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå