AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #1 Skrevet 4. september 2021 Min sønn på 13 år har alltid vært annerledes enn sine to eldre brødre. Han har brukt neglelakk, ansiktsmaske, napper øyenbryn, låner min sminke og parfyme. Er dette noe heterofile ungdommer gjør? Han sier at han verken liker gutter eller jenter, selv om jeg betrygger han om at begge deler er ok. Eller er det en periode alle gutter skal gjennom? Anonymkode: 44df6...99c
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #2 Skrevet 4. september 2021 Det er ikke en periode alle gutter går igjennom, snarere tvert imot. Men på Oslo vest/ Bærum er det populært blant gutta med feminine vaner som dette. Anonymkode: a383a...256
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #3 Skrevet 4. september 2021 «Alle gutter» er vel å ta litt i. Mange smågutter jeg kjenner har gått gjennom enprinsessefase i bhg-alder, men som 13-åringer i de fleste ganske konforme. Men normalspekteret er heldigvis ganske bredt for tiden😊 Så lenge han opplever at dere er åpne og aksepterende, er det vel bare å la han finne ut av det selv. Anonymkode: 972ad...2b5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #4 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Min sønn på 13 år har alltid vært annerledes enn sine to eldre brødre. Han har brukt neglelakk, ansiktsmaske, napper øyenbryn, låner min sminke og parfyme. Er dette noe heterofile ungdommer gjør? Han sier at han verken liker gutter eller jenter, selv om jeg betrygger han om at begge deler er ok. Eller er det en periode alle gutter skal gjennom? Anonymkode: 44df6...99c Tenker han er pan-fil. Be hen søke dette på Tik-tok, så kanskje han finner identiteten sin. Anonymkode: 9535c...01d
Blod Skrevet 4. september 2021 #5 Skrevet 4. september 2021 Skjønnhetsprodukter har ingenting med legning å gjøre? 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #6 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenker han er pan-fil. Be hen søke dette på Tik-tok, så kanskje han finner identiteten sin. Anonymkode: 9535c...01d Panfil betyr jo bare at man liker folk av alle kjønn det har ingenting med dette å gjøre. Du tenker kanskje på trans? Ville bare latt han hold på og finne ut av det på sin egen måte og egen tid. Ikke vits å pushe han i noen retning. Anonymkode: 0f431...be6 1
Vic Skrevet 4. september 2021 #7 Skrevet 4. september 2021 Det virker som sønnen din prøver å finne seg selv og sin stil. Han er jo tenåring så det er slikt de gjør. La han finne ut av ting selv, men la han vite at du er der for han uansett hva hvor han lander 💛 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå