Gå til innhold

Har man alltid lite søkk i livmortappen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er vanskelig å tolke livmorhalstappen. Er 1 uke siden sannsynlig eggløsning. Er i første PP. Vi var bortreist og jeg glemte ta med tester. Så jeg vet ikke 100% om jeg har hatt eggløsning. Var antydning til slim en dag, men ikke mye. Hadde også litt stikninger, som jeg tror kan komme av eggstokkene. I disse dagene (ca 2-3 dager) så flyttet tappen på seg. Den gikk ned, opp osv. Husker ikke helt rekkefølge. Men noe skjedde. 

Nå har tappen vært litt høyt en uke. Ligger litt mot siden, så må bevege fingeren litt rundt for å kjenne åpning. Kjenner åpning, men ikke veldig åpent. Men man kjenner kanskje et bittelite søkk uansett? Det blir vel aldri helt "limt" igjen? Det er hvertfall mindre enn ved mensen. Tappen er nok mest hard, ikke steinhard da. Og et mykere, glatt lag utenpå. 

Men jeg er redd jeg har lest for mye om tappen og derfor tolker tappen i retningen jeg ønsker...

Noen som har mer greie på dette? Tror dere jeg hadde eggløsning da det skjedde "mye" med tappen rundt gjettet eggløsning?

Anonymkode: 0e9ac...e1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...