AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #1 Skrevet 4. september 2021 Anbefaler å se denne videoen om menn og interesse. Mye som virker logisk her. Og er du usikker på om mannen du dater er interessert eller ikke, så betyr det ganske sikkert at han ikke er det. Anonymkode: 64c30...47a 1
GrønnNellik68 Skrevet 4. september 2021 #2 Skrevet 4. september 2021 Gjør jeg helt sikkert men det er pga at vi bor i forskjellige land og fikk akkurat idag høre etter 10 mnd'er at han ikke kommer til helga som vi har ventet på så lenge... så da føler jeg akkurat nå at jeg har kasta bort jævla mange måneder på det, men samtidig har jeg ikke snakka med han så vet egentlig ikke hva som skjer videre. Han skal ha takk for at han er klar og sier i fra om ting det setter jeg stor pris på og ikke bare ghoster meg. Men time will show..hva som skjer videre. Men mannfolk som ignorerer.. tjass.. de har vel ikke verdends største interesse hvis de gjør det da. Poeng 6... ha ha ha.. ønsker ikke å bruke penger på meg så er de ikke så interessert.. etter som vi aldri har møttes så tar jeg det ikke så seriøst egentlig..selv om det var litt trist å høre.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #3 Skrevet 4. september 2021 Bente1234 skrev (1 time siden): Gjør jeg helt sikkert men det er pga at vi bor i forskjellige land og fikk akkurat idag høre etter 10 mnd'er at han ikke kommer til helga som vi har ventet på så lenge... så da føler jeg akkurat nå at jeg har kasta bort jævla mange måneder på det, men samtidig har jeg ikke snakka med han så vet egentlig ikke hva som skjer videre. Han skal ha takk for at han er klar og sier i fra om ting det setter jeg stor pris på og ikke bare ghoster meg. Men time will show..hva som skjer videre. Men mannfolk som ignorerer.. tjass.. de har vel ikke verdends største interesse hvis de gjør det da. Poeng 6... ha ha ha.. ønsker ikke å bruke penger på meg så er de ikke så interessert.. etter som vi aldri har møttes så tar jeg det ikke så seriøst egentlig..selv om det var litt trist å høre. Uff, forstår at du er skuffet da ja. Anonymkode: 64c30...47a
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #4 Skrevet 5. september 2021 Gratulerer med nytt brukernavn, Bente. Kjipt med utlendingen. Anonymkode: 92d8c...7cf 1
GrønnNellik68 Skrevet 6. september 2021 #5 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Gratulerer med nytt brukernavn, Bente. Kjipt med utlendingen. Anonymkode: 92d8c...7cf Ha ha takk .. jepp thats life. Livet går heldigvis videre😂
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #6 Skrevet 6. september 2021 Jeg trodde ikke jeg kastet bort tiden, trodde gjerne jeg endelig hadde funnet en god person. Men, så fant jeg ut at han løy om flere ting. Da bestemte jeg meg rimelige raskt for at jeg ikke bruker mer tid på han🤭 Det ville vært å kaste bort tid🙈 Anonymkode: f1418...793
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #7 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg trodde ikke jeg kastet bort tiden, trodde gjerne jeg endelig hadde funnet en god person. Men, så fant jeg ut at han løy om flere ting. Da bestemte jeg meg rimelige raskt for at jeg ikke bruker mer tid på han🤭 Det ville vært å kaste bort tid🙈 Anonymkode: f1418...793 Det er også å kaste bort tid å vente på menn som er halvinteresserte og som det sjelden blir noe seriøst med. Om en mann ikke prioriterer deg, viser interesse som er av og på osv, så er det bare å komme seg videre. Han er ikke interessert nok. Anonymkode: 64c30...47a 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #8 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er også å kaste bort tid å vente på menn som er halvinteresserte og som det sjelden blir noe seriøst med. Om en mann ikke prioriterer deg, viser interesse som er av og på osv, så er det bare å komme seg videre. Han er ikke interessert nok. Anonymkode: 64c30...47a Han her var på, faretegnet var ikke der. Faretegnet var at han løy om en del ting. Når jeg fant ut av løgnene så avsluttet jeg det. 😊 Anonymkode: f1418...793
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #9 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Han her var på, faretegnet var ikke der. Faretegnet var at han løy om en del ting. Når jeg fant ut av løgnene så avsluttet jeg det. 😊 Anonymkode: f1418...793 Det er også den typen ja. Hvis en mann er altfor på i begynnelsen og kanskje ytrer mer "kjærlighet" og lovnader i forhold til det som er normalt i begynnelsen av et forhold, så ser jeg på det som et dårlig tegn. Normalt sett skal et forhold bygge seg gradvis opp Anonymkode: 64c30...47a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå