AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #1 Skrevet 4. september 2021 Jeg har tegn på at eggløsning er nær (nesten positive tester, litt stikking i siden og en «følelse i kroppen» jeg ikke kan forklare annet enn at den er kjent for meg), men mangler eggløsningsslimet. I stedet har jeg veldig vannaktig utflod. Har googlet meg frem til at dette også kan være et tegn på eggløsning, men har aldri hørt om det før, kun om det her blanke eggehvitelignende slimet man kan strekke mellom fingrene. Spørsmålet mitt er da om andre får vannaktig utflod rundt eggløsning, eller MÅ man ha dette blanke slimet? Anonymkode: 3fb78...eef
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #2 Skrevet 4. september 2021 Jeg får vannaktig utflod, aldri sett noe slim og lurer egentlig på det samme. Står på pernille.info at man skal tolke dette vannet som fruktbart, men siden prøvingen ikke ser ut til å bære frukter begynner jeg å lure… Anonymkode: f609e...3fe 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #3 Skrevet 5. september 2021 Er det noen som har blitt gravide med «vannaktig utflod» i stedet for det blanke slimet? Anonymkode: 3fb78...eef
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #4 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Er det noen som har blitt gravide med «vannaktig utflod» i stedet for det blanke slimet? Anonymkode: 3fb78...eef Blitt gravid uten. Anonymkode: 138e7...968
GulSitron Skrevet 5. september 2021 #5 Skrevet 5. september 2021 Før jeg ble gravid og gikk på pillen var "eggløsningsslimet"/utfloden nesten som gelé. Da jeg sluttet på pillen og fikk ordentlig eggløsning var utfloden så vannete at det kjentes ut som at jeg tisset på meg (bare at "tisset" kom fra skjeden). Kom en skikkelig våt greie en gang også var utfloden normal igjen. 🤷🏼♀️ Vi hadde sex dagen før og dagen etter eggløsning og ble gravid ganske med en gang. (Vet at det er veldig normalt at det tar opptil et år å bli gravid, så jeg var heldig og egentlig litt sjokka over at det gikk så fort. Hadde forventet å måtte vente i mange måneder)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå