AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #1 Skrevet 4. september 2021 Hvordan styler dere kjoler og skjørt i de kaldere månedene uten å bli kald eller se kjerring ut? Elsker kjoler og skjørt, men synes det er vanskelig når det er kaldt ute Gjerne bilder av antrekk! Anonymkode: 01a8c...f3b 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #2 Skrevet 4. september 2021 Ullstrømpebukse Støvletter eller boots Ullgenser/cardigan Eller ullkjoler Anonymkode: 46f1a...c86 5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #3 Skrevet 4. september 2021 Bluse, Ullstrømper, skjørt, ankel boots, Ullkåpe fra Hugo boss på kalde dager. Biker jakke ellers. Anonymkode: 96b21...f88 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #4 Skrevet 4. september 2021 Skjørt og kjole om vinteren er kjempeenkelt. Anonymkode: b0f1f...a74 3
Gjest Emet Skrevet 5. september 2021 #5 Skrevet 5. september 2021 Tenk merino ullundertøy på overkroppen åså og en lang cardigan/kåpe, det varmer mye. Jeg liker å ha en tynn strømpebukse under ull strømper (typen 20 eller 40 den) fordi vinden blåser gjennom ull men ikke gjennom den tynne strømpebuksa på samme måte, om det gir noen mening. Sånn holder du deg varmere uten flere synlige lag. Har kjøpt noen strikkede blyant skjørt på HM, som jeg synes er enkle å style. Det er masse fine strikke kjoler/skjørt nå! 🤩 Dette er tre antrekk som jeg prøver å gjenskape selv. Flotte og varme ☺️
skruf Skrevet 5. september 2021 #6 Skrevet 5. september 2021 Jeg bruker singlet eller tynn langermet ullundertrøye under kjolen, og sort merinoullstrømpebukse (foretrekker woolford sine). Har også noen strikkavester som jeg av og til bruker over kjolen. Eller cardigan i ull. Har også kjoler i ull, da trenger jeg sjeldent ullundertrøye innerst mot huden Til skjørt så bruker jeg en tykkere ullgenser til. Eller bluse eller genser med en strikket vest over På beina bruker jeg f.eks cheelsaboots fra Dr Martens (har både med og uten for), loafers i sort sknn (når det ikke er så kaldt), «herresko» med snøring fra Dr Martens (husker ikke hva de heter), ankelstøvletter fra timberland eller sorte støvletter Også har jeg ulike ullkåper i div farger og fasonger Synes faktisk det er lettere å holde varmen om høsten og vinteren med kjoler og ull enn å bruke jeans eller andre bukser 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #7 Skrevet 5. september 2021 Emet skrev (5 timer siden): Tenk merino ullundertøy på overkroppen åså og en lang cardigan/kåpe, det varmer mye. Jeg liker å ha en tynn strømpebukse under ull strømper (typen 20 eller 40 den) fordi vinden blåser gjennom ull men ikke gjennom den tynne strømpebuksa på samme måte, om det gir noen mening. Sånn holder du deg varmere uten flere synlige lag. Har kjøpt noen strikkede blyant skjørt på HM, som jeg synes er enkle å style. Det er masse fine strikke kjoler/skjørt nå! 🤩 Dette er tre antrekk som jeg prøver å gjenskape selv. Flotte og varme ☺️ Bilde nr. 1 viser en alt for formløs kjole. Bilde nr. 2 er tights og tunika (=svææææært lite pent 🙈) Bilde nr. 3 funker, men jeg ville valgt støvler som ikke går over knærne for å unngå å bli tatt for å være en gledespike. Anonymkode: d13df...2e4 3
Gjest TheCatLady Skrevet 5. september 2021 #8 Skrevet 5. september 2021 Jeg har varmere strømpebukser og flere lag om høsten om vinteren. Eventuelt har jeg strikkede kjoler. Så har jeg ankelboots eller andre boots til. Ullkåpe, lue, skjer og votter når det er kaldt. Vet ikke om jeg blir sett på som kjerring, men tenker at man må tenke flere lag om høsten og vinteren for å holde varmen.
Gjest TheCatLady Skrevet 5. september 2021 #9 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Bilde nr. 1 viser en alt for formløs kjole. Bilde nr. 2 er tights og tunika (=svææææært lite pent 🙈) Bilde nr. 3 funker, men jeg ville valgt støvler som ikke går over knærne for å unngå å bli tatt for å være en gledespike. Anonymkode: d13df...2e4 Tror ingen hadde trodd at hun på bildet var en gledespike selv om hun har sånne sko.
Gjest Emet Skrevet 5. september 2021 #10 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bilde nr. 1 viser en alt for formløs kjole. Bilde nr. 2 er tights og tunika (=svææææært lite pent 🙈) Bilde nr. 3 funker, men jeg ville valgt støvler som ikke går over knærne for å unngå å bli tatt for å være en gledespike. Anonymkode: d13df...2e4 Ok 😄 You do you. Men "gledespike" er et veldig sterkt ord for å beskrive et ganske så konservativt antrekk.
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #11 Skrevet 5. september 2021 Jeg bruker andre typer kjoler på høst/vinter enn på sommeren. Jeg har mange strikkekjoler som jeg bruker med litt tykkere strømpebukse/ullstrømpebukse og boots. Anonymkode: 42390...0e2 1
LiseTV Skrevet 8. september 2021 #12 Skrevet 8. september 2021 Mange gode tips, liker å bruke kjole hele året. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #14 Skrevet 8. september 2021 Her er noen bilder til inspirasjon: Det viktigste er å ha gode sko, varmt undertøy (ull) og en varm jakke. Anonymkode: 79294...c31 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #15 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Anonymkode: 98fd5...cf0 Bilde 2....Hva skjer under nesa hennes?? Anonymkode: f5227...444 2
Embla82 Skrevet 8. september 2021 #16 Skrevet 8. september 2021 Jeg har noen kjoler som er bare for sommer, noen som er bare for vinter, og noen som er litt midt imellom der jeg kan bruke tykkere strømpebukse og cardigan for å gjøre dem klare for vinter.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #17 Skrevet 8. september 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Bilde 2....Hva skjer under nesa hennes?? Anonymkode: f5227...444 Nesering med kjede opp til øret Anonymkode: 98fd5...cf0
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #18 Skrevet 8. september 2021 Ullstrømpebukse og cardigan i ull. Har noen strikkede ullkjoler, men bruker stort sett de samme kjolene hele året. Sko har jeg støvletter eller noen vintersko jeg liker. Går i kjole hele året, liker ikke gå i bukse egentlig. Anonymkode: 8e551...fff 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå