Gå til innhold

Han sa noe så turn off?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har blitt enige om å være eksklusive og er kjærester, men han sa noe som får meg til å tvile. Han sa at han aldri har vært trofast før, men ikke vil kalle sine tidligere forhold for forhold, men kun sex. 

Så sa han da han kom hjem til meg en kveld at han følte seg så flink som kommer hjem til meg og er trofast? Altså, flink?.. Det her får meg til å tvile på det hele og jeg merker jeg rett og slett har fått avsmak. 

Anonymkode: bef4d...785

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, det skjønner jeg.. for en klovn.

Samtidig så er han vel litt uerfaren da, kanskje skrive det opp under at han er litt klossete og gi han en sjanse?

• Liker 6
Skrevet

Forståelig at du synes det var turnoff. I beste fall er han svært umoden, og skulle tøffe seg, i verste fall tyder dette på at han ikke kommer til å være "flink" alltid. Uansett veldig lite tiltalende. Verken umoden eller utro "av natur" (dårlig selvkontroll og moral) er noe særlig.

• Liker 9
Skrevet

Hvor gamle er dere??

Anonymkode: 565ab...927

• Liker 5
Skrevet
Trolltunge skrev (28 minutter siden):

Forståelig at du synes det var turnoff. I beste fall er han svært umoden, og skulle tøffe seg, i verste fall tyder dette på at han ikke kommer til å være "flink" alltid. Uansett veldig lite tiltalende. Verken umoden eller utro "av natur" (dårlig selvkontroll og moral) er noe særlig.

Fullstendig enig i alt dette, og vil legge til at når han nå faktisk har vært åpen om dette vil han kanskje ha lettere for å unnskylde seg selv om han "plutselig" er utro med deg i fremtiden. Jeg klarer ikke helt å ta på meg brillene til noen som tenker som ham, men blir ikke forundret om han ser på seg selv som relativt ærlig ettersom han trossalt var åpen om at han er en person som ofte er uærlig.

Og om det faktisk kommer til det og han er utro mot deg, så kan det fort hende du blir å straffe deg selv ekstra, fordi "du burde ha sett skriften på veggen ut ifra at han selv sa han var uærlig". Og - det holder jeg forsåvidt med deg i. Dropp ham! Han er langt over gjennomsnittlig risikabel.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hvor gamle er dere??

Anonymkode: 565ab...927

37.

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

37.

Ts

Oj. Trodde det var snakk om 19-åringer her. 😅 Han der hadde jeg seriøst ikke giddet. 

Anonymkode: b1729...70f

• Liker 22
Skrevet

Jeg hadde tatt det opp med han på en ordentlig måte og utrykket min bekymring rundt det han sa, fordi jeg ikke ønsker å være med noen som ikke virker veldig villig til å prøve å være trofast

• Liker 2
Skrevet

Så han har vært flink fordi han har greid å oppfylle det minste minimumskravet svært mange har for forhold. Dritbra. Appmaus yil ham. FOR en mann! Du skal virkelig føle deg heldig nå!🙄🙄🙄🙄🤦🏻‍♀️

Anonymkode: f3945...9d3

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Oj. Trodde det var snakk om 19-åringer her. 😅 Han der hadde jeg seriøst ikke giddet. 

Anonymkode: b1729...70f

Enig. Her må du virkelig ta deg en alvorsprat med ham og si at trofasthet er minimum av det du forventer i et forhold.

Anonymkode: 18cd1...105

Skrevet

Oi 😅 ungen har klart å holde seg unna kjekskrukka en hel dag. For en viljestyrke! 

Anonymkode: 238eb...989

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har blitt enige om å være eksklusive og er kjærester, men han sa noe som får meg til å tvile. Han sa at han aldri har vært trofast før, men ikke vil kalle sine tidligere forhold for forhold, men kun sex. 

Så sa han da han kom hjem til meg en kveld at han følte seg så flink som kommer hjem til meg og er trofast? Altså, flink?.. Det her får meg til å tvile på det hele og jeg merker jeg rett og slett har fått avsmak. 

Haha, forstår at du får avsmak ja. Spør om han vil ha en godbit neste gang han har vært flink bisk og kommer som han skal og ikke løper etter tispene.

Anonymkode: 13fa7...6ba

• Liker 3
Skrevet

Funker ikke å snakke med sånn menn. Ditch and run. 

Anonymkode: b3185...962

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

37.

Ts

Ikke pokker om jeg hadde fortsatt! Walks like a duck.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Enig. Her må du virkelig ta deg en alvorsprat med ham og si at trofasthet er minimum av det du forventer i et forhold.

Anonymkode: 18cd1...105

«Alvorsprat» ja… løsningen på absolutt alt her på KG. Jeg ler.

Anonymkode: 839ce...f86

• Liker 3
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Flink som i at han er meget fristet av andre jenter og  har lyst på sex med dem, men velger å være trofast med deg? Da hadde ikke den trofastheten hans hatt noe å si for meg. Da er den verdiløs.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.9.2021 den 22.04):

Rødt flagg, eller? 

Anonymkode: 29a38...3a4

• Liker 3
Skrevet

Æsj, for en dude. Skal han ha skryt for det der, eller? Det finnes så mange menn med hodet i ræva.

Anonymkode: a09c1...9cf

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...