Gå til innhold

Har dere bundet strømprisen?

Anbefalte innlegg

Gjest Hvemsomhelst
Skrevet (endret)

Jeg er så i tvil.  De gangene jeg har bundet meg til noe, så har det ikke lønt seg.  Nå har jeg fått mail fra Los, om mulighet for å binde strømprisen i november og desember. Prisen er høy, men det har jo allerede vært verre.  dette er på sørlandet.  Jeg har en liten tilleggsavtale som heter LOS forutsigbar, og ser at jeg har tapt på å ikke ta de tilbudene som har kommmet før.

Har dere bundet strømprisen?

«Fastpristilbudet for november og desember 2021 er 119,90 øre/kWh. Prisen inkluderer mva., månedspris og avgifter. Fastprisen må bestilles innen 10 september

Endret av Hvemsomhelst
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke bundet og kommer ikke til å gjøre det. Men det er fordi jeg bor i leilighet med sentralfyr og betaler rundt 200 i mnd i strøm. Hadde muligens vurdert det om jeg hadde bodd i hus. 

Anonymkode: a92f3...820

• Liker 1
Skrevet

Nei har ikke bundet meg, fikk tilbud om å binde til rundt 80 øre

Gjest Hvemsomhelst
Skrevet (endret)
trøndermann38 skrev (18 minutter siden):

Nei har ikke bundet meg, fikk tilbud om å binde til rundt 80 øre

Hvis strømprisen havner på 2-3 kroner kwh, så blir det jo verre.  Gruble, gruble….jeg bruker så lite jeg kan, og det er i underkant av 1000 kwh i måneden nå.  Med oppvarming vil det nok bli minst 50% mer.  

Endret av Hvemsomhelst
Skrevet

Jeg har drevet med prismatch lenge, men nå i august valgte jeg å binde strømprisen for 6 mnt. 61 øre, fastpris. Det skal regne mye før strømprisene går ned igjen.. Og blir strømmen superbillig, ja da betaler jeg heller bruddgebyret.

• Liker 2
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet (endret)
Malursk skrev (1 minutt siden):

Jeg har drevet med prismatch lenge, men nå i august valgte jeg å binde strømprisen for 6 mnt. 61 øre, fastpris. Det skal regne mye før strømprisene går ned igjen.. Og blir strømmen superbillig, ja da betaler jeg heller bruddgebyret.

Oi, for en flott avtale du fikk 😀👏Hvor fikk du det?

Endret av Hvemsomhelst
Skrevet
Hvemsomhelst skrev (1 minutt siden):

Oi, for en flott avtale du fikk 😀👏

Jeg har vel vært mer enn middels interessert i strømpriser og slik enn de fleste.. Har alt for mye fritid🙄😂

Skrevet
Malursk skrev (7 timer siden):

Hvor fikk du den?

Anonymkode: 8d08e...a31

Skrevet

Anbefaler deg å gå inn på strømpris.no og sjekk ulike fastprisavtaler. Du kan få bedre enn det der. Billigste ettårsavtale er på 69 øre. 

Tomåneders avtale på 49,90 .

Vi har bundet for en tid tilbake, 12 mnd på 43 øre. 

Anonymkode: c4125...7a8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...