AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #1 Skrevet 4. september 2021 Hei, har fått et godt øye til en på Instagram og bestemte meg for å be han ut på date🙉 Han skrev hei tilbake, men når jeg spurte han ut så sa han «kanskje..skjenner deg jo ikke»🙉 Hva gjør jeg nå? Anonymkode: 0bc55...5fe
GrønnNellik68 Skrevet 4. september 2021 #2 Skrevet 4. september 2021 (endret) Han sa ikke nei... positivt. Hva med å si : - ja men da kan vi jo bli kjent da??? Endret 4. september 2021 av Bente1234 2
so_what Skrevet 4. september 2021 #3 Skrevet 4. september 2021 "Det er jo en ypperlig anledning til å endre på det. Kafé eller spasertur?" 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #4 Skrevet 4. september 2021 Hvis han ikke «skjenner» deg tenker jeg han ikke er tørr bak ørene og du lett kan treffe en som er bedre🤣🙈 Anonymkode: 25892...2aa 12
GrønnNellik68 Skrevet 4. september 2021 #5 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis han ikke «skjenner» deg tenker jeg han ikke er tørr bak ørene og du lett kan treffe en som er bedre🤣🙈 Anonymkode: 25892...2aa Kan hende han er skjetil som har vunnet i Lotto??? 4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #6 Skrevet 4. september 2021 Du valgte en som ikke kan grunnleggende grammatikk. Bevis på at kvinner ikke bryr seg om hva menn har mellom ørene. De bryr seg kun om utseende. Anonymkode: 815d5...1fd 4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #7 Skrevet 4. september 2021 Hadde mistet helt lysten over "skjenner". 🤣 Men er det ikke bare å skrive litt til hverandre først? Bli litt kjent? Så kanskje møtes etterhvert, men skjønner han ikke sier ja til fremmede. Anonymkode: 0cef2...5e1 9
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #8 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du valgte en som ikke kan grunnleggende grammatikk. Bevis på at kvinner ikke bryr seg om hva menn har mellom ørene. De bryr seg kun om utseende. Anonymkode: 815d5...1fd Og du vet ikke hva grammatikk er. Anonymkode: b6a9e...90a 6
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #9 Skrevet 4. september 2021 Hadde jeg skrevet det, ville det vært et avslag. Dog utydelig, men jeg er en utydelig, forsiktig og kritisk person. Jeg hadde nok ikke tørt å skrive tvert nei i fare for å såre deg. Anonymkode: 3734b...4e2 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #10 Skrevet 4. september 2021 Jeg hadde glatt droppet en fyr som skrev «skjenner», men ellers var det tøft gjort av deg! Anonymkode: 63716...595 5
Gjest NoDiablo Skrevet 4. september 2021 #11 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hei, har fått et godt øye til en på Instagram og bestemte meg for å be han ut på date🙉 Han skrev hei tilbake, men når jeg spurte han ut så sa han «kanskje..skjenner deg jo ikke»🙉 Hva gjør jeg nå? Anonymkode: 0bc55...5fe "Jeg skjenner ikke deg ut heller, men la oss bli kjent for det?"
so_what Skrevet 4. september 2021 #12 Skrevet 4. september 2021 Mener folk her i fullt alvor at man skal dumpe noen på bakgrunn av én enkelt skrivefeil, som vel så gjerne kan skyldes autocorrect eller swipe-tastatur på mobilen? Er det Tinder som har gjort at folk har setter så vanvittig høye krav på datingmarkedet? Vennlig hilsen en som faktisk har måttet jobbe litt med seg selv for å tildels legge av seg grammar nazi-mentalitet. 5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #13 Skrevet 4. september 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Hadde mistet helt lysten over "skjenner". 🤣 Ja, samme her. Snudd på flekken! Anonymkode: 06ae9...8fb 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #14 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ja, samme her. Snudd på flekken! Anonymkode: 06ae9...8fb TS er åpenbart desperat. Anonymkode: 815d5...1fd
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #15 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): TS er åpenbart desperat. Anonymkode: 815d5...1fd Er bare en som er desperat her og det er deg. Oppmerksomhetssyk også som tar over alle trådene Anonymkode: ffd13...9ef 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #16 Skrevet 5. september 2021 so_what skrev (16 timer siden): Mener folk her i fullt alvor at man skal dumpe noen på bakgrunn av én enkelt skrivefeil, som vel så gjerne kan skyldes autocorrect eller swipe-tastatur på mobilen? Er det Tinder som har gjort at folk har setter så vanvittig høye krav på datingmarkedet? Vennlig hilsen en som faktisk har måttet jobbe litt med seg selv for å tildels legge av seg grammar nazi-mentalitet. Det virker som om mange kjeder seg, og bare venter på en mulighet til å komme med noe, relevant eller ei. Hilsen en som også jobber aktivt med å holde igjen, både angående skrivefeil, sarkasmer, og andre unødvendig reaksjoner. Det går bedre og bedre. Anonymkode: d8cfb...497 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #17 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det virker som om mange kjeder seg, og bare venter på en mulighet til å komme med noe, relevant eller ei. Hilsen en som også jobber aktivt med å holde igjen, både angående skrivefeil, sarkasmer, og andre unødvendig reaksjoner. Det går bedre og bedre. Anonymkode: d8cfb...497 Selv går det veldig fint til noen bruker typ dems, eller demses. Slike folk fra Indre Østfold kan jeg desverre ikke forholde meg til. Anonymkode: 1c17e...c7d
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #18 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Selv går det veldig fint til noen bruker typ dems, eller demses. Slike folk fra Indre Østfold kan jeg desverre ikke forholde meg til. Anonymkode: 1c17e...c7d Dessverre. Seriøst, skal man skrive et innlegg utelukkende for å pirke på andres skrivefeil burde man vel klare å skrive et par setninger korrekt selv først? Anonymkode: 82664...e73 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #19 Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Dessverre. Seriøst, skal man skrive et innlegg utelukkende for å pirke på andres skrivefeil burde man vel klare å skrive et par setninger korrekt selv først? Anonymkode: 82664...e73 Setningene er korrekte de, men legger meg flat for at jeg skrev ordet dessverre feil. Det var uansett ment som et sarkastisk innlegg. Jeg har ikke noe imot folk fra Indre Østfold😉 Anonymkode: 1c17e...c7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå