AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #1 Skrevet 4. september 2021 En ting er når han drar den ut og spruter den over magen og brystene når vi ligger i misjonær. Da er det jo lett å få tørket det bort. men hva gjør dere når han spruter over rumpe og rygg (og hår, grøss) når dere står i doggy? Bare stå der og vente lissom? Anonymkode: f458f...203
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #2 Skrevet 4. september 2021 Forventer at han finner noe å tørke opp med og venter ja. Anonymkode: d7906...5e9 5
Gjest Trøst Skrevet 4. september 2021 #3 Skrevet 4. september 2021 Enten så får han slikke det opp, eller så får han tørke det bort. Og ser helst at han sikter slik at jeg ikke får det i håret. Kan stå til pynt i mellomtiden, jeg.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #4 Skrevet 4. september 2021 Har alltid en klut klar, så da kan han jo bare tørke med det samme 😊 Anonymkode: c15b1...a89
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #5 Skrevet 4. september 2021 Hvorfor ikke komme i deg i stedet? 🤔 Anonymkode: 0cba2...caa 9
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #6 Skrevet 4. september 2021 Herregud.....hvorfor har mennesker uten kommunikasjon sex med hverandre? Bli voksen og moden først, så kan du ha sex.... Anonymkode: 6d8bc...641 11
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #7 Skrevet 4. september 2021 Tømmer meg og lener meg bort til gardinene og tørker av resten. Anonymkode: fab9a...3d1 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #8 Skrevet 4. september 2021 Skjønner ikke helt spørsmålet, hva annet skal du gjøre? Det er jo han som må tørke det bort når man ikke kan gjøre det selv. Her er det ofte han som finner frem håndkleet/kluten når han har kommet på magen og bryster og slikt også. Synes det er litt sexy jeg, å bli vasket av han Eventuelt kan du jo gå rett i dusjen hvis du synes det er så forferdelig å stå i doggy mens han henter tørkerullen. Anonymkode: 34bd4...7c8 1
SlemUlv Skrevet 4. september 2021 #9 Skrevet 4. september 2021 Legger meg på magen, til han har vasket det av 1
Gorgonzola Skrevet 6. september 2021 #10 Skrevet 6. september 2021 Trøst skrev (På 4.9.2021 den 20.57): Enten så får han slikke det opp, eller så får han tørke det bort. Og ser helst at han sikter slik at jeg ikke får det i håret. Kan stå til pynt i mellomtiden, jeg. Aksepteres en slik ordre med glede? Innbiller meg at de færreste menn skrider til dette verket med begeistring men "shoot me if I'm wrong" 2
Gjest Trøst Skrevet 6. september 2021 #11 Skrevet 6. september 2021 (endret) Gorgonzola skrev (35 minutter siden): Aksepteres en slik ordre med glede? Innbiller meg at de færreste menn skrider til dette verket med begeistring men "shoot me if I'm wrong" Er ikke alle menn som går med på det der, nei. Endret 6. september 2021 av Trøst
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #12 Skrevet 6. september 2021 Gorgonzola skrev (36 minutter siden): Aksepteres en slik ordre med glede? Innbiller meg at de færreste menn skrider til dette verket med begeistring men "shoot me if I'm wrong" Hvorfor skal damene ta noe i munnen som de ikke ville tatt selv? Anonymkode: eb573...25d 3
Gjest Smeltemann Skrevet 6. september 2021 #13 Skrevet 6. september 2021 Her i gården går hele satsen i fitta. Spruter jeg på rompe å rygg blir det ekstra arbeid.
AliceNextDoor Skrevet 6. september 2021 #14 Skrevet 6. september 2021 Legger meg på hans side av sengen om han ikke tørker det vekk. 3
Gorgonzola Skrevet 6. september 2021 #15 Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor skal damene ta noe i munnen som de ikke ville tatt selv? Anonymkode: eb573...25d Hvorfor driver enkelte kvinner alltid med denne formen for primitiv agitering? 7
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #16 Skrevet 7. september 2021 Snur meg rundt, tar han i munnen mens jeg drar i pungen hans, Samtidig som jeg stikker en finger inn i anus. Da kommer han som ett skudd og jeg suger han tom. Vi begge elsker det😋😋 Anonymkode: 1445d...eeb 5
Gjest Trøst Skrevet 7. september 2021 #17 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvorfor skal damene ta noe i munnen som de ikke ville tatt selv? Anonymkode: eb573...25d Jeg tar gjerne sæden hans i munnen og svelger den, selv om han ikke ønsker å smake på den selv. Når man har sex gjør man det man har lyst til og ingen skal tvinges til å gjøre noe de ikke vil. Det er jo ganske selvsagt. En mann kan uansett ikke forvente at kvinnen han er med, skal svelge eller ta sæden hans i munnen. Det er opptil henne selv. Vet at noen syns det er greit å gi og ta når det kommer til sex, det vil si at de gjør ting for partneren sin som de ikke liker, bare for å tilfredsstille dem, men det funker ikke for meg... Og hadde ikke likt det om mannen slikket opp sæden fra ryggen min mens han brakk seg fordi han ikke likte det!
CorvusCorax Skrevet 7. september 2021 #18 Skrevet 7. september 2021 Grøss? Du er vel med på det? Venter på å bli tørket ren, vel.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #19 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (På 4.9.2021 den 20.55): En ting er når han drar den ut og spruter den over magen og brystene når vi ligger i misjonær. Da er det jo lett å få tørket det bort. men hva gjør dere når han spruter over rumpe og rygg (og hår, grøss) når dere står i doggy? Bare stå der og vente lissom? Anonymkode: f458f...203 Så utrulig primitivt. Gjør dere alle det sånn? Her tømmer han seg inni meg, men aller helst i papir. Anonymkode: 3efab...4c3
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #20 Skrevet 7. september 2021 Legger meg ned eller blir stående til han kommer å tørker det av. Hans rot, hans jobb. Anonymkode: 0de90...ec2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå