AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #1 Skrevet 4. september 2021 Datteren min skal døpes og j må lage noen kaker.. Tenkte jeg skulle lage eple kake og sjokolade kake, men pga logistikk problemer så lurer jeg på om jeg kan lage bunnen på fredag. Legge det i fryseren, la det tine i kjøleskapet natt til søndag? Pynter kakene med glasur søndag morgen før kirken.. Går det eller blir kakene drit tørre 😬 setter stor pris på hjelp og tips ❤️🙏 klem fra meg Anonymkode: 3470c...204
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #2 Skrevet 5. september 2021 Det går helt fint! Du kan til og med lage kakebunnene et par uker i forveien, så blir det mindre stress i dåpsuken. Anonymkode: b9a52...239
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #3 Skrevet 10. september 2021 AnonymBruker skrev (På 5.9.2021 den 17.06): Det går helt fint! Du kan til og med lage kakebunnene et par uker i forveien, så blir det mindre stress i dåpsuken. Anonymkode: b9a52...239 Signerer denne. Lager alltid bunnene et par-3 uker før selskap. Pakker de bare godt inn i plast og tiner de over natta i kjøleskap. Anonymkode: a9641...cb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå