Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan gikk det?
Her er det et lite barn i bildet, jeg er bare så redd for å bli såret igjen. 

Hvorfor angrer noen seg? Kan de ikke bare være fornøyd med det de har om de likevel skal komme tilbake og prøve grine seg inn i varmen igjen? Vi hadde et fint familieliv, plutselig endret han personlighet og stakk fra oss. Var ikke seg selv og alt det der.. 

Så, er det noen som gikk tilbake og fikk det fint? Eller som fikk angrende eks løpende etter seg? 

Anonymkode: 374cc...07d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De angrer seg når de innser de ikke har tilgang til deg lenger (seksuelt og emosjonelt). Men det er vell litt for sent å angre? Han tenkte tydeligvis ikke over dette her før det var for sent. Typisk mannfolk. Hver eneste eks har også vært sånn mot meg, prøvd å grine seg tilbake. Men jeg har nektet ta de tilbake. De har vist en tydelig og stygg egenskap ved seg selv og hvordan de håndterer problemer, som jeg absolutt ikke vil ha i mitt liv 

Anonymkode: 97989...91c

Skrevet

Ja, vi var borte fra hverandre 6 mnd før han kom krypende tilbake. Vi var unge, han var usikker og hadde det ikke godt med seg selv. Han gjorde noen dumme ting som tok lang tid å reparere. I dag er han en helt annen mann, verdens snilleste og godeste. Kunne ikke bedt om en bedre mann. 

Anonymkode: 14160...310

Skrevet

Joda. Var veldig fint i 4-5 måneder før han endret seg igjen. Avslørte så utroskap og det var kroken på døra for det forholdet. 

Anonymkode: 6ea0a...ae2

Skrevet

Jada! I 24 timer.

Personen var en idiot og gjorde et stort feilsteg . Derfor gjorde h*n det slutt. Etter 1 dag ville h*n ha meg tilbake. Jeg gikk tilbake med tanke på at vi kunne jobbe oss gjennom dette. Men da kvelden kom og det som var forventet var sex….. da kom kvalmen og dagen etter sa jeg farvel. 

Anonymkode: c61db...276

Skrevet

Han ville skilles, etter 6 mnd angret han og ville ha meg tilbake. Det viste seg at han var utro og det gikk ikke så bra med den nye kjæresten. Han fortalte meg heller ikke at han hadde ei ny før jeg oppdaget det selv. Jeg sa nei av hensyn til meg selv og barna. Jeg har ingen tro på at han kommer til å forandre seg. Etter en stund vil de samme problemene komme tilbake. Nå har jeg et greit sted å bo og livet går ganske greit. Er heller åpen for å finne ny kjærlighet når tiden er inne. 

Anonymkode: f0725...7f5

Skrevet

De angrer for de klarer ikke å være alene. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, vi var borte fra hverandre 6 mnd før han kom krypende tilbake. Vi var unge, han var usikker og hadde det ikke godt med seg selv. Han gjorde noen dumme ting som tok lang tid å reparere. I dag er han en helt annen mann, verdens snilleste og godeste. Kunne ikke bedt om en bedre mann. 

Anonymkode: 14160...310

Hvor unge? Vi er 28 og 29, med et lite barn. Føler vi er gamle nok til å ta voksne avgjørelser.. Mens han har tatt de i affekt! Han fikk testet at gresset ikke var grønnere andre steder i starten av forholdet for 5 år siden også, så forstår ikke at han trengte den oppvåkningen igjen.. Feilen tidligere var at jeg tok han tilbake for lett, nå har jeg ikke vist antydning at han får det til engang. Jeg har på en side lyst til å bare komme meg videre, samtidig er vi midt i småbarnsfasen og man ønsker kjernefamilien.. 

Men så bra det ordnet seg for dere! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De angrer for de klarer ikke å være alene. 

Han har nok av damer og plukke i tenker jeg.. typisk høy, mørk og kjekk. Bare veldig irriterende at han gir slipp på familien i småbarnsfasen for å finne ut av han vil ha familien sin likevel, når singellivet kanskje ikke var så gøy. Nei, jeg tror ikke jeg går for at jeg er bra nok når han har testet ferdig.. Han får sitte med skjegget i postkassen! Vet noen oppriktig angrer og ikke innser hva de hadde, men hadde aldri stolt på han igjen. 

Skrevet

Første gang han slo opp (før vi fikk barn) så ville han nok teste singellivet. Han var nok ikke så attraktiv som han trodde, for han kom fort tilbake når han ikke fikk
seg noe. Han prøvde seg først med at vi kunne ha oss som fuckfriends. Da jeg ikke ville, tok han meg tilbake. For en idiot jeg var. Andre gangen han dumpet meg, så passet han på at han hadde ny dame før han gjorde det slutt med meg.

Anonymkode: 444f8...a5d

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Og hvordan gikk det?
Her er det et lite barn i bildet, jeg er bare så redd for å bli såret igjen. 

Hvorfor angrer noen seg? Kan de ikke bare være fornøyd med det de har om de likevel skal komme tilbake og prøve grine seg inn i varmen igjen? Vi hadde et fint familieliv, plutselig endret han personlighet og stakk fra oss. Var ikke seg selv og alt det der.. 

Så, er det noen som gikk tilbake og fikk det fint? Eller som fikk angrende eks løpende etter seg? 

Prøvde igjen etter utroskap. Gikk dårlig, han dumpet meg 10 mnd senere, vi har også et barn sammen. 

Anonymkode: ce859...54d

Skrevet

Vi prøvde på nytt, og det varte i rundt et halvt år. Alt som var galt første gangen ble hundre ganger verre andre gangen. Men det funker sikkert for noen. 

Anonymkode: 0ba48...f4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...