AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #1 Skrevet 4. september 2021 Jeg synes fks sånne høye stramme bakovergredde hestehaler er fryktelig harry når man har langt hår, selv om man ikke har extensions. Sikkert fordi en del influensere har ødelagt det ved å kombinere det med hypertrendy fast fashion stil. Synes også bittesmå tatoveringer er blodharry. Som fks lite hjerte på innsiden av håndleddet eller nede på ankelen. Er ikke fan av store tatoveringer heller, men de virker i det minste mer gjennomtenkte. Anonymkode: a5235...1c6 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #2 Skrevet 4. september 2021 Kanskje ikke harry, men ustilig: sneakers/joggesko til skjørt og kjoler. Men samtidig: dette er i det minste både behagelig og uskadelig i en verden med utrolig mye usunn og ubehagelig mote. Anonymkode: 43541...f27 28
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #4 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg synes fks sånne høye stramme bakovergredde hestehaler er fryktelig harry når man har langt hår, selv om man ikke har extensions. Sikkert fordi en del influensere har ødelagt det ved å kombinere det med hypertrendy fast fashion stil. Synes også bittesmå tatoveringer er blodharry. Som fks lite hjerte på innsiden av håndleddet eller nede på ankelen. Er ikke fan av store tatoveringer heller, men de virker i det minste mer gjennomtenkte. Anonymkode: a5235...1c6 Dette gjør meg sikkert enda mere Harry,men mitt lille hjerte på håndledet er faktisk ganske gjennomtenkt. For det første så er det hjerte ikke ett perfekt hjerte fordi ingen hjerter er perfekt og nr 2 så står det for wear her heart on her sleeve 🤣 Anonymkode: 6cbb6...3ce 6
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #5 Skrevet 4. september 2021 Føler jeg skal bli jaget med høygafler hver gang jeg sier dette men; høye heler, vesker og lange negler. Spesielt pumps, og enda mer spesielt om de har spiss tå. Overdrevent lange negler i unaturlig form, eller verre; med mønster, glittersteiner og annet fjas på. Vesker (eller andre plagg) med store logoer osv. på. Har et generelt hat for vesker men, ikke fordi jeg synes alle er harry, jeg bare liker de ikke:P Anonymkode: e474e...98d 43
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #6 Skrevet 4. september 2021 Folk som tatoverer barna sine navn eller kjæresten. Anonymkode: 4bfb1...31c 26
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #7 Skrevet 4. september 2021 Sko med høye hæler Anonymkode: fd11c...172 7
Slitenmamma Skrevet 4. september 2021 #8 Skrevet 4. september 2021 Er nok bare å innse at jeg er blitt eldre og ikke så trendy som jeg brukte å være. Men synes 90 talls moten er gyselig, hadde den på 90 tallet og føler meg ferdig. Og klarer bare ikke å synes at momjeans, store hvite sneakers og magegenser er en fin kombo. At lave jeans ala misssixty er på tur tilbake gir meg på en måte frysninger, dog lurer jeg på hva aaaaaaalle de som sier de hater skinnyjeans skal gjøre nå. Nå blir buksene både lave OG trange woooopsi! 24
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 Populært innlegg #9 Skrevet 4. september 2021 Å dra på ferie til Dubai Anonymkode: fd11c...172 78
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #10 Skrevet 4. september 2021 Å gå til neglebehandling. Både for helt nøytrale negler, påsatte og bling. Jeg liker ikke lengde på neglene så forbinder det med de som aktivt går til en som driver med negler. Anonymkode: 8886f...329 14
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 Populært innlegg #11 Skrevet 4. september 2021 Tesla. Tesla er harry. Jeg takler det bare ikke. Halve nabolaget har minst én Tesla i garasjen, og dette er liksom oppegående folk. Men jeg klarer ikke å la være å tenke på dem som sauer - de gjør som "alle andre" . Of akkurat det synes jeg er skikkelig harry. Anonymkode: a5225...e95 50
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #12 Skrevet 4. september 2021 Å spise lapskaus på boks og spaghetti ala capri! Anonymkode: 07e38...7c1 6
Gjest Gratinara Skrevet 4. september 2021 #13 Skrevet 4. september 2021 Lip fillers, åletrange klær og utrigning, unaturlig hårfarge som ikke passer hudtone, sorte og strektegnede øyenbryn, mye solarium/selvbruning, gå med band-ts selvom man aldri har hørt om bandet, t-shirts med NASA logo, diverse skrift eller livsfilosofiske regler, lange grafsete negler (gud hva slags møkk rekker å samle seg der..), trend drikker som aperol, moet osv, mom jeans og duckface/dumbface bilder med en hel insta full med bilder av deg selv i ulike positurer...
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #14 Skrevet 4. september 2021 Stjernekamp. Farmen. Jakten på kjærligheten. Denslags. Anonymkode: 901f1...cdd 17
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #15 Skrevet 4. september 2021 Skal vi danse, paradise, jakten Anonymkode: 5bf4e...15e 9
AnonymBruker 42 Skrevet 4. september 2021 #16 Skrevet 4. september 2021 Ja. FÆncy klokker, og biler😅 8
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #18 Skrevet 4. september 2021 Alt på tv2. FrP. Høye hæler utenom til fest og på kontor (så det på Ikea her en dag). Hele Øst-Europa og alle derfra (Sorry). Pepsi Max. Pels. Hoka sko og alle andre sko med overdrevent høy såle. Skinnimitasjon. Spa. New York. Bla Anonymkode: 1e85a...831 5
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #19 Skrevet 4. september 2021 Designervesker. Anonymkode: 189b1...57a 6
AnonymBruker Skrevet 4. september 2021 #20 Skrevet 4. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Synes også bittesmå tatoveringer er blodharry. Som fks lite hjerte på innsiden av håndleddet eller nede på ankelen. Er ikke fan av store tatoveringer heller, men de virker i det minste mer gjennomtenkte. Anonymkode: a5235...1c6 Motsatt. Bedre med noe sumt og søtt, enn et gigamonster som er gjennomtenkt. Anonymkode: 89b02...a9d 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå