Gjest Gjest Skrevet 25. september 2005 #1 Skrevet 25. september 2005 Vet dere sikkert er lei alle trådene om frisører i Oslo, og ejg har søkt, men finner ikke det jeg leter etter. Jeg reiser til oslo snart, og ha så lyst il å klippe meg. Men jeg har ikke akkurat ubegrenset med penger, så derfor så så lurer jeg på om det er noen som vil anbefale meg en frisør i Oslo sentrum som ikke overskrider 450 kr for en klipp? Vil gjerne at frisøren skal kunne sakene sine uansett da Har langt hår, og skla bare stusse litt, og klippe lugg. Håper noen har noen tips!
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #3 Skrevet 27. september 2005 Ling: kan du ikke svare her da.. Det er flere som vil vite.. Trenger å få klippet håret i fasong snart, men tror det koster en formue - så det blir liksom ikke noe av..
Ling Skrevet 27. september 2005 #4 Skrevet 27. september 2005 Jeg kan ikke skrive telefonnr her, det vet du sikkert. Navnet på frisørsalongen er Innovative og ligger i Niels Jules gate på Frogner i Oslo. Spør etter time hos Terese.
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2005 #5 Skrevet 12. oktober 2005 Hei.. Jeg har har hatt hårtapp, men det er nå kommet en del ut igjen
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2005 #6 Skrevet 12. oktober 2005 Oj fikk ikke skriv ferdig.. :S Jo men lurte på hvor langt håret må være før du kan sette på hår? (sveise på eller hva man skal gjør) Hilsen en som trenger et svar!!
Grace Skrevet 12. oktober 2005 #7 Skrevet 12. oktober 2005 Trenger ikke være lenger enn en 5-10 cm, men er vanskelig å få det pent jo kortere det er,Kommer også litt ann på hvor tykr hår du har:-)
Gjest Skauta Skrevet 12. oktober 2005 #8 Skrevet 12. oktober 2005 Mon cherie... Kvinner elsker mitt håndlag med hår, og jeg tar aldri betalt med penger en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå